Az éjszaka folyamán felriadtam. Felültem majd zihálni kezdtem.
-Mi a baj?-kelt fel Kai.
-Semmi csak a szokásos!-sóhajtottam.
-Amúgy...-nézett a szemembe.
-Bele se kezdj Kai!
-De megkéne beszélnünk!
-Nem kell nekünk semmit se megbeszélni! Csak addig viselj el még nem jutunk ki!-tettem karba a kezem.-Utána élhetett az új kis életed és elfelejthetsz minket!
-Nem érted igaz?!-állt fel.-Nem akarlak elfelejteni, ezért akarok kibékülni! Odakint egy srác leszek barátok és család nélkül! Te lettél az egyetlen barátom!
Annira jól esett az amit mondott, hogy ösztönösen átöleltem. Bár fájó érzés volt, hogy nem úgy érez mint én, de elfogadtam azt, hogy barátok legyünk.
-Aludjuk! Reggel sok munka vár ránk!-engedett el Kai.
Vissza feküdtünk az ágyba majd közel mentem hozzá. Nem ölelkeztünk csak feküdtünk egymás mellett.
-Aludj jól Kai!
-Aludj jól Clar. Ne aggódj itt leszek!
-Köszi ez jól esik!-azzal elfordultam majd behunytam a szemem.
Sikeresen visszaaludtam. Álmomban egy fehér fényt láttam. Körbe néztem de csak Damon állt előttem és ezt mondta.
-Nekik nem sikerült!-nézett le szomorúan.
A földre rogytam majd hirtelen felriadtam az álmomból .
-Mi a fasz?!-álltam fel majd rohantam le a lépcsőn.-Bon!!-ugrottam a nyakába.
-Baj van Clary?!-engedett el Bonnie.
-Hol van Damon?!-akadtam ki újra.
-Itt lennék!-állt fel a kanapéról.
A nyakába ugrottam és átöleltem őt is. Eközben Kai is leballagott a lépcsőn és szúrós szemmel nézett ránk.
-Azt hittem hogy...-szorítottam magamhoz Damon-t.
-Pszt! Itt vagyok!
-Megőrjít ez a bezártság! Nem tudom meddig bírom még!
-Most szépen leraklak oké?!-nézett a szemembe.
-Rendben!
Azzal lerakott mire én a konyhába siettem.
-Muszáj kávét innom! Nem aludhatok el!
-Clary elmondanád mit álmodtál?!-nézett aggódóan Bonnie.
-Honnan veszed hogy....?
-Boszi megérzés! Tudhatnád!-lépett közelebb.-Megmutatod?-emelte a fejem felé a kezét.
-Uhum..-szipogtam majd a kezét a fejemre helyeztem.
Be engedtem a fejembe. Éreztem ahogy mászik a gondolataimban és megtalálta az álmot. Miután kiszállt a fejemből szorosan átölelt.
-Ahj kislány! Együtt jutunk ki innen oké?!-nézett a szemembe.-Senkit nem hagyunk hátra!-simította meg az arcom.
-De akkor is megijedtem!-néztem bágyadtan a földre.
-Elhiszem! De most idd meg a kávédat azután segíts Damon-nek.
Megittam a kávét majd felrohantam a szobába. Felvettem egy fekete mackót és egy szürke garbót. A hajamat lófarokba kötöttem és vittem fel egy kis rózsaszín szájfényt. Leugráltam a lépcsőn majd Damon mellé siettem.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Téged választalak! (Kai Parker ff)
ФанфикA történet a jelenleg 20 éves Clarissa Stark-ról szól aki eretnek családjával él. Clarissa-nak nem elég a saját ereje ezért egyesülni akar ikrével hogy ő legyen a rendük vezetője. Ez a rend pedig nem más mint a Scorpio-rend. Főszereplőnk a külvilág...