Már éppen a ház elé parkoltam mikor megláttam az erkélyen ülő húgomat. Vigyorogva kiugrottam az autóból majd elé mentem.
-Na szóltál nekik?-néztem rá önelégülten.
-Igen.-nézett le szomorúan.-Már ma megtartjuk a szertartást.
-Remek! Minél hamarabb annál jobb.-nevettem el magam.-Akkor megyek átveszem a felsőm. Kicsit véres.-nevettem őrülten.
Eljött a sötétedés ezért Lea-val elindultunk az erdő felé. Megérkeztünk ahol már a rend tagjai vártak minket.
Felálltunk a megfelelő pózba majd kántálni kezdtünk. 1 perc kántálás után örjöngeni kezdtem.
-Miért nem érzem az erőd?!-ordítottam majd körbe néztem.-Ők miért nem mondanak semmit? Hiszen ez egy fontos esemény!-ijedtem meg egy pillanatra.-Mit műveltél?!-néztem rá mérgesen.
Ekkor a körülöttünk állók mormolni kezdtek valamit.
-Mi folyik itt?-néztem körbe értetlenül.
Majd egyszerre hasító fájdalmat éreztem a mellkasomban. Az egyik ember kiállt a sötétségből majd egy kis tárgyat szegezett felém.
-Mit keres itt egy Gemini-tag?!-ordítottam.-És mi a fenét akar tőlem??
Ekkor kántálni kezdett majd a mellkasomban lévő fájdalom nőni kezdett, aminek hatására felordítottam.
Minden elsötétült majd körülbelül 1 óra múlva felkeltem egy erdő szélén.
-Hol vagyok?!-ültem fel majd magamra néztem.-Remek tiszta sár lettem!-forgattam meg szemeim.-Hol vannak az emberek? Ez tuti egy börtön vagy maga a pokol!-undorodtam el.
Felálltam majd körbe néztem. A táskám is odaát maradt ezért nem tudtam mit csináljak. Szerencsére a könyvük használhatatlanná vált, mivel kiszívtam belőle a mágiát.
-Az ott egy bolt?-néztem a távolba.-Remek ott tuti találok valami váltó göncöt.-azzal elindultam.
Örültem hogy nincs itt senki mert így nem kell fizetnem semmiért. Találtam pár szebbnek mondható ruhát majd tovább haladtam egyenesen a piák felé. Gondoltam jól bebaszok ha már itt vagyok. Mikor kiválasztottam a megfelelő szeszt csörgést hallottam. Pár lépést tettem majd megláttam egy székben ülő srácot aki velem egy korú lehetett.
-Szia kérsz?-nézett rám majd felém tartotta a chipses zacskót.-Oh bocs udvariatlan vagyok!-rántotta meg vállát.-A nevem Kai.
-Kérdeztem?-szóltam oda flegmán.-Csak az érdekel miért vagy itt?
-Áh hogy ilyen bunkók vagyunk értem!-kezdett kacagni.-Inkább én kérdezhetném meg miért vagy itt.
-Megöltem a családom.-kezdtem el vigyorogni.-Gondolom ezért zártak ebbe a pöcegödörbe.
-Aha értem!-kezdett el közeledni.-Hogy ölted meg őket.
-Jó elmondom.-néztem unottan majd leültem oda ahol eddig Kai ült.
-Oda én akartam ülni!-mordult rám.
-Hát én azt magasról leszarom!-néztem rá vihogva.-Na akkor kezdtem!-vettem mély levegőt.-A legkisebb húgomat Karmela-t megfőztem majd kihajítottam az udvarra.-mosolyodtam el.-Imádtam ahogy sikított.
-Folytasd!-mosolygott rám.
-Karmela ikrét Max-ot felvágtam majd leszipolyoztam az erejét és feldaraboltam.-kuncogtam ördögien.-Jacob öcsémet felkötöttem a csillárra. Jazmin-t pedig a ruha tartóval szíven szúrtam majd elvettem az erő nyakláncát.
KAMU SEDANG MEMBACA
Téged választalak! (Kai Parker ff)
Fiksi PenggemarA történet a jelenleg 20 éves Clarissa Stark-ról szól aki eretnek családjával él. Clarissa-nak nem elég a saját ereje ezért egyesülni akar ikrével hogy ő legyen a rendük vezetője. Ez a rend pedig nem más mint a Scorpio-rend. Főszereplőnk a külvilág...