Hier heb ik nog een klein hoofdstukje voor jullie. Blijf voten en comments plaatsen alsjeblieft. Tips of tops, maakt niet uit!
Fenna P.O.V.
Ik lig nog steeds in bed. Eigenlijk zou ik nu weg moeten aangezien ik over een halfuur op school moet zijn, maar ik wil gewoon niet.
'Fenna, moet jij niet naar school!?' Vraagt mijn moeder geïrriteerd. Net lag ik weer bijna te slapen en dan komt ze binnen.
'Ik uhm, ik voel me niet zo lekker.' Lieg ik. Mijn moeder kijkt me ongelovig aan.
'Echt niet, mam.' Ze loopt op me af en legt haar hand op mijn voorhoofd om te kijken of ik inderdaad koorts heb.
'Kleed je aan en ga gewoon naar school Fenna.' Zegt ze uiteindelijk en ze loopt mijn kamer uit. Ik zucht en sla mijn ogen neer. Na lang getwijfeld te hebben om te spijbelen en naar Jai te gaan, besluit ik toch naar school te gaan. Jai mag niet weten hoe moeilijk het was op school.
Samuel P.O.V.
Langzaam word ik wakker van het zonlicht dat mijn kamer binnenkomt. Ik ben het gordijn vergeten dicht te doen. Als ik naast me kijk, zie ik mijn prachtige meisje liggen, in mijn shirt. Ik ga op mijn zij liggen, leun met mijn hoofd op mijn hand en bestudeer haar. En nee, niet op een enge manier.
Carly is vannacht bij me blijven slapen. Ze durfde niet naar huis omdat ze dan tot heel laat alleen zou zijn. Heel de avond is Thom blijven appen en bellen, ze heeft niet gereageerd maar was wel ontzettend bang. Wat ik heel goed begrijp natuurlijk. Ik leg mijn hand op haar wang en streel er zachtjes overheen. Ze schrikt wakker en schiet met enorme snelheid omhoog en hijgt van de schrik.
'Hey, rustig.' Probeer ik haar gerust te stellen. 'Ik streelde gewoon alleen over je wang.'
'Wil je dat alsjeblieft nooit meer doen.' Beveelt ze me zowat, hijgend. Als ze me aankijkt zie ik dat ze tranen in haar ogen heeft.
'Hey, wat is er nou? Dat is iets wat ik wel vaker doe.' Zeg ik niet-begrijpend. Voorzichtig veeg ik een traan onder haar oog weg.
'Ik weet het. Ik dacht gewoon..' Ze zucht even. 'Ik droomde over Thom en ik schrok gewoon heel erg van je.'
'Sorry.' Zeg ik schuldig, ook al wist ik het niet.
'Het geeft niet, jij kon het ook niet weten.' Zegt ze zelf ook al. Ik glimlach zwakjes naar haar en trek haar in een knuffel. Zachtjes geef ik een kus op haar slaap.
'Ik hou van je.' Fluister ik in haar oor. Ze trekt zich uit de knuffel, kijkt me aan en laat haar hand door mijn haar gaan.
'Ik ook van jou, Sam.' Zegt ze met een glimlach. Ik druk mijn lippen kort op die van haar.
'Wil je naar school vandaag?' Vraag ik haar. Meteen schud ze haar hoofd.
'Nee, vandaag nog niet. Ik blijf liever bij jou.' Met een voorzichtige glimlach kijkt ze me aan. 'Of moet je weg?'
'Nee, ik wil heel graag bij je blijven vandaag. Wil je liever even naar buiten of samen gewoon een filmdagje houden?' Ze glimlacht naar me.
'Gaan we voor de films?' Vraagt ze.
'Klinkt goed.' Beantwoord ik haar vraag. 'Al zal ik weinig van de film zien als ik naast zo'n prachtige dame zit.' Blozend begint ze te lachen. Verder dan zoenen, knuffelen en strelen zijn Carly en ik nog niet gegaan, wat ik eigenlijk best jammer vind. Maar vanwege alle stress die ze nu heeft, begrijp ik dat ze daar niet echt behoeft aan heeft en dat respecteer ik. Beiden zijn we geen maagd meer en ik denk dat dat vooral haar grootste drempel is. Niet omdat ik het niet meer ben, maar omdat haar eerste en laatste keer met Thom was. Ik denk dat ze het gewoon eng vindt, aangezien ze liever wilt stoppen als het bijna zover is. Maar voor Carly wil ik wachten.
JE LEEST
Love, drama and happiness (B-Brave fanfiction)
FanfictionCarly had een relatie met de lieve, knappe en charmante Thom, tenminste dat leek hij. Nadat alles een beetje uit de hand is gelopen, maakt ze het uit. Ze komt Samuel tegen, maar wat gaat haar ex daarvan vinden? Fenna heeft een hele moeilijke perio...