Whoehoee, alweer over de 6K! Super bedankt!
Ik heb hier weer een hoofdstuk voor jullie, ik hoop dat jullie het leuk vinden en blijven voten en comments achterlaten.
Promoten mag natuurlijk ook altijd, ik doe het terug als je ongeveer de zelfde hoeveelheid lezers als ik heb, of meer natuurlijk!😊
Ideeën voor dit boek zijn ook altijd welkom. Ik loop af en toe namelijk een beetje vast..
Samuel P.O.V.
'Wat!?' Boos kijk ik Dioni aan. 'Waarom heb je je bek in godsnaam gehouden?'
'Dat wilde Carly en ik dacht dat ze dan alleen maar meer gevaar zou lopen.' Zegt hij. 'Ik had met haar afgesproken dat ik haar vandaag van school op zou halen om te overleggen hoe we het zouden oplossen.' Ik zucht alleen maar.
'Nu loopt ze nog meer gevaar..' Zegt Shira zacht.
'We moeten naar die Thom toe.' Zeg ik.
'Nee, laten we daar nog even mee wachten.' Zegt Dioni kalm.
'Ik wacht verdomme helemaal nergens meer op.' Zeg ik geïrriteerd. Dan gaat mijn mobiel. Stiekem krijg ik meteen hoop dat het Carly is. Ik haal mijn mobiel uit mijn broekzak en kijk op het schermpje.
'Het is Carly.' Zeg ik glimlachend. Ik druk op het groene icoontje.
'Carly, eindelijk. Waar ben je? Hoe is het met je?' Vraag ik meteen.
'Ik ben bij Cassius. Het gaat prima met me.'
'Je bent bij Cass?' Herhaal ik haar.
'Ja.' Zegt ze. 'Ik had een slaapplek nodig en ik wilde ook gewoon even bij iemand zijn die me niet veroordeelt om alles wat ik gedaan heb.' Zegt ze zacht.
'Wat?' Vraag ik verbaasd. 'Ik veroordeel je helemaal niet. Ik had gewoon het idee dat je me niet vertrouwde.'
'Je dacht dat ik nog steeds verliefd was op Thom.' Zegt ze. Ik zucht.
'Je snapt toch wel dat ik dat dacht?' Vraag ik. Ik sta op van de bank en loop richting de keuken in Dioni's huis.
'Nee.' Hoor ik haar zeggen. 'Je moet me geloven en op me vertrouwen.'
'Als jij dat ook doet op mij.' Zeg ik. 'Waarom heb je me niks verteld over alle shit waar je in zat? De drugs, het dealen en Thom?' Vraag ik rustig.
'Je weet het..' Ik hoor haar zuchten.
'Ja, Dioni heeft het me verteld, en daar ben ik blij mee.' Zeg ik.
'Wat?' Vraagt ze geïrriteerd.
'Ik moest het toch van iemand horen Carly.. Waarom heb je me niet in vertrouwen genomen?'
'Omdat ik bang was om je kwijt te raken, dat snap je toch wel. Ik ben ex-drugverslaafde, ik dealde, en ga zo maar door.' Ik hoor haar zachtjes snikken.
'Als je eerlijk was geweest niet..' Zeg ik zacht. 'Natuurlijk was je me dan niet kwijtgeraakt.'
'Waarom praat je in verleden tijd?' Ik hoor de onzekerheid in haar stem.
'Ik weet het niet.' Zucht ik. 'Kunnen we misschien even praten. Zal ik je op komen halen van Cass?'
'Nee, ik kom wel naar jou toe.' Zegt ze zacht.
'Is goed, tot zo.' Zeg ik. Ze antwoordt hetzelfde en hangt dan op. Ik zucht. What the fock moet ik doen?
'Is ze oké?' Vraagt Shira dan. Ik knik.
'Ze is bij Cass.'
'Bij Cass?' Vraagt Dioni verbaasd.
'Ja.' Zucht ik.
JE LEEST
Love, drama and happiness (B-Brave fanfiction)
FanfictionCarly had een relatie met de lieve, knappe en charmante Thom, tenminste dat leek hij. Nadat alles een beetje uit de hand is gelopen, maakt ze het uit. Ze komt Samuel tegen, maar wat gaat haar ex daarvan vinden? Fenna heeft een hele moeilijke perio...