جحيم الفراعنه1.
الفصـل الثامن عشر.
بقلمى:ملك الراوى«الكاتبه المجهوله».
_____________________
أريانا بصدمه: سيلينا.لورينا بصدمه: مستحيييل أنتي جيتي أزاي.
سيلينا بلهفه: أنتم عاملين أيه والشباب عامله أيه نهار كويس صح.
نور بهدوء: أزاي جيتي الأول بس ونهار كويس الحمدلله بس.
سيلينا بلهفه: بس أيه قوووووولي.
أريانا بهدوء: دخل في غيبوبه مؤقته ومحدش هيقدر يرجعه منها غيرك صدقيني.
سيلينا بلهفه: بجد يعني ممكن يصحي لو قعدت معاه صح.
لورينا بأستغراب: سيلينا مين دي.
وقامت بالأشاره علي چيسيكا.
چيسيكا بهدوء: أنني أبن خالت سيلينا أنتم لا تعرفون من انا بالطبع.
نور بجهل وغمزه: هو أنا مش فاهمه حاجه بس والله النبي عسل.
لورينا بشهقه: أنتي بتعاكسي البنات أخسسس عليكي.
نور بضحك: لا أنا بقولك أهووو أوعي تفهميني صح.
سيلينا بتعب: بنات معلش هيا فين غرفه نهار علشان نسيت.
چيسيكا بعمليه: أنني أتذكر أنها كانت في وجه هذا المدخل أتجهي إلي الوسط هيا هذه الغرفه.
سيلينا بهدوء: أشكركِ چيسيكا أجلسي مع الفتيات.
وتوجهت خارج الغرفه بأكملها وأتحهت في طريقها إلي غرفه نهار والتي كانت مشتاقه له بطريقه لا يتحملها أحد كأنها غائبه عنه منذ سنوات ليس بضعه أيام فقط.
___________________
في المشفي في غرفه نهار.
دخلت سيلينا بهدوء تام وهي تكاد أن تسقط منذ أن وقعت عينيها الأثنتان علي نهار النائم لا حوله له ولا قوه نائم بدون حراك ويصل به بعض الأجهزه التي تجعله علي قيد الحياه إلى اليوم.
أقتربت منه وجلست على المقعد الذي أمامه ونظرت إلي يده الساكنه وتجرأت علي نفسها وأمسكتها وكم شعرت بألامان الشديد عندما قامت بأمساك يده ونظرت له وقالت.
سيلينا بتعب:أ نا تعبت يانهار صدقني تعبت والله ليه ديما القدر في وشنا كل أما تكون الدنيا كويسه ترجع تدينا ضهرها تاني طب ليه هيا ليها طار عندنا ولا حاجه أنا رجعت أهو أخدتلك حقك من إللي أتسبب في سكونك دا أصحي بقي مش وعدتني أنك هتحبني ومش هتسبني مش وعدتني أن أول ما نرجع هنتجوز ونعيش مع بعض ونخلف مجانين شبهنا ويعانوا زينا في الحياه بس أكيد حظهم مش هيبقي زينا أصحي علشان سيلينا مستنياك تصحي لأنها مش بتحبك دي بتعشقك تعرف أقولك سر أنا عيشت طول عمري لوحدي ولما أتخطبت وخاني قولت أن الحياه خلصت خلاص مش هحب ولا هفتح قلبي لحد تاني أبدا من أول يوم شوفتك فيه وأنا وقعت أسيره لعيونك وحبيتك أكتر من نفسي أصحي علشاني يانهار أنا من غيرك ميته منطفيه مليش معني أبدا.
أنت تقرأ
جحيـم الفراعـنه«مكـتمله+قيد التعديل»
Fantasiaهيحصل أيه لو روحنا مع بعض لعصر الفراعنه نضحك ونهزر ونستمتع شويه مع البطله المجنونه والبطل إللي هيتشل منها ومن هزارها دا هيحصل أيه لو سبنا العالم دا شويه وروحنا لعالم تاني فيه مغامره مجنونه وأبطال أجن منهم تعالوٱ معايا كده وكفايه عليكم كده. بقلمي:الك...