7. rész

198 12 15
                                    

Damon és Bonnie elmentek a tábortűz mellé és elkezdték felállítani a csillagászati ​​​​​távcsövet.

-Miért maradtál itt Kai?!-kérdeztem meg a fiút aki éppen a láncaim szétszedésén dolgozott.

-Mert erre valók a barátok!-dobta el a láncokat.

-Hát persze..-fintorogtam.-Erre valók a kibaszott barátok!-nevettem gúnyosan.

-Most valami rosszat mondtam?!-akadt ki.-Mert akkor bocsi? Azt hiszem ezt kell mondani ilyenkor.

-Ilyenkor nem kell mondani semmit inkább csak lelépni mint mindig!-förmedtem rá.-Talán nem hallottad?

-Nem értelek komolyan! Kibaszottul segíteni akarok erre te hisztizel!-húzott fel a fel a földről óvatosan.-Megpróbálok közelebb kerülni hozzád, barátkozni veled, de te ellöksz!-közeledett felém.

-És most mit fogsz tenni hmm?!-néztem vele farkasszemet.-Megütsz vagy netalán elszívnád az erőmet?! Tessék itt vagyok!-csaptam a tenyerembe.

-Azt hiszed bántanálak?!-rezzent össze.

-Miért ne hinném?! Hiszen már bántottál többször is! Miért ne tennéd meg újra?!

-Mert én....-kezdett volna bele de Bonnie megzavarta.

-Srácok jöttök?!-szólt oda a lány.

-Persze.-néztem még utoljára az előttem álló Kai-ra majd odasétáltam a többiekhez.-Megnézhetem?-mutattam a távcsőre.

-Hát persze!-állt félre Damon.

Belenéztem a távcsőbe majd a csillagokat kezdtem vizsgálni.

-Sokkal jobb lesz ha sötét van!-simította meg a vállam Bonnie.

-Szerintem is!-néztem rájuk!-Amúgy én megéheztem! Mostanában folytonos szomjúságom van!

-Állati vért és emberi vért fogyasztottál csak ugye?!-nézett rám komolyan Bonnie.

Nem válaszoltam. Elgondolkodtam és eszembe jutott. Nemrég Kai véréből ittam egy keveset. Épp elég ahhoz, hogy a boszorkány vért kívánjam. Bonnie nagyon lefog szidni már most tudom.

-Clary?!-szólt újra.-Válaszolj!

-Jólvan oké!-ültem le. 

Időközben Kai is visszajött és csatlakozott a beszélgetésbe. Féltem mit fog szólni Bonnie, de sajnos nem hazudhatok mindig. Legalább is neki nem, most nem.

-Talán ittam Kai véréből......-húztam el a számat.-De muszáj volt! Nem bírtam volna ki!

-Hogy mi?!-akadt ki.-Ugye tudod hogy ezt nem szabadott volna! Felborítod a normális kerékvágást!

-Én akartam!-védett be Kai.-De látszólag szenvedett! És igen! Bár ezzel felborítja a normális dolgokat nem hagyhatjuk, hogy éhen haljon!-magyarázta.-Tudod jól.....-fejezte be a mondandóját.

-Igen tudom!-mosolyodott el félig Bonnie.

-Mit is tud pontosan?-kérdeztük fennhangon Damon-nel.

-Az titok!-vágta rá Bonnie.

-Hát persze!-néztem félre.

Egyből Damon-re szállt a tekintetem egy perverz mosoly keretében. Ő rögtön vette a lapot majd elkezdtük a kis "átverést".

-Ez esetben nekem és Dimi macinak elkell mennünk!-ennél hülyébb becenevet is csak én találhatok ki.

-Persze királynőm mehetünk!-karolt át Damon.

Téged választalak! (Kai Parker ff)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora