¹

682 35 54
                                    

Sarı saçlı genç çantasının kolunu tutarak karşıdan karşıya geçti. Bu hareket ona bir kaç yıl önceki olayı hatırlatmıştı.

"Jisung elimi tut istersen."

"Bebek miyim ben Felix!"

Okul için karşıdan karşıya geçen ikilide Felix bir kaç adım önde giderken Jisung durduk yere paniklemiş ve Felixe tutunmak istemişti ama eline gelen şey felixin sırt çantasının kulpuydu. Tuttuğu gibi elinde kalan çanta ile şaşkınca, kendisine dönen ve saf bakışlar atan ikizine aptalca gülümsedi.

"Hehe Felix."

"JISUNG CIDDI MISIN?"

Felix sinirle kendisinden sadece 1 dakika büyük olan ikizinin elini tuttu ve dikkatlice karşıya geçti.

"Seni varya mahvedeceğim!"

"Ya nerden bileyim bu kadar dandik olduğunu!"

"Bağırma bana!"

Jisung dudağını büzerek köpek bakışları attı ikizine. Sarışın olan ise derin bir nefes verip Jisungu çekiştirdi.

"Jisung bu sefer sen önden git."

Turuncu saçlı çocuk başını sallayarak ikizinin dediği gibi önden ilerledi. Ikisi de sağ salim karşıya geçtiklerinde kol kola girerek okula ilerlediler. O sırada yanlarında duran motor ile turuncu saçlı iki gençte yan taraflarındaki motora döndüler.

"**** nerede biliyor musunuz?"

"Şu mavi binanın arkasındaki 3 katlı sarı bina."

"Teşekkür ederim."

Yeşil motor çalıştığında ikizlerden birisi seslenmişti motordaki çocuğa.

"Kolay gelsin."

Motordaki çocuk fazla ileri gitmeden motoru durdurup onlara döndüğünde, kaskın yüzünü gizleyen camını kaldırıp gülümsedi içten bir şekilde.

"Teşekkür ederim."

Motoru çalıştırıp oradan hızlı bir şekilde giderken Jisung ikizine döndü.

"Neden öyle dedin?"

"Kuryelik o kadar kolay değil ki Ji'm."

"Haklısın lix'im."


































Alın size giriş bölümü.
Italik olan yer gecmiş zaman

Kurye 》ChanLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin