Ertesi gün okulda aizawa sınıfa girdi ve bir başkan seçmeleri gerektiğini söyledi normalde çok az kişi başkan olmak isterdi ancak burası UA idi burada çoğu şeyin normal olmasını bekleyemezdiniz. Aizawa klasik uykusuna daldı. Herkes oy verdikten sonra oylar sayıldı tabi ki de çoğu kişi kendine oy vermişti. Ancak iki kişi diğerlerinden fazla oy almıştı midoriya 4 oy, yaoyorozu iki oy. Bu sayede başkan ve yardımcı seçilmişti ve derslerine devam ettiler öğle yemeği vakti geldiğinde midoriya ve arkadaşları hep birlikte yemek yerken bir anda alarm çalmaya başladı ve herkes çıkışa doğru koşmaya başladı herkes paniklemiş ve büyük bir arbede oluşmuştu. Cam kenarında sıkışan ve muhabirleri gören midoriya neler olduğunu anladı ve kolunu urarakanın olduğu yere doğru uzatıp kendisini havalandırmasını istedi. Kendisini öne doğru fırlatıp acil çıkış tabelasına yapıştı ve "ARKADAŞLAR PANİKLEMENİZİ GEREKTİRİCEK BİRŞEY YOK SADECE MUHABİRLER TEKRAR EDİYORUM ..." herkes sakinleşip camdan dışarı baktı ve neler olduğunu anladı ve yemekhaneye geri döndü. Midoriya yemekhaneye döndü ve yemeğini bitirip dışarı çıktı.
Çimlerin üzerinde bir ağacın gölgesinde gürültüden uzaklaşmanın keyfini sürüp gözlerini kapadı ve uykuya daldı.
Kişi 1: demek tamamlayacak olan o.
Kişi 2: evet, şimdilik biraz zayıf görünüyor ancak ileride hepimizi aşacak.
Kişi 1: umarım yolundan sapmaz.
Kişi 3: umarım içindeki g-
... : midoriya, midoriya MİDORİYA
M: he neler oluyor
Jirou: kalk artık ders başlayacak başkanın derse geç kalması uygun olmaz değil mi?
M: tamam geliyorum
Sürekli olarak tek kolunun üzerine yattığı için kolunun uyuştuğunu farketti ve tam o anda kafasında şimşekler çaktı ve bunu okuldan sonra denemek istedi. Sınıfa döndüğünde midoriyaya nerede olduğunu sordular o da bahçede uyuya kaldığını söyledi.
Tüm dersler bittiğinde midoriya azizawadan izin alıp spor salonuna gitti. Allmight burada olmadığı için onu izleyecek birisi yoktu o yüzden kendini sakatlamamaya çalışmalıydı "şu ana kadar gücü sadece tek bir yerine odakladığı için kontrol edemiyordu ve hareketleri hantal kaçıyordu ancak gücü tüm vücuduna odaklarsa kontrol edebileceğine inanıyordu midoriya hadi %3 ile başlıyalım dedi ve olabildiğince konsantre olarak gücü vücuduna yaymayı başardı ancak ne kadar ayarlayacağını bilmediği için güç söndü. Bir sorunla karşılaşmıştı güç yüzdesini nasıl ayarlayacaktı tekrardan denediğinde o kadar çok odaklanmıştı ki kendini dünyadan soyutlamıştı ve karşısında one for all ın cisimleşmiş halini görmüştü ve şaşıp kalmıştı kendisini bir anda sekiz tane parlak farklı renklerde devasa kürelerin karşısında buldu. Küreler bir anda birleşip beyaz ve daha büyük bir küre şeklini aldı. Sonrasında ise küre bir çizgi şeklinde akarak midoriyanın bedenine nüfuz etti. Birkaç demeden sonra midoriya artık kullandığı gücü ayarlayabiliyordu ancak bir süre sonra tekrardan bağlantı kopuyordu. Sanırım bunu devam ettirebilmesi için biraz çalışması gerekiyordu. Saate baktığında aizawanın izin verdiği saatin çoktan geçtiğini gördü. Aceleyle eşyalarını toplayıp okuldan çıktı. Eve vardığında çok yorulduğu için yemek yemeden direk uyuya kaldı.
Cuma günü okula gittiğinde aizawa sınıftaydı yine ne oldu diye düşünerek sırasına oturdu. Aizawa o gün herkesin okuldaki herhangi biryerde özgünlüklerini geliştirmek için kendi başlarına çalışmalarını istedi üstüne birde çalışma konusunda başarısız olanların 1 hafta boyunca okuldan sonra cezaya kalması gerekecekti. Bilgiyi verdikten sonra herkesin nerede olduğunu bilmek için bileklikler dağıttı. Herkes spor kıyafetlerini giydikten sonra "süreniz başladı şu andan itibaren kaybettiğiniz her saniye eksi puan olacak. Gün bitene kadar en verimli şekilde çalışan kişiye bir ödül olacak" dedi ve herkes dağılmaya başladı. Midoriya ne yapması gerektiğini düşünmeye başladı sanırım ilk önce bahçeye geçen seferki ağacın altına gidip özgünlüğünü 10 dakikalığına kullanmaya çalışacaktı eğer bunu başarabilirse okulun etrafında özgünlüğü kapanmadan koşmaya çalışacaktı eğer bunu başarabilirse sorunsuz bir şekilde OFA yı kullanabilecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNHA / Yaklaşan Karanlık
FantasyMidoriya hayalerine ulaşmak için yavaş yavaş adımlar atıyordu ancak annesi son zamanlarda garip davranmaya başlamıştı bu birşeylerin işaretçisi olabilirmiydi