Hier is weer een hoofdstuk voor jullie. Vergeet niet te voten en een comment achter te laten, kleine moeite toch😳 Hoe meer, hoe sneller een nieuw hoofdstuk! xxx
Carly P.O.V.
Ik was zo stom om mijn mobiel op geluid te laten staan. Shira appte me om te vragen waar ik was, en dat de rest van de lessen waren uitgevallen vanwege een studiemiddag. Maar daardoor weet Cassius nu wel dat er nog iemand is. Gelukkig weet hij nog niet dat ik het ben.
'Mag ik d'r zien?' Hoor ik Cassius vragen.
'Wat?' Reageert Samuel. 'Uh nee, dat gaat niet.'
'Waarom niet?'
'Gewoon, het is toch niet serieus.' Hoor ik Samuel zeggen.
'Maar ze is lekker zeg je net, kom op heel even.'
'Ja, ze was lekker voor één keer ja.' Zegt Samuel. Het is dat ik weet dat hij het verzint, anders kon ik wel janken nu. Ik hoor Cassius zuchten.
'Ik wacht dan wel beneden.'
'Uh nee, ga maar alvast. Dit kan nog wel even duren.' Zegt Samuel.
'Ahh, viezerik.' Hoor ik Cassius lachend zeggen. Ik hoor Samuel moeilijk lachen.
'Ik zie je wel in de stad.' Zegt hij.
'Is goed man, veel plezier nog he.' Ik hoor de deur dicht gaan en op slot. Ik draai de badkamerdeur van het slot, doe hem open en loop met mijn spijkerbroek en Samuel zijn shirt zijn kamer in.
'Sorry.' Zeg ik schuldig.
'Het geeft niet. Ik moet het hem ook gewoon vertellen, dan hoeven we niet zo moeilijk te doen.' Zegt hij. 'Ik kan beter sorry zeggen voor het feit dat ik jou in mijn badkamer liet verstoppen.' Ik grinnik even.
'Het maakt niet uit. Maar gelukkig snap je zelf ook dat het niet zo kan blijven.' Zeg ik. Hij glimlacht even naar me.
'Zal ik je op school afzetten?' Vraagt hij dan aan me.
'Nee is niet meer nodig.' Zeg ik. 'De lessen van vanmiddag vallen uit, dus ik ga waarschijnlijk weer gezellig met Shira naar de stad ofzo.' Samuel knikt.
'Nou, zoals je net gehoord hebt, ga ik ook.' Zegt hij. Ik glimlach. 'Zullen we samen gaan?'
'En Cassius dan?' Vraag ik.
'We kunnen toch zeggen dat we elkaar tegengekomen zijn?' Ik knik.
'Is goed.' Antwoord ik. Ik pak mijn bh en t-shirt. 'Ik ben even mezelf verder omkleden hoor.'
'Is goed.' Zegt Samuel. 'Alhoewel mijn shirt je ook fantastisch staat.' Ik voel mezelf blozen. Ik bekijk het shirt. Het is wel echt een heel mooi shirt, Samuel heeft een goede kledingsmaak.
'Mag ik hem hebben?' Vraag ik voorzichtig. Samuel glimlacht.
'Tuurlijk.' Zegt hij en hij geeft me een kus. Ik glimlach en loop naar de badkamer.
-- Een halfuur later
Eindelijk hoor ik de douche uitgaan. Ik zit al de hele tijd op Samuel zijn kamer te wachten tot hij klaar is met douchen. Naar beneden kan ik niet, omdat zijn moeder thuis is en ook zij weet nog niet dat Samuel en ik samen zijn. Na een tijdje gaat de badkamerdeur open en zie ik Samuel met alleen zijn broek aan. Oh gosh, zijn buik.
'He he.' Zeg ik dan terwijl ik van het bed omhoog kom en ga zitten.
'Wat he he?'
'Weet je wel niet hoelang dat duurde? Je staat bijna nog langer in de badkamer dan een vrouw.' Zeg ik lachend.
JE LEEST
Love, drama and happiness (B-Brave fanfiction)
FanfictionCarly had een relatie met de lieve, knappe en charmante Thom, tenminste dat leek hij. Nadat alles een beetje uit de hand is gelopen, maakt ze het uit. Ze komt Samuel tegen, maar wat gaat haar ex daarvan vinden? Fenna heeft een hele moeilijke perio...