chapter 03

1.1K 230 55
                                    

"STOP TAEHYUNG"
ඒ වෙලාවෙ කාමරේට ආව taehyung ගේ appa mr. Kim කැගැහුවා. ඒත් එක්කම jungkook ගෙන් ඉවත් උන tae එයා දිහා කන්න වගේ බලන් හිටියා. බිම වැටිලා හිටියා කුකී ට දෙවියන් සිහි වෙන්න ගත්තේ mr කිම් ගාව හිට ගෙන හිටිය තමන්ගේ appa ව දැකලා. ඒ විතරක් නෙවේ ලීසා ත් ඉන්නවා. වහාම කුකී ගාවට ආපු mr. Jeon තරහෙන් පුපුර පුපුර කුකී ඇදලා අරන් ලීසා ත් එක්ක ගෙදර යැව්වා.

ඒ අතරේ taehuyng තරහෙන් රතු වෙලා වෙච්ච සිදුවීම mr. Jeon හා mr.kim ට පැහැදිලි කළා. Mr.jeon හිටියේ mr.kim එක්ක කොන්ත්‍රාත් එකක් අත්සන් කරන්න. ඒත් තමන්ගේ මුරණ්ඩු පුතා කරපු මෝඩ වැඩේ නිසා එක නැති වෙනවා කියලා තේරුණු. Mr.jeon මෙදා පාරනම් කුකිට හොඳ පාඩමක් උගන්නවා කියලා හිතේ තියා ගෙන කතා කලා.

mr.jeon: Mr.kim මගේ පුතා මේ taehyung ත ගොඩක් කැමති. මන් හිතුවේ නෑ එයා මේ වගේ මෝඩ වැඩක් කරායි කියලා.ඒත් අපේ කොන්ත්‍රාත් එක.මේ නිසා අත්සන් කරන්නේ නැතිව ඉන්න එපා. මගේ පුතා කරපු වැඩේට ඇත්තට මට සම්වෙන්න. කොහ්මත් මන් එයාව ඇමරිකා යවනවා. හෙටම. එයාගෙන් අය කරදරයක් වෙන් නෑ.

Mr.kim: mr. කිම් ඇත්තටම අපිට දිගටම නේ ප්‍රිජෙක්ට් එක කරන්න පුළුවන්. ඒත් ඒක කොන්දේසියක් උඩ. ඔයා මොකද කියන්නේ

Mr.jeon: කොන්දේසියක් . මොකද්ද

Mr. Kim: මන් කැමති ඔයාගේ පුතා මීළග මාස 6ක කාලෙට මගේ පුතාගේ private assistant වෙනවාට.

"මොකක්"

Mr.jeon ට සහ taehuyng එකවැර කෑගැහුවා.

Mr.kim: මොකද කියන්නේ mr.jeon

මොහොතක් කල්පනා කරපු mr.jeon වැඩේට කැමති උනා

Tae: appa මොකද්ද එකේ තේරුම. මන් කැමති නැ ඒ කැත පාත්තයෙක් වගේ ඉන්න මන්බුද්දික කොල්ලා ව මගේ assistant කරගන්න.

Mr.kim: මන් දැන් තීරණය කරලා ඉවරයි tae. ඒක විදිහට සිද්ද වෙනවා

Tae: ඒත් appa

Tae කතාව ඉවර කරන්න කලින් mr.කිම් එතනින් එළියට ගියා

මොන මඟුලක්ද අනේ ඒ උනේ. ඒ කැත මොංගල් ඩයල් එක මගේ private assistant කරන්න. Appa ට වශී ගුලියක්වත් කන්න දුන්නද දන් නෑ. හරි අපි බලමුකෝ. ඒ මෝඩ තාරාවා මගේ assistan උන දෙන්කෝ. මන් එතකොට පෙන්නන්නම් මේ kim taehyung කියන්නේ කවුද කියලා. මන් ලෝකේ ඉන්න කඩවසම් ම පිරිමියා. ඒ වගේ මොංගල් කැත වඳුරෙක් වගේ කොල්ලෙක් මට ආදරේ කරන්න.

MY CRAZY FAN (Taekook)complete Where stories live. Discover now