Hoofdstuk 41

117 14 9
                                    

Dankzij xB-You heb ik besloten toch nog door te gaan met het boek. Ik hoop dat ik niet heel veel lezers verloren ben, maar voor degene die mijn boek nog willen lezen, er volgen nog een aantal hoofdstukken. :)

Samuel P.O.V.

Ik kom net van Cassius vandaan. Alles is gelukkig uitgepraat en hij vindt het oké dat Carly en ik samen zijn. Hij heeft gezegd dat hij niet meer verliefd is op Carly en is zelfs aan het daten met ene Rachel van z'n dansschool en heeft voorgesteld om op dubbeldate te gaan. Hij en Rachel, en Carly en ik. Ik ben nu onderweg naar Carly om het aan haar voor te stellen en om haar natuurlijk even te zien.

Bij haar huis aangekomen, parkeer ik mijn auto en stap uit. Ik loop richting de deur en druk op de bel. Al snel word er open gedaan door Carly zelf. Een grote glimlach verschijnt op haar gezicht.

'Liefje.' Zegt ze enthousiast en ze slaat haar armen om mijn nek heen.

'Hey babe.' Zeg ik voor ik mijn lippen op die van haar druk.

'Hoe is het met je?' Mompelt ze tegen mijn lippen.

'Goed, ik ben net langs Cass geweest.'

'Oh. Hoe ging het?' Antwoordt ze.

'Goed, alles is weer oké.' Zeg ik. 'We zijn zelfs uitgenodigd voor een dubbeldate.'

'Een dubbeldate?'

'Ja, hij heeft een date met een meisje. Maar hij heeft haar voorgesteld om met ons te gaan. Te zenuwachtig denk ik.' Ik grinnik even.

'Wat leuk.' Zegt ze. 'Wanneer?'

'Aanstaande zaterdag, om 8 uur haal ik je op. Komt dat uit?'

'Ja. Ik heb er zin in.' Glimlacht ze. Ik geef haar een kus. 'Kom je eigenlijk nog binnen?' Ze lacht even.

'Nee, ik ga weer door. Ik heb met Jai afgesproken.' Antwoord ik. 'Wat ga jij vandaag nog doen?'

'Niks bijzonders.' Ze haalt haar schouders.

'Ah oke.' Antwoord ik. 'Ik bel je nog oke?' Ze glimlacht.

'Is goed.' Ze drukt haar lippen nog even op die van mij en ik streel nog even over haar wang.

'Ik zie je snel weer.' Ik knipoog nog naar haar en loop weer richting mijn auto terwijl ik achter me een deur dicht hoor gaan.

Carly P.O.V.

Samuel is net even langs geweest. Ik weet dat ik zei dat ik geen plannen had voor vandaag toen hij dat vroeg, maar ik loog. Alweer. Ja, ik weet het. Maar het moet gewoon even. Ik moet Thom gewoon even zien. Ik ben van plan om vandaag naar de gevangenis te gaan om Thom op de zoeken.

Als ik met de bus ben aangekomen bij de dichtstbijzijnde bushalte, stap ik uit.

Ik loop richting een groot plein waar een aantal mensen staan te wachten. Ergens ben ik toch een beetje bang, hoe Thom zal reageren op mijn bezoek. Ik kijk wat om me heen en zie een bekend gezicht naast me.

'Kaj?' Komt er geschrokken uit. Zijn ogen worden groot. Hij lijkt zich betrapt te voelen.

'Carly, wat doe jij hier?'

'Ik uhm.. Ik..' Stotter ik. 'Je mag tegen niemand iets zeggen.' Waarschuw ik hem.

'Beloofd.' Is zijn reactie.

'Ik ga bij Thom op bezoek.' Ik slik even.

'Wat?'

'Ik weet hoe belachelijk het klinkt, maar ik wil gewoon weten hoe het met hem gaat.' Kaj knikt.

'Maar niemand mag het weten, oké? Ook Samuel niet.'

'Snap ik, beloofd.' Zegt hij.

'En wat doe jij hier?' Vraag ik nieuwsgierig.

'Uhm, een neef van me.' Zegt Kaj. 'Hij word beschuldigd van mishandeling.'

'Ohh.' Zeg ik geschrokken.

'Maar hij is onschuldig hoor.' Ik knik. 'Over Thom trouwens he. Ik hoorde dat er wat gedoe is geweest. Dus ik denk dat het belangrijk is dat je eerlijk blijft. Ik wil niet vervelend overkomen, maar Samuel blijft geen kansen geven he.' Ik knik langzaam en slik.

Kaj P.O.V.

Ik ben net de gevangenis in en zit in de wachtkamer te wachten tot ik geroepen word. Gelukkig heb ik mezelf eruit geluld. Ik kom niet voor mijn neef, want mijn neef zit ook niet in de gevangenis. Na een tijdje word mijn naam genoemd, ik sta op en loop een kamer in.

'Gaat u maar alvast zitten.' Zegt een bewaker tegen mij. Ik knik en ga op een van de twee stoelen zitten.

Na een paar minuten gaat de deur weer open en zie ik een oude bekende staan.

'Ahh Kaj, ik vroeg me al af wanneer je een keer zou langskomen.' Klinkt zijn stem. Ik lach even.

'Chris, dat is lang geleden man.' Ik schud zijn hand en hij gaat aan de andere kant van de tafel zitten.

-----------

Hier is weer een ienieminie hoofdstuk. Ik hoop dat jullie het toch goed vinden... Zo ja, vote en comment eventjes.

Tips zijn ook altijd welkom!

XOXO

Love, drama and happiness (B-Brave fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu