( evet arkadaşlar hikayede birkaç şeyi belirtmek istedim öncelikle önceki bölümlerdeki olaylarda momo, jirou ve izuku her ne kadar yakınlaşlarda farklı gruplardalar momo ve jirou minalar ile takılırken izuku lida ve uraraka ile takılıyor)
İzuku iki günlük bir dinlenmeden sonra tekrardan okula gitmişti o gün USJ ye gideceklerini öğrendikten sonra yola çıktılar kurtarma alanına vardıklarında onları karşılayan afet kahramanı 13 idi uraraka hemen fanlığa başladı ve durması için izuku nun onu dürtmesi gerekti. Sonunda uraraka sustuğunda 13 konuşmaya başladı "bir kahraman olarak güçlerinizi her zaman savaşta kullanmayacaksınız bazen afetlerde sizin yardımınıza ihtiyaç duyulacak işte bu yüzden bugün buradasınız afetlerde aktif olarak yardımcı olabilmeyi öğrenmek için. Benim quirk im olan karadelik bir insanı rahatlıkla öldürebilecek bir güç ancak onu afetlerde insanlara yardım edebilecek şekilde kullanmayı öğrendim bugün burada öğreneceğiniz şeylerden bir diğeri ise bu sırada güçlerinizi yararlı bir şekilde kullanabilmek" dedi. Tam bu sırada aşağıda siyah bir portaldan villainler çıkmaya başlamıştı.
Aizawa neler olduğunu anlayıp hemen aşağıya atladı ve dövüşmeye başladı bu sırada kaçmaya çalışan 1-A sınıfının önünü kurogiri kesti öğrencileri hapsetmeye çalışırken midoriya lidaya " çabuk ol aramızdaki en hızlı sensin dışarıyla iletişim kuramıyoruz koş ve okula haber ver" dedi. lida " arkadaşlarım savaşırken onları yalnız bırakamam" deyince midoriya " LİDA BU SINIF BAŞKANININ EMRİDİR ÇABUK OL VE OKULA HABER VER KURTULMANIN TEK YOLU BU lütfen şimdi git ve bizim hakkımızda endişelenme" lida müthiş bir hızla koşmaya başladığında 13 kurogiri tarafından ağır yaralanmış ve öğrencilerin etrafı siyah dumanla kapatılmıştı. ( midoriyaların tsuyu ve mineta ile birlikte karaya yanaştıkları zamana atlıyorum).
Midoriya aizawanın yüzünün nomu tarafından yere yapıştırıldığını gördüğünde tsuyu ve korkmuş olan minetaya sessizce girişe gitmelerini ve sınıfın geri klanına girişe gitmeleri için bir işaret göndermelerini söyledi bunu duyan tsuyu ve mineta
tsuyu: peki sen ne yapıcaksın ?
midoriya: aizawa sensei ye kaçması için bir boşluk yaratıcam
mineta: bu delilik midoriya sensei bile onu durduramadı
midoriya: bugün sizin sorununuz ne birazcık başkanınıza ve arkadaşınıza güvenmeyi öğrenmeniz gerek
tsuyu: peki öyleyse kurtardığın zaman ne yapmayı düşünüyorsun
midoriya: işte bu yüzden senden biraz daha beklemeni isticektim ben sensei için açıklık yarattığım zaman sen onu dilinle çekeceksin ve var gücünle kaçacaksın
sonunda hepsi anlaştığında planı uygulamaya koydular. midoriya bir anda sudan çıkıp nomuya sağ eliyle bir yumruk indirdi bunun bir etkisi olmadığını gördüğünde art arda yumruklar atmaya başladı attığı yumruklar %5 güçte olsada etrafta küçük bir hava akımı yaratabiliyordu ancak midoriya bu şekilde devam edemeyeceğini anladığında gücünü %5 den %10 a çıkardı tüm vücudu acımasına rağmen o anda vücudundaki adrenalin onun durmamasını sağlıyordu sonunda küçük bir açık oluştuğunda neler olup bittiğini fark eden shigaraki neredeyse izukuya ulaşmak üzereydi izuku sol koluyla aizawayı havaya fırlattığında tsuyu sonunda onu yakalayıp kendine çekmişti ve koşmaya başlamıştı shigaraki "nomu koş ve yakala şunu dediğinde" izuku nomuyu hala daha engellemeye çalışıyordu ancak başarısız olmuştu nomu müthiş bir hızda tsuya doğru gidip bir yumruk atacakken nomunun olduğu yerde bir hava akımı oluştu ve etrafındaki herşey uçuşmaya başladı bu olurken izuku çoktan tsuyu ya yardım etmek için koşmaya başlamıştı. allmight etrafındaki baygın villainler ve bulunduğu yerden 20 metre uzağa fırlamış nomunun karşısında heybetli ve insana kalp krizi geçirtecek bir şekilde yüzünde her zamanki gülümsemesi olmadan duruyordu.
Bu sırada midoriya tsuyuya yetişmiş ve neredeyse aizawayla girişe ulaştıklarında minetanın gönderdiği işaret sayesinde 1-A sınıfının büyük çoğunluğu oradaydı bakugou ve todorokinin olmadığını fark eden midoriya hızla esas dövüşün olduğu alana dönmeye başladı ve sınıfa 13 ve aizawayı dikkatlice otobüse taşımalarını söyledi.
bu sırada bakugou ve todoroki gizlendikleri yerden yanlarından uzanan eli görmeden dönen müthiş savaşı izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNHA / Yaklaşan Karanlık
FantasyMidoriya hayalerine ulaşmak için yavaş yavaş adımlar atıyordu ancak annesi son zamanlarda garip davranmaya başlamıştı bu birşeylerin işaretçisi olabilirmiydi