Omega aklındaki görüntüleri ve kalbinin acısını unutmak adına defterine bir şeyler karalamaya başlamıştı. Pek işe yaradığını düşünmüyordu. Umursamadı.
Bir süre sonra çizimi ortaya çıkmıştı, ama omega dalgınlıkla ellerinin ne çizdiğine dikkatli bakmadı yada fark edemedi.Ne zaman odasında çizim yapmak istediğinde, duvarlar üstüne üstüne geldiğini hissediyordu omega.
Bu yüzden çizim yapamıyordu. Ve bu durum daha kötü hissetmesini sağlıyordu. Ne kadar yediği hakaretleri ve kandırılmış olsa da umrumda olmadığını ve bu yüzden kendini tekrar tekrar ikna etsede, artık pek işe yaramıyordu. Boğazına kadar bir bataklıkta olduğunu ve sanki nefes alamıyormuş gibi hissediyordu.
Ayriyetten beynindeki kargaşadan bahsetmiyordu bile.Bu yüzden sakinleşip, kafasını toplamak adına önce pek çok kez geldiği ucu uçurum olan tepeye gelmişti.
Tek tük evler uzaktan görünüyordu.
Evinden biraz uzaktı, ama bu ayrıntı omega için önemli değildi.
Her ne kadar omegaların zayıf ve güçsüz olduğunu düşünen olsa da, Jin güçlü bir omega olduğunu düşünüyor ve kendini herkesten koruyabileceğine inanıyordu.Belirginleşen çizimi bir çift göz ve yakışıklı bir yüzdü. Omeganın gözleri ancak o gözlerle kesişince kendine gelebilmişti. Elleri yine onu çizmişti. Ne zaman bir şeyler çizse sonunda bu gözleri görür ve nefesi tekler karnı kasılırdı. Odasının duvarları üstüne üstüne geldiğini hissedip kendini odasından dışarı atardı.
Ama şu anda dağ başında ve yeterince oksijen varken, omega yine nefes alamadığını hissediyordu. Gözleri sulanmıştı ve o an sinirleri boşalmış ve kıçkırarak ağlamaya başlamıştı. Kendini tutmaktan ve istediği gibi duygularını saklamaktan nefret etti.
Hıçkırıkları iç çekmeye dönüşmüştü bir süre sonra. Böyle olmaması gerektiğini kendisine tekrar hatırlatmak istiyordu ama, olmuyordu. Omegası, hem kendine hemde herkese küsmüştü. Sızlanarak kuyruğunu kendine sarmış bir köşede arada ağlayarak -alfasını- bekliyordu.
Jin neyi beklediğini biliyor, ama gelmeyeceğini biliyordu. Omegası boşuna bekliyordu. Çünkü kendine seçtiği alfa şu anda nişanlıydı. Bir başkasına ait olacak ve belki kısa bir sürede...Jin aklına gelenlerle başını hızla sallamıştı. Bu hareketinden dolayı başı ağrımıştı.
Hoş Jin, omegası gibi Taehyung'un gelmesini istiyor muydu? Emin değildi.
Derin bir nefes aldı. Oturduğu toprağa kendini geri bırakıp, uzanarak gökyüzünü izlemeye başladı.Güneş batmış ve hava kararmaya başlamıştı. Jin hangi ara havanın kararmak üzere olduğunu fark etmemişti. Yarım saatte her yer karanlık olacaktı. Jin gündüzleri tek başına gelse bile, hava kararmadan evine dönerdi.
Bu yüzden Jin tedirginlikle oturduğu yerden kalkıp, seri adımlarla evin yolunu tuttu. Geri dönüş yolunda korkup feromon salgılamamak için, telefonunu eline aldı. Alfalar kokusunu alabilirdi. Kendisini sakinleşmek adına telefonunu kurcaladı. Jimin ve Hoseok'un bulunduğu gruba, yolda olduğunu ve biraz geç gelebileceğini. İle ilgili bir mesaj yollamıştı.
Bu sırada yürümeye devam ediyordu. Tek tük evlerin bulunduğu sokaklara yaklaşmıştı. Ardından Instagram hesabından giriş yaptı ve bir sürü bildirim ile karşılaştı. Merakla kaşlarını çattı. Çünkü bir kaç gündür pek bildirim gelmiyordu. En son böyle bir şeyle bir ay önce karşılaşmıştı.
Titreyen elleriyle bildirimlerin üstüne bastı. Aldığı titrek nefesiyle donup kaldı. Ardından midesinin bulandığını hissetti.
Bu kısa süre önce siliklesen omega kokusu, belirginleşip ekşi salgılamaya başlamıştı. Omegası gördükleriyle kuyruğunu kendine sarmış kafasını dizlerine eğip ağlamaya başlamıştı bile. Omegasının kokusu belirgin hale geldiğini fark etmedi Jin. Yolun ortasında durduğunu fark etmediği gibi.
Tekrar tekrar okudu yazılanları. İnanamadı. Yada inanmak istemiyordu. Daha tam olarak kendine gelemeden, burnuna yakınında olan bir alfa feromonun kokusunu aldı. Omega üzüntüden dolayı feromon salgılarken bunu engelleyemediği için, korkuyla etrafına baktı Jin.
Hemen burdan ayrılması gerekiyordu...
🌹
Kaydırmalı post
Dispatch: ünlü iş insanı ve Kim sürünün yeni varisi Kim Taehyung. Bir ay önce nişan haberi aldığımız çiftimizle ilgili. Yeni elimize ulaşan bilgilere göre, bu gece sade bir törenle Bae Joo-hyun omega ile mühürlenip evlenecekmiş. Şimdiden genç çifti tebrik ediyoruz.
4,9495: beğeni.
47.894: yorum.(Merhaba arkadaşlar uzun zaman oldu bölüm yazmayalı. Beklettiğim için üzgünüm 🥺 çocuklarımla ilgilenmem gerektiği için pek uğrayamıyorum buraya. Neyse yine de sabır gösterip bekleyenlere çok teşekkür ediyorum.
Bu arada lütfen karakterlerime küfür etmeyin! Çünkü ben yazarken onların severek yazıyorum. Lütfen sizde severek okuyun 😇💜)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omegaverse yarı texting TAEJİN
Fanfictionskj.kim: Benden ne istiyorsun? thy.kim: Omegam olmanı istiyorum. #12- hayrankurgu {20:10:2021} #1-real {24:10:2021} #1-omega {30:10:2021} #1-sope {2:12:2022}