Lisa, ellerini saçlarının arasından geçirip hızlı bir hareketle geriye doğru taradı, gömleğini düzeltirken memnun bir şekilde iç çekti, pahalı pembe kumaş etrafta koşuşturmaktan kırışmıştı.
"Eğlenceliydi" dedi gülümseyerek mağazadan çıkarken.
Jennie başını salladığında kıkırdadı ve yeniden caddede yürümeye başladıklarında parmaklarını Lisa'ya geçirdi.
İşte o zaman aniden Lisa'ya onun hala içeride olduğu gerçeği yüzüne çarptı.
hiçbir yerin ortasındaydı."Jennie...Seninle vakit geçirmekten keyif aldım...ama arkadaşlarımla tekrar nasıl iletişim kurabilirim? Yani...burayı tam anlamıyla bilmiyorum" dedi Lisa, üzgün bir ifadeyle başını sallayarak.
"Doğru... geri dönecek bir ailen var mı?" Jennie yüzünde küçük bir gülümseme geçerken yumuşak bir şekilde sordu.
"Şey, burada diğer iki arkadaşımla ortak bir dairede yaşıyorum ama ailem teknik olarak Tayland'a geri döndü, evet..."
"Ah, anlıyorum... hadi bir çıkış yolu bulalım o zaman..." Lisa diğerinin sesindeki hafif hayal kırıklığını fark etmedi.
"Peki ya ailen Jennie? Bu kadar geç kalmandan endişelenmiyorlar mı?" diye sordu Lisa serin hava yüzünü okşarken.
"Hayır, onlara geri dönmeyeceğim."
"Onlar nerede yaşıyor…?"
Jennie yüzünü ona döndü, gözleri yumuşak ay ışığında parlıyordu.
"Benim... bir ailem yok"
Beklenmedik bilgiyi alırken Lisa'nın dudakları hafifçe aralandı.
"Ah ... Ben ... üzgünüm" dedi, bakışlarını yere doğru çevirerek küçük bir çakıl taşını ayağıyla hafifçe tekmeledi.
Jennie yine güldü. Lisa'nın kulaklarını dolduran yumuşak, melodik kahkaha kendini tekrar gülümserken buldu.
"Bilmediğin çok şey var aşkım."
Lisa ona kafası karışmış bir bakış attı ama Jennie esinti saçlarını uçururken kıkırdayarak öne atladı.
"Lisa?"
"Evet?"
"Sen hala korkuyor musun?"
Soruya gülümsedi.
"Tabii ki hayır.
Jennie'nin bu cümleyi duyunca gülümsemesi güneşle yarışabilirdi.
O sırada Lisa cebindeki telefonunun titrediğini hissetti. Çıkardı ve oda arkadaşının numarasının ekranda yanıp söndüğünü gördü.
Gözleri aydınlandı. Aramayı yanıtlarken ona gülümseyen Jennie'ye baktı.
"Chaeyoung?"
"Lalisa!! Yarım saattir sana ulaşmaya çalışıyorum!"
Lisa, tanıdık tatlı ses kulağına girerken bir rahatlık hissi hissetti.
"Merak etme, iyiyim. Neredesin?"
"Daha çok sen neredesin? Kulüpten ayrıldın ve gelmedin bile! Neredeyse bir saat oldu."
"Neredeyse... 1 saat mi?!"
"Evet? Şimdi bana konumunu gönder ki taksi şoförüne talimat verebileyim. Jisoo çok endişeli." Chaeyoung rahatsız ama endişeli bir tonda söyledi.
Lisa yürümeyi bıraktı, sonunda ıssız sokağın sonunda durduğunu ve artık ana yolu açıkça görebildiğini fark edince gözleri büyüdü.
Bunu sonsuza kadar görmemiş gibi hissetti.
Renkli şehir önünde aydınlandı. Etrafta dolaşan, gülen ve çalan müziğin sesi etrafını sardı.
"Merhaba? Lisa orada mısın?"
"Evet-evet, ben... Ana yoldayım."
"Bana konumunu gönder aptalca, burada 4 ana yol var, biz Busan değil Itaewon'dayız."
"Tamam, bana bir saniye ver."
Lisa telefonunu indirdi ve aramayı sonlandırdı, aceleyle arkadaşına konumu gönderdi ve telefonu kapanmadan mesajın teslim edildiğini görmeyi başardı.
Yüzüne yayılan parlak bir gülümsemeyle etrafında döndü.
"Jennie! Arkadaşım bul-"
Kısa durdu. Diğer kız neredeydi? Kızı unut, bütün sokak neredeydi?
Kendini sadece 5 dakika önce bir yola açılan bir duvara bakarken buldu.
Jennie ile tanıştığı patika, korumasız gizemli dükkanın olduğu patika.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗮𝗳𝗿𝗮𝗶𝗱✓
Fanfiction[jenlisa] Lalisa korkuyordu. Etraf karanlık ve boş. Görüşü bulanık. Burası neden bu kadar boş? Neden o uzakta duruyor? Kırmızı şarap halıların arasından sızıyor. Zengin renk parıldıyor, neredeyse ona kanı hatırlatıyor. Giydiği o güzel kırmızı elbise...