0.4

49 10 2
                                    

Dowoon kaşlarını çattı. "Ne yani sırf onu hırsız yerine koydular diye o oteldeki güvenliği mi dövdün?"
Yohnghyun dudağının kenarındaki patlayıp kanayan yarasına dokundu ve yüzünü ekşiltti acıdan. "Evet."

Dowoon dudağının kenarıyla güldü. "Hala seviyorsun Bo Ra'yı değil mi?"

"Saçlama!" diye çıkıştı arkadaşına Younghyun.
Dowoon kafasına vurdu Younghyun'un. "Sakin ol! Kız kardeşin ve Bo Ra uyuyorlar."
Dowoon'un uyarısı ardından oluşan sessizliği yine Dowoon bozdu.
"Belliydi zaten. İstediğini söyle Younghyun, seviyorsun hâlâ Bo Ra'yı. Liseden bu yana kaç tane kız yazdı, kaç tane kız seninle randevuya çıkmak istedi. Birini bile kabul etmedin. Birini sevdiğin her halinden belliydi."

Younghyun dudağının kenarıyla güldü. "Saçmalama Dowoon, sadece o kızlar ilgimi çekmedi."
Dowoon saati işaret etti. "Uyuduğun saatin üzerinden iki saat geçti. Uykum yok sabahlayalım, diyorsun. Heyecandan uyuyamıyorsun değil mi? Onu tekrar görebildiğin için mutlu ve heyecanlısın."

Dowoon ayağa kalkıp koltuğun arkasından -dolayısıyla koltukta oturmakta olan Younghyun'un arkasından- Younghyun'un omzunu pohpohladı. "Benim uykum var Younghyun, iyi geceler."

Younghyun oflayarak ayağa kalktı. "Gitmeden önce sana danışmam gereken bir konu var." Dowoon adımlarını durdurup bedenini iş ortağına, arkadaşına çevirdi. "Danış bakalım."

Younghyun kaşlarını kaldırdı. "Bana birini bulur musun? Bo Ra'yı sevmek ve lisedeki gibi onun yüzünden kalbimi paramparça etmekten çok korkuyorum. Biri ile görücü usylü randevuya* çıkmak istiyorum. Lütfen bana yardım et."

Dowoon gülümsedi. "Olur tabii, etrafım kız kaynıyor çünkü(!)"

Younghyun göz devirdi. "Hiç mi kız arkadaşın yok?"
Dowoon omuz silkti. "Hepsini reddettin! Ama dur..." Dowoon parmağını şıklattı. "... bir tanesi yeni döndü Kore'ye. Belki onunla bir randevuya çıkarsın?"


🌿

Görücü usulü randevu*: Korelilerde insanlar evlilik çağına geldiklerinde ya da biri ile bir ilişki yaşamak istediğinde tanıdıklar yoluyla bir kafede birkaç saatliğine birbirlerini tanıyorlar ve devam etmek isterlerse birbirlerine numaralarını veriyorlar.

Bölüm nasıldı?

Guest House ➵ young k + sua ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin