Lisa yavaşça arkasını döndü ve kendisine tehlikeli derecede yakın, kahverengi gözleri parıldayan bir kızla yüz yüze geldi.
Ani karşılaşmayla irkilerek geri sıçradı. "Bu kız ne zaman geldi? Ayak seslerini bile duymadım..." diye düşündü.
Söz konusu kız, gözlerini karşısındakinden ayırmadan başını hafifçe yana yatırırken hafif bir kahkaha attı.
Lisa'nın önündeki kızı gözlemlemesi bir dakika sürdü. Kendi boyundaydı, cam gibi güzel bir cildi ve kiraz çiçeklerini hatırlatan yumuşak dudakları vardı. Küçük bir beli, omuzlarından aşağı dökülen düz siyah saçları ile çok güzeldi.
"Gördüğün gibi mi?"
Sonunda kıza bakarken yanaklarına yükselen ısıyı hissedince, ses Lisa'yı bakışlarından sıyırdı.
"Bu saatte burada ne işin var?"
"Nerede olduğumdan gerçekten emin değilim..." dedi Lisa, ne cevap vereceğini bile bilemeden.
"Elbette nerede olduğundan emin değilsin hayatım. İlk başta ben de emin değildim."
Lisa ona şaşkınlıkla baktı, sözlerinden anlam çıkaramadı.
"Neyden korkuyorsun?" Kız sordu, sesi Lisa'nın kulaklarına müzik gibi gelirken soru onu şaşırttı.
Şaşkın bir şekilde ona baktı.
"Korkmak?" diye sordu yavaşça.
Kız başını salladı.
"Korktuğun için buradasın değil mi?"
Lisa yutkundu.
"Ne diyorsun sen?"
"Korkmasaydın burada olmazdın hayatım."
Uzun bir süre ona baktı ve sonunda pes etmeye karar verdi. Bu kızın kim olduğunu hiçbir şekilde bilmiyordu.
"Kan."
"Kan mı?"
"B-Ben ... arkadaşlarımla bir kulüpteydim ve dans ederken biri yere şarap döktü."
Siyah saçlı kız okunamaz bir ifadeyle ona baktı ve başını yana eğerek Lisa'ya devam etmesi için işaret verdi.
"Yavaşça bana yaklaşması hoşuma gitmedi... bu...bu renk... Ne düşündüğümü bilmiyorum ama oradan kaçtım." Lisa, sahne zihninde tekrar canlanırken aceleyle söyledi.
Kız ona baktı, narin hatlarında küçük bir kaş çatma belirdi.
Yavaşça uzandı ve diğerinin elini tuttu.
"Pekala, madem buradasın, hadi kafanı dağıtalım," dedi dudaklarında bir gülümseme ile.
"A-Ama seni tanımıyorum bile!"
"Sus hayatım, çok konuşuyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗮𝗳𝗿𝗮𝗶𝗱✓
Fanfiction[jenlisa] Lalisa korkuyordu. Etraf karanlık ve boş. Görüşü bulanık. Burası neden bu kadar boş? Neden o uzakta duruyor? Kırmızı şarap halıların arasından sızıyor. Zengin renk parıldıyor, neredeyse ona kanı hatırlatıyor. Giydiği o güzel kırmızı elbise...