Sınıfa adımını ilk attığında karşısında hiç iç açıcı bir tablo yoktu kacchan ayaklarını masanın üstüne koymuş dün karşılaştığı gözlüklü çocukla tartışıyordu. Öbür tarafta herkes birbiriyle konuşuyor ve ortaya çıkan sesler birbirine karışıyor ve korkunç bir gürültü oluşturuyordu. Tam boş olan sıraya gidecekken dün sınavda karşılaştığı kız yanına geldi ve onunla sohbet etmeye başladı, tam kızın söylediklerine cevap verecekken gözlüklü çocuk yanına geldi ve sınav hakkında konuşmaya başladı onların söylediklerine cevap verirken bütün bu seslerden rahatsız olmuş gibi gözüken birisi vardı isimlerini yeni öğrendiği lida ve urarakanın yanından ayrılıp kulakları kulaklık girişine benzeyen kızın yanına yaklaştı ( ne deniyor bilmiyorum o kulaklıkların ucundaki şeye ). "İyi misin ? " diye sordu kıza kız kafasını kaldırıp izukuya baktı ve " evet iyiyim sadece gürültü biraz fazla " diye cevap verdi. İzuku "özgünlüğün yüzünden rahatsız oluyor olabilir misin? " şeklinde tekrardan bir soru yöneltti "aslında evet. Normalde gürültü beni rahatsız etmez ama dün birazcık rahatsızlandığımdan dolayı bugün kulaklarım oldukça hassas" diye cevap verdi kız. İzuku biraz düşündü ve "dersin başlamasına biraz daha var dışarı çıkmak istermisin hem okulun arka tarafları biraz daha sessiz olur" dedi kız ise başıyla onaylayarak cevap verdi. Dışarı çıkarlarken izuku durumu lida ve urarakaya kısa bir şekilde özetledi ve hızlıca dışarı çıktılar. Okulun arka tarafına ulaştıktan sonra izuku biraz daha rahtlayıp rahatlamadığını sordu, kız "biraz daha iyiyim teşekkürler" şeklinde cevap verdi. Oturacak bir yer buldular ve sohbet etmeye başladılar (buradan sorasında tırnak işaretini fazla kullanmıyacağım habire tırnak koymayı unutuyorum sinirim bozuluyor)
İzuku: bu arada henüz adını söylemedin ben İzuku Midoriya
Kız: ben kyouka jiro az önceki yardımın için teşekkürler
İzuku: sorun değil bende rahatsız oluyordum zaten.
Jiro: ...
İzuku: ...
Jiro: sanırım sınıfa dönsek iyi olucak
İzuku: evet
Sınıfa döndüklerinde yerlerine oturdular iki dakika sonra ise siyah uzun dağınık saçlı boynunda uzun sargılar bulunan, sağ gözünün altında küçük bir yara izi bulunan, baştan aşağı siyah giyinmiş birisi sınıfa girdi ve herkese yerlerine oturmalarını söyledi.(Aizawa hepinizin bildiği açıklamayı yaptıktan sonra sınav olacakları yere gittiler).Sensei ilk önce kacchanı yanına çağırıp özgünlüğünü kullanarak elindeki topu atmasını istedi herkes çok gergindi çünkü bu son sınavdı ve tüm sınavların sonunda son sıradaki kişi okuldan atılacaktı. Bu izuku için çok daha stresliydi çünkü daha yeni aldığı özgünlüğünü henüz kontrol edemiyordu ve önceki sınavların hepsinde berbattı. Bunu da batırırsa kesinlikle atılan kişi o olacaktı sıra ona geldiğinde tam özgünlüğünü kullanarak atacakken aizawa son anda onu durdurdu ve "özgünlüğünü henüz kontrol edemiyorsun dimi ne yapacaksın birisini kurtardıktan sonra yere yığılıp başka birisinin seni kurtarmasını mı bekleyeceksin sana özgünlüğünü geri veriyorum istersen şimdi pes et istersen de özgünlüğünü kullan ve yere yığıl" dedi. İzuku ne yapacağını biliyordu kullandığı gücü parmağında toplayıp... izuku topu fırlattıktan sonra kırık parmağını aizawaya gösterip "sensei hala ayaktayım" dedi. Sınavlar bitmişti ve en son sırada izuku vardı. Tam kalp krizi geçirecekken aizawa atılma olayının bir yalan olduğunu söyledi... İzuku recovery girl den ayrıldığında dersler bitmişti sınıfa gidip çantasını alıp okuldan çıktığında lida, uraraka ve jiro yu kendisini beklerken buldu sanırım ilk günden arkadaşlar edinmişti ve evet bugün kahramanlığa giden yolda "İLK ADIM" ını atmıştı.
(evet bu bölümlük bu kadar sırf canım sıkıldığı için akşam akşam 500 kelime yazdım bir daha canım sıkılana kadar görüşmek üzere)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNHA / Yaklaşan Karanlık
FantasyMidoriya hayalerine ulaşmak için yavaş yavaş adımlar atıyordu ancak annesi son zamanlarda garip davranmaya başlamıştı bu birşeylerin işaretçisi olabilirmiydi