skj.kim umarım beğenirsin.♡ @chimmy
2.588 beğen
1.847 yorumchimmy:beğenmez olurmuyum hiç, çok güzel. Teşekür ederim, ellerine sağlık Jinnie~ @skj.kim
↪skj.kim:rica ederim, beğenmene çok sevindim:) @chimmy
↪chimmy: beğenmek ne kelime bayıldım♡♡ @skj.kimthy.kim:resimdekini hiç sevmedim nedense, ama çok güzel çizmişsin;) @Skj.kim
↪skj.kim: teşekkür ederim. Ama övmene ihtiyacım yok. @thy.kim
↪thy.kim:ama övülmeyi hak ediyorsun♡ @skj.kima:çizimden mi bahsedeyim yoksa yorumlardan mı? @skj.kim @thy.kim
b:Jimin'in güzelliğinden mi bahsedeyim, yoksa ikisinin tatlılığından mı? @skj.kim @chimmy
c:ikinize de katılıyorum. @a @b
d:sen neyden bahsediyorsun? @thy.kim sen daha güzel çiziyorsun.
🌹
Jin gelen yorumlara baktıkça sinirleri geriliyordu. 'Hem bu adam ondan ne istiyor olabilir ki?' diye düşünmüyordu. Adam kendini beğenmişin teki ve alfa olduğu için de özgüvenli hareketler ediyor durmadan. Sanki dalga geçer gibi, 'harika çiziyorsun. harika çiziyorsun.' diyip duruyordu ve bu Jin'in sinirini bozmaya yetiyordu.
Kendini çoğu şeylerde eksik hissettiği içinde onunla diyalog kurmak istemiyordu. Ayrıca bir omega olarak da kendine dikkat etmesi gerekiyordu. Ailesini kaatillerini bulmadan, alfalara yakın olmak istemiyordu. İçinde kötü hisleri oluşuyordu.
Bu aralar kızışma -heart- dönemine girmek üzere olduğunu bildiği için de evden çıkmamaya çabalıyordu. Bir ay ne kadar çabuk geçtiğini anlamamıştı Jin. Her ay bu acıları çekmekten nefret ediyordu. Ama doğası gereği bunları yaşamaya devam edecekti. İlaçlar kulanmamaya çabalamada, arada zor durumda kalıyordu.
Kokusu daha yoğun ve tatlılaştığından dolayı dışarıda istemediği şeyler yaşamamak adına evde kalmayı seçmişti. Belki yeni şeyler çizerdi. Jimin ve Hoseok çalıştıkları için tekti evde.
Saatler geçmiş sayısız çizim yapmıştı. Ve çöpe giden kayıt yığını olmuştu. Jin istediği olmadığında, bıtkınlıkla kağıdı buruşturup çöpe artıyor ve yenisine başlıyordu.
İçinden 'çabucak geçsin bu süreç' diye geçiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omegaverse yarı texting TAEJİN
Fanfictionskj.kim: Benden ne istiyorsun? thy.kim: Omegam olmanı istiyorum. #12- hayrankurgu {20:10:2021} #1-real {24:10:2021} #1-omega {30:10:2021} #1-sope {2:12:2022}