-4

322 33 5
                                    



Kalabalık sınıfta herkes arkadaşları ile konuşuyor, oyunlar oynuyordu. İzuku ise sırasına çekilmiş başını kollarının arasına gömmüş sadece düşünüyordu. İzukunun okulda veya mahallede katsuki dışında bir arkadaşı olmamıştı ki artık onun ile de yakın değildi. Derdini anlatabileceği bir arkadaşı olmamıştı hiç, aslına bakılırsa istediğinden de pek emin değildi. Küçük bir iç çekti ve çalan okul zilini dinledi, dersi başlıyordu.

Biraz sonra içeri giren ayak seslerini duydu, öğretmeni gelmişti ama kafasını kaldırabilecek gücü kendinde bulamıyordu. Kemikleri eriyip gitmiş sadece bir et parçası olarak kaldığını düşündü.
"Hey Midoriya" öğretmeninin sesi duydu hemen yanı başından, başını hafifçe kaldırdı ve yüzüne doğru gelen elleri gördü. İrkilerek biraz geri çekildi ama öğretmeni durmayarak ellerimi izukunun alnına dayadı. Amacı ateşinin olup olmadığını anlamaktı ama izuku korkmuş ve dokunuşunda kaçmıştı. "İyi görünmüyorsun ateşin olabilir izuku tatlım" bu sefer elini boynuna koyduğunda izukunun gözleri dehşetle açıldı. Dokunulmak istemiyordu, öğretmeninin elini sertçe iti, bulanan midesi yüzünde ağzını avucuyla kapatarak sınıftan çıktı ve koşarak lavaboya girdi. Kabinlerden birine girerek içinde ne varsa boşaltmaya başladı.

Öğürerek istifra etmeye devam ediyor aynı zamanda göz yaşları durmuyordu. Kimse ona dokunsun istemiyordu, ellerini bedenine sürsün istemiyordu.
Öksürükleri kesildiğinde sarsak bir şekilde ayağa kalktı ve musluğu açarak yüzünü ve ağzını yıkadı.
Gözleri boynuna kaydığında yüzü ekşidi. Yakalarını açtı ve kanatacak kadar sert bir şekilde suyla ovalamaya başladı.

İrkiliyorum bana dokunduğunda
Yine o diye korkuyorum

..

Süt ve Bal 'bkdk'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin