Lisa duvara baktı, tanrı bilir ne kadar uzun süre düşündü, bir kolun onu sardığını hissedene kadar düşünceler zihninde dolaştı.
"Lisa! Çok endişeliydik! Neredeydin?" Jisoo'nun tanıdık yüzü görüş alanına girdi.
"Ben- um..."
"Boş ver, şimdilik arabaya bin." Jisoo nazikçe kolundan tutup onu taksiye doğru yönlendirdi.
Chaeyoung ön koltuktan ona gülümsedi. Lisa ona el salladı ve klimalı arabanın soğuk patlaması tenine çarptığında rahatladığını hissetti.
Dışarıya bakan pencerenin yanına oturdu.
"Bunca zaman neredeydin?" Chaeyoung ona dönerek sordu.
"Aslında bilmiyorum...ama gerçekten sadece 2 saatliğine mi gitmiştim?"
"Evet, yoksa muhtemelen polisi arardık."
"Şu an saat kaç?"
"3'ü çeyrek geçiyor, neden?"
Lisa gözlerini kıstı. 3'ü çeyrek geçiyor mu? Jennie ile tuhaf mağazada en az 2 saat geçirdiğinden emindi.
"Beni bulduğunuzda yanımda herhangi bir kız gördüğünüzü hatırlıyor musunuz?" Merakla sordu.
Hem Jisoo hem de Chaeyoung hayır diyerek başlarını salladılar. "Neden? Biriyle mi tanıştın?"
Lisa başını salladı. "Jennie adında bir kızla tanıştım... ve ben...
"Jennie?! Kim Jennie'yi mi kastediyorsun?" Şoför aniden onu durdurduğunu söyledi.
Lisa bir an için şaşkın görünüyordu.
Bir an düşündü ve sonra başını salladı.
"Bana soyadını söylemedi...""Elbette... sana soyadını söyleyemezdi," dedi şoför alçak bir sesle.
3 kız da yüzlerinde alaycı ifadelerle ona baktı.
"Ne demek bana söyleyemezdi?"
Şoför bir an sessiz kaldı.
"Siz kızlar bu bölgeden değilsiniz, değil mi?" O sordu.
"Hayır, Seul'de yaşıyoruz..." Jisoo cevapladı.
Sürücü derin bir iç çekti. Gözlerini yoldan ayırmadan Lisa'yı işaret etti.
"Jennie ile tanıştın mı?"
"Evet yaptım"
Şoför yine sustu. Birkaç saniye sonra tekrar konuştu ve Lisa'nın asla duymayı beklemediği bir şey söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗮𝗳𝗿𝗮𝗶𝗱✓
Fanfiction[jenlisa] Lalisa korkuyordu. Etraf karanlık ve boş. Görüşü bulanık. Burası neden bu kadar boş? Neden o uzakta duruyor? Kırmızı şarap halıların arasından sızıyor. Zengin renk parıldıyor, neredeyse ona kanı hatırlatıyor. Giydiği o güzel kırmızı elbise...