Karşılaşma

56 7 4
                                    

 [ ] = düşünce

Ertesi gün okulda öğlene kadar olan sıradan dersleri işledikten sonra kahramanlık dersleri başladı ve ilk derslerinin allmight ile olduğunu öğrendiler. Ders alanına gittikten sonra allmight eşleşmeleri açıkladı "ilk eşleşmemiz kahraman olarak midoriya shounen ve yaoyorozou shoujo. Villain olarak ise bakugou shounen ve lida shounen olucak villainlerin hazırlanmak için 5 dakikaları var" dedi. İzuku çok endişeliydi çünkü karşılarında kacchan vardı ve oda yetmezmiş gibi lida da onunla birlikteydi. Hemen eşleştiği kızın yanına gitti kızın uzun siyah saçları ve oldukça güzel bir yüzü vardı bu nedense izukunun içinde geçmişi anımsatan bir hava oluşturdu. Kostümü kolları ve önü açık bir şekilde göğüslerini kapatacak şekilde dizayn edilmişti izuku bunu görünce biraz kızarsa da özgünlüğü ile ilgili olmalı diye düşündü.

İzuku: birazcık konuşup plan yapmaya ne dersin

Y: elbette o zaman birbirimize özgünlüklerimizden bahsedelim. Benim özgünlüğüm yedim şeylerdeki lipid ve yağları kullanarak cansız şeyler oluşturmamı sağlıyor.

İzuku: Benim özgünlüğüm basit kuvvet türü bir özgünlük ancak fazla güçlü olduğundan kullandığım zaman kendimi sakatlıyorum.

Y: ...

İzuku: aslında rakibi ikiye bölersek bir şansımız olabilir ben kacchanı oyalarım ve sende lida sanın orda gizlenip savaş sırasında plan kurarsın ve ona göre hareket ederiz şu anda daha ilerisini düşünemeyiz çünkü kacchanın savaş yeteneği gerçekten fazla bu yüzden savaş alanında genel olarak doğaçlama hareket etmemiz gerekiyor.

Y: kacchan derken bakugoudanmı bahsediyorsun

İzuku: evet

Y: birbirinizi daha önceden tanıyormusunuz ki

İ: evet onu çocukluğumdan beri tanırım gerçi beni pek sevdiği söylenemez ama (elini başının arkasına götürüp masum gülümseyişini yapar)

Y: (gülümseyerek karşılık verip) tamamdır sanırım vakit geldi hadi içeri girelim

İçeri girdiklerinde tam biraz ilerlemişlerdi ki bakugou nun saldırısına uğradılar. izuku çabucak yaoyorozou ya ilerlemesini işaret etti ve tekrardan karşılaştığı rakibine döndü. kendisine doğru gelen sağ kolunu tutup yere fırlattı bakugou git gide daha da sinirlenmeye başlamıştı. izuku artarda darbeler alıyor ve bakugou ya karşılık vermeye çalışıyordu ne var ki izuku her karşılık verdiğinde bakugou daha da sert saldırmaya başlıyordu bununla bir sonuca ulaşamayacağını anlayan izuku toparlanmak için biraz kaçmaya karar verdi. Bir yere saklanıp durduğunda kulağındaki telsizden yayorozou ile konuşmaya başladı

İzuku: lida nın olduğu odayı bulabildinmi

Y: evet. Odada sadece ele geçirmemiz gereken silah ve lida var odada 6 tane kolon var ve üçerli şekilde dizilmişler ben şu an kolonlardan birisinin arkasındayım sende durum nasıl?

İzuku: şu anda kacchanı halledemem ancak silah için bir plan buldum ...

İzuku bakugou nun karşısına çıkıp onu kışkırttı ve büyük çaplı bir saldırı yapmasını sağladı ve oldukça gürültü çıkmasına sebep oldu. Lida [bu patlamada neydi] tam dikkati dağıldığı sırada hemen yanındaki kolondan gelen sese baktı ve bir ışık patlamasıyla karşılaştı. Olan şeyin şokundayken gelen garip kokuyla birlikte gözleri yavaş yavaş kapandı. Tam o sırada bakugou ile izuku arasındaki savaş iyice kızışmıştı izuku biraz daha dayanması gerektiğini biliyordu çünkü yaoyorozou nun başaracağına inanıyordu kazandıkları anons edildiğinde bakugou olanları anlamıştı

Bakugou: beni aptal yerine koydun önce özgünlüğünü benden sakladın ve şimdide beni aptal yerine koydun se-

İzuku: seni aptal yerine koymadım sadece sen çok güçlüsün bu yüzden seni yenmemizin tek yolunun bu olduğunu düşündüm.

Maç sonunda izuku aldığı yaralar yüzünden bayıldı ve revire götürüldü.

Daha sonra ise öbür maçlar yapıldı ve gün böylece bitmiş oldu. İzuku uyandığında yanı başında uyanmasını bekliyen lida, uraraka, jiro ve yaoyorozou yu gördü. Uyandığını gören recovery girl arkadaşlarını dışarı gönderdi ve ona bir çikolata verip elini sargıladı ve bir daha böyle yaralanmamasını söyleyip onu da gönderdi. Arkadaşlarının yanına gittiğinde o bayıldıktan sonra olanları anlattılar. "sen bayıldıktan sonra allmight senin ve bakugou nun en başarısız olanlar olduğunuzu söyledi çünkü bakugou dar alanlarda villainler için bile aptalca olucak kadar büyük çaplı bir saldırı yapmıştı ve sende özgünlüğünü henüz kontrol edemediğin için kullanmadın ve çok fazla asar aldın" şeklinde açıkladı lida. "ama kurduğun plan oldukça akıllıcaydı" diye ekledi yaoyorozou. İzuku teşekkür ettikten sonra sessizce dağılıp evlerine döndüler bu haftanın son kahramalık dersi buydu [sanırım ilk hafta olduğu için fazla yormak istemiyorlar ancak kim bilir haftaya neler olucak acaba] diye içinden geçirdi izuku ve bugün sınıfın en ateşli kızıyla takım ve aynı zamanda arkadaş olduğunu hatırlayıp kızarmaya başladı. Bugün ki savaş eğitimiyle hem bakugou ile hemde kendi zayıflıkları ile karşılaşmıştı.

(bu günlük bu kadar yazım yanlışlarına takılmayın umarım bölüm hoşunuza gitmiştir daha sonra eksik fark edersem tamamlarım)

BNHA / Yaklaşan KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin