Hoofdstuk 14

285 22 3
                                    

Hier weer een hoofdstuk voor de lezers, comment en vote alsjeblieft! Ik twijfel namelijk nog steeds. Ik word nogal onzeker als ik de lezers met het aantal votes vergelijk.. Laat me alsjeblieft weten wat ik moet doen..

Carly P.O.V.

Het is alweer vrijdag en nog steeds is mijn relatie met Samuel geheim, terwijl hij me dinsdag zei dat hij het zo snel mogelijk zou vertellen aan de jongens...

'Mevrouw van Dam, kunt u even herhalen wat ik net heb verteld.' Haalt mijn geschiedenis docent me uit mijn gedachte.

'Hmm?' Reageer ik, aangezien ik niet alles verstond. Ik hoor wat mensen in de klas lachen.

'Of je kunt herhalen wat ik net verteld heb.' Zegt hij wat strenger. Ik slik.

'Nee sorry..' De docent zucht.

'Let dan vanaf nu maar goed op, deze informatie is belangrijk voor het aankomende proefwerk.' Ik knik.

'Ja meneer.'

'Waar zat je met je gedachten?' Vraagt Shira, die naast me zit, zacht.

'Samuel.' Zeg ik zuchtend.

'Hoezo?'

'Hij heeft het nog steeds niet verteld...' Zucht ik.

'Wat?' Vraagt ze wat harder.

'Mevrouw de wit, voor u geldt hetzelfde!' Zegt hij streng. 'Anders kunnen jullie zometeen allebei vertrekken.' Shira knikt ook.

'Waarom niet?' Vraagt ze zachter.

'Hij belde me gisteren op, om te vragen of ik hem alsjeblieft tot zondag kan geven.' Zucht ik.

'Waarom zolang?' Fluistert ze.

'Hij kon geen goed moment vinden..' Zeg ik en ik zucht, alweer.

'Is er een goed moment voor zoiets dan?' Vraagt ze zacht. Ik haal mijn schouders op.

'Wat moet ik nou doen?' Vraag ik wanhopig.

'Je mag de klas verlaten.' Zegt de docent.

'Wat?' Vraag ik verbaasd.

'U kunt vertrekken.' Zegt hij duidelijk. Verbaasd sta ik op.

'Meneer het kwam door mij.' Neemt Shira het voor me op.

'Dan kunnen jullie samen vertrekken.' We pakken beiden onze tas en lopen samen het lokaal uit.

'Sorry.' Zegt Shira terwijl we op de gang lopen. Ik lach even.

'Geeft niet, ik praatte ook niet echt bepaald zacht.' Zeg ik grinnikend. Shira lacht ook even.

'Maar even serieus, wat moet ik nou doen? Vanavond gaan we met z'n allen stappen en dan?'

'Vrienden zijn. Als Samuel vrienden wil zijn, dan moet je dat doen. Ook als jullie met z'n tweeën zijn. Als hij het graag zo wil hebben, dan kan hij het zo krijgen.' Zegt ze simpel.

'Denk je dat dat het beste is?' Vraag ik onzeker.

'Carly, hij had het al lang verteld moeten hebben. Als hij je echt graag wil, dan moet hij dat maar laten zien en opschieten.' Ik knik. Vrienden dus.

-- Die avond om 21.00 uur

Fenna P.O.V

Ik zit thuis te wachten op Lieke, we gaan vanavond uit met de vriendengroep van Jai. Ik wil eigenlijk niet mee, aangezien het vorige week zaterdag, naar mijn zin, ook niet erg leuk was. Dan word ik opeens gebeld. Het is Jai. Er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht. Ik neem op.

Love, drama and happiness (B-Brave fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu