7. With you

76 12 13
                                    

"Canım, Jennie ile tanışmış olamazsın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Canım, Jennie ile tanışmış olamazsın..."

"Neden?"

Şoför ona kafası karışmış ama sert bir bakış attı.

"Çünkü... çünkü gitti..." dedi şoför, tuhaf bir sesle.

Lisa ona baktı, ağzı şok içindeydi, önce sözlerini anlayamadı.

"E-Eh, aynı Jennie olup olmadığını bilmiyoruz. Zaten onun soyadını hiç almadım."

Sürücü başını salladı.

"Sana nasıl öldüğünü anlatayım."

Bir an duraksadı ve devam etmeden önce derin bir nefes aldı.

"Bu şehirdeki insanların çoğu bu trajik olayı biliyor."

"Jennie hoş bir kadındı. İnsanlar arasında çok popülerdi çünkü hayır kurumuna sık sık bağışta bulunuyordu ve ayrıca herkese karşı oldukça arkadaş canlısıydı."

"Ama sonra bir gün, 19. doğum gününde, nihayet birkaç arkadaşıyla birlikte ilk kez bir bara gitti. Alkolü yoktu ama ne yazık ki arkadaşları çok sarhoştu."

"Eve dönerken korkunç bir kaza geçirdiler. Arabayı kullanan kız aşırı derecede sarhoştu ve zamanında yoldan çıkmadı, bir kamyon yolunu kesip arabanın kamyon tarafından sağ tarafında üç katı ezilmesine neden oldu."

"Jennie'nin arkadaşları ciddi şekilde yaralandı ama o, doğrudan aracın çarpmasını önlemek için kendini diğer arkadaşının önüne atmıştı ama ne yazık ki cam tam göğsünü deldi."

Bunu duyan üç kız da irkildi.

Sürücü, bu hoş olmayan anıyı hatırlayarak derin bir iç çekti.

"Yaşadığı son saniyede bile onlar için endişeleniyordu. Korkma, yardımın yolda olduğunu söyledi."

Lisa o cümleyi, daha doğrusu o kelimeyi duyduğunda tüylerinin diken diken olduğunu hissetti. Jisoo'nun kaşları çatıldı ve Chaeyoung, trajik olayı duyunca duygulanarak bir mendille gözlerini sildi.

"Bunu hatırlamaktan nefret ediyorum çünkü ambulans çağırdıklarında olay yerinde ben vardım."

"Onu..gördün mü?"

"Evet. Yolda gidiyordum, yolun kenarında ölümcül bir kaza gördüm. Arabanın durumunu gördüm. Onu sedyeye koyduklarını gördüm. İnci beyazı doğum günü elbisesi tamamen kana bulanmıştı. O zaman rengine bakılırsa ilk başta beyaz olduğuna inanamadım."

Lisa'nın görüşü bulanıklaştı.

İnci Beyaz Elbise

"Böyle ölmeyi hak eden son kişiydi..." Sürücü sahneyi hatırlayınca yüzünü buruşturarak sustu.

Lisa, pencereden dışarı bakarken gözlerinin yaşlarla dolduğunu hissedebiliyordu, son birkaç saatin sahneleri zihninde tekrar ederken duyduklarını sindiremiyordu, ta ki kulağının yanında tanıdık ve rahatlatıcı bir sesin fısıltısını duyana kadar. Aniden onu saran bir ürperti, omurgasından aşağı ürpertiler gönderdi.

"Hiç korkma güzelim..." dedi, yumuşak bir dokunuşun avucunu okşadığını hissederken.

"Ben her zaman seninleyim"

Avucuna bakarken soğukluk hissi kayboldu.

Tek bir damla kan orada kaldı ve Lisa kanın aşağı doğru akmasını izledi, parlak kırmızı, yavaşça kolundan aşağı inerken.

Lisa yalnız değildi. Bir daha asla yalnız olmayacaktı.

Asla. :)

O korkmuyordu.

SON

SON

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝗮𝗳𝗿𝗮𝗶𝗱✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin