3.Be

86 12 0
                                    

"Senin o güzel yüzünün bir adı var mı?" Kız yolda yürürken sordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Senin o güzel yüzünün bir adı var mı?" Kız yolda yürürken sordu.

"Ben Lisa" iltifata küçük bir gülümsemeyle cevap verdi. "Sizin adınız ne?"

Kız ona sevecen bir ifadeyle baktı.

"Jennie."

Görünürde kimsenin olmadığı küçük bir sokağa girdiler.

Lisa Jennie'yi neden takip ettiğini bilmiyordu. Bu kızı tanımıyordu bile. Birazcık bile. Yeni tanışmışlardı ve ona ilgi duyduğunu hissetti.

Ne hissettiğini anlamadı ama bir şey ona körü körüne güvenebileceğini söyledi. Lisa'nın kafası çok karışıktı.

Jennie'nin kısa kırmızı elbisesi soğuk esen rüzgarla dalgalandı, ikisinin de titremesine ama bir hoşnutluk hissetmelerine neden oldu.

Lisa diğerinin kırmızı bir elbise giydiğini bile fark etmemişti.

Yürümeye devam ederlerken kendi sarı saçlarını geriye doğru taradı.

S

onunda eski görünümlü bir dükkanın önünde durdular. Kapı şaşırtıcı bir şekilde açıktı ama ışıklar sönmüştü.

"Burası neresi?" Lisa, Jennie'ye onu yavaşça dükkana yönlendirirken sordu.

"Bilmiyorum, öğrenelim hadi." Gözlerinde muzip bir parıltıyla dönüp Lisa'ya baktı.

Lisa şaşkındı. Aniden durdu, dükkana baktı.

"Burada olmamız gerektiğinden emin misin...?" Dikkatli bir şekilde sordu.

"Burada kimse yok, peki burada olmanın ne zararı var?" Jennie gelmiş geçmiş en normal şeymiş gibi cevap verdi.

Lisa etrafına bakındı, gözleri sabahın 2'sini gösteren ve onu şimdi biraz daha uyanık yapan bir saate takıldı.

"Neden kimse şu anda dükkanını bekçi bile olmadan açık bıraksın ki ...?"

Jennie omuz silkti.

"Sakin ol hayatım, tutuklanmayacağız. Şimdi içeri girelim." dedi ve saçlarını arkaya atarak içeri girdi.

Lisa sonunda mecbur kalmadan önce bir an tereddüt etti. Jennie'nin yanında yürüdü, gözleri koridordan koridora herhangi bir insan belirtisi arıyordu.

Dükkan tamamen boştu. Bir şekilde şarap dükkanındaydılar.

Lisa şişelerden birkaçına baktı. Birçoğu tarihlerine göre oldukça pahalı görünüyordu.

Pop.

𝗮𝗳𝗿𝗮𝗶𝗱✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin