Dowoon herkes uyuduktan sonra telefonu masaya bıraktı. Ardından yatmak üzere ayağa kalkan Younghyun'un üzerindeki kazağı çekiştirdi. "Bugün ki randevu nasıldı?"
Younghyun durdu ve Dowoon'un kazağını çekiştiren eline baktı. "Kötü."Dowoon koltuğu pohpohladı. "Konuşacaklarımız uzun. Otur biraz daha, herkesin uykuya dalmasını bekledim."
Younghyun kafa salladı. "Sahi, sormayı unuttum bugün. Neden apar topar randevudan vazgeçirdin beni?"
Dowoon parmağını şıklattı. "Tam da onu konuşacağız işte. Bugün Bo Ra ile lisa hakkında konuştuk biraz."Younghyun ilgisini çeken konu üzerine oturdu Dowoon'un yanına. Tabii başı ve üst bedeni Dowoon'a dönüktü. Dowoon da üst bedenini Younghyun'a çevirdi. "Müzik festivalinde atölyede Du Shik'le yakaladığın anda aslında istemeden öpmüş Bo Ra. Hatta tokat bile atmış Du Shik'e. Bugün, 'o sene dudaklarımı koparıp atasım geldi' demişti."
Younghyun kaşlarını kaldırdı. "Ciddi misin?"
Dowoon kafa salladı. "Hem de hiç olmadığım kadar. Ve o gün aslında atölyeye seni neşelendirmek, motivasyonunu artırmak için gelmiş aslında. Du Shik de kendisi için geldiğini düşünüp yapışmış kızın dudaklarına. Her neyse konumuz bu değil. En önemlisini söylüyorum şimdi."
Younghyun eliyle 'gönder gelsin' işareti yaptıktan sonra Dowoon konuya girdi. "Aslında lisedeyken o da seni seviyormuş anlayacağın."
Dowoon göz kırptı. "O yüzden boşver benim kız arkadaşlarımı. Kimseyi kullanmaya değmez zaten. O yüzden sadece Bo Ra'yı geri kazanmaya çalış. Sana güveniyorum."
Younghyun başını iki yana salladı. "Beni tekrar sevmez, o bir kere olur. Bir kere düşer o hataya."
Dowoon, Younghyun'un kafasına vurdu sakince. "Saçma sapan konuşma! Seni sevmek hata falan mı sanıyorsun? Özgüvenini geri kazan ve elde et Bo Ra'yı. Yoksa yalnız başına öleceksin!"
🌿Nasıldı bölüm?
Bu arada geçiş bölümü gibi sayın lütfen. Sizi çok seviyorum ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guest House ➵ young k + sua ✔
FanfictionKang Younghyun, para karşılığı şarkı söylediği düğünde, lise aşkını görmeyi beklemiyordu. 2021 | duestrade© 「@monoita」