Ma reggel nem egyedül ébredtem. Kai mellettem szuszogott közben átkarolt. Őszintén szólva jól esett a közelsége. Oké haragszom rá amiért bántott már egy párszor, de nem tudok rá haragudni. Valami olyat kezdtem el érezni amit még soha. Segítséget kell kérnem Bonnie-tól. Óvatosan kiakartam kelni az ágyból hogy ne keltsem fel a békésen alvó fiút, de nem sikerült.
-Máris itt hagysz?-nevetett félálomban.
-Ne haragudj nem akartalak felkelteni.-simítottam meg a karját.-Csak muszáj beszélnem valakivel!
-Ahj...-mocorgott..
-Sajnálom, ezt te sem értheted! Én sem értem!-azzal felálltam majd lementem a konyhába.
Bonnie egy kávéval a kezében ült a pult előtt Damon pedig a kanapén aludt.
-Jó reggelt Bonnie!-köszöntöttem a lányt.-Kérhetek én is egy kávét?
-Neked is jó reggelt! Már csinálom is a kávédat!-kezdett el sürögni.-Amúgy Kai-t hol hagytad?
-Vissza aludt szerintem!-vontam vállat.-Amúgy pont róla akartam dumálni...
-Kész a kávéd!-adta át a bögrét.-Gyere Damon úgyis alszik! Kint a teraszon dumálhatunk!
Kiültünk a teraszra majd belekezdtem.
-Ami azt illeti kéne kérdeznem pár dolgot!
-Ki vele!
-Először is....szerintem bírom Kai-t.
-Mii?!-csodálkozott el Bonnie.
-Erről szeretnék veled beszélni! Mert nem értem hogy mi ez!
-Oké! Mit érzel mikor a szemébe nézel?-mik ezek a furcsa kérdések Bonnie..
-Görcsbe rándul a hasam és közben lever a víz!
-Uhum...-gondolkozott.-Szerintem meg van!
-Na mi van velem?!-néztem kíváncsian.
-Szerintem te belezúgtál Kai-ba!-jelentette ki.
-Az nem lehet!-álltam fel.
-Hova mész?-aggódott Bonnie.
-Tombolni!-azzal elrohantam.
Csak rohantam az utcában mire beléptem egy random házba.
-AHH!-ordítottam fel mérgesen.
Vertem a falat, falhoz vágtam a vázát és még sorolhatnám. A lényeg az hogy mindent szanaszét törtem. Vérzett az arcomtól kezdve minden még az előző oldalamon tátongó lyuk is vérezni kezdett. Fájdalommal rogytam össze és még egy utolsót sikoltottam.
Már egy órája a vérben zokogtam mikor valaki megfogott.
-TE NORMÁLIS VAGY?!-üvöltött rám Damon.-BONNIE-RA A FRÁSZT HOZTAD HOGY ELTÜNTÉL! MEG PERSZE KAI IS ODAKINN DRÁMÁZIK!
-Damon hallgass meg!-kérleltem.
-NEM HALLGATLAK MEG! AKI BONNIE-T BÁNTJA AZ ENGEM BÁNT! ÉS AKI ENGEM BÁNT AZT NEM HALLGATOM MEG!
-Damon én sajnálom jó?!-ordítottam.-Csak muszáj volt kiadnom magamból!
A nagy kiabálást viszont félbe szakította Bonnie és Kai.
-Clary aggódtam!-szaladt oda hozzám Bonnie.-Csupa vér vagy!
-MI A FRANC FOLYIK ITT?!-lépett be Kai is.-Azt hagyjuk hogy a frászt hoztad ránk! De egyedül hagytál!
Nem reagáltam.
-Clar válaszolj már valamit!-rázogatott Kai.
-Kiakarok jutni innen!-kezdtem el zokogni újra.
DU LIEST GERADE
Téged választalak! (Kai Parker ff)
FanfictionA történet a jelenleg 20 éves Clarissa Stark-ról szól aki eretnek családjával él. Clarissa-nak nem elég a saját ereje ezért egyesülni akar ikrével hogy ő legyen a rendük vezetője. Ez a rend pedig nem más mint a Scorpio-rend. Főszereplőnk a külvilág...