skj.kim:bir günlük hayatında umarım istediğin gibi yaşamışındır.
3.380 beğen
1.678 yorumchimmy:bakıyorum yine tek başına gezmelere çıkılmış:') @skj.kim
↪skj.kim:işinin olduğunu söyledin, bende tek çıktım. Affet hyungunu:( @chimmy
↪chimmy:sana kızgın kalamıyorum ki^_^@skj.kimkim.joon:arkadaşım diye deniyorum ama yine çok güzel çizmiş. @skj.kim
↪skj.kim:hyung elimden geldiğince iyi yapmaya çalışıyorum ve teşekkür ederim:) @kim.joona:karakalem en sevdiğim
b:harika çiziyorsun omega, lütfen beni de çiz.
h.hope:ellerine sağlık yine çok güzel çizmişsin.@skj.kim
↪skj.kim:çok teşekkür ederim ^_^ @h.hopec:neden tek başına gittin oppa?Beni.de çağrısaydın biraz eğlenirdik;)
↪a:eğlenmek için kesinlikle seni çağırırdı zaten. @cf:oppa neden sadece karakalem yüklüyorsun? Kendi fotoğrafları da yükle lütfen.
d:Taehyung oppa kadar olmasa da güzel çiziyor.
↪@a:ne işin var o zaman burda?@d🌹
Jin kendi kendine karakalem resimleri çizip, sosyal medyaya bir kaçını yükleyen biriydi.
Karakalem çizerken ayrı bir şekilde mutlu oluyordu. Kafasındaki sesler bu sayede duymazdı. Arada çizdiği resimlerini Namjoon'un galerisinde satıyordu.
Omegaydı. İlk kez omega kimliğini öğrendiğinde korkmuştu. Kendisini korumak zorundaydı. Bu sayede karete kursuna yazılmış ve savunma eğitimi almıştı.
Yıllar geçtikçe alfalardan teklifler alır olmuştu. Ama hiç bir zaman bir alfasının olmasını istemiyordu. Onların tekliflerini hiç düşünmeden reddediyordu.
Ailesi kendisi daha küçükken öldürülmüştü, kimin veya kimlerin öldürdüğünü bilmiyordu. Kendi çapında araştırıyordu, onları bulmak adına. Eğer bir gün onları bulursa adalete verir, cezalarını çekmelerini sağlardı.
Arkadaşları Hoseok ve Jimin'le birlikte aynı evde yaşıyor.
(Yeni bir TaeJin yazıyorum, umarım beğenirsiniz. Başta kısa bölümler olacak, daha sonra eğer isterseniz arada düz ve uzunda yazabilirim. Ayy çok heyecanlıyım lütfen bana şans diyleyin, ilk defa böyle bir şey yazıyorum.💜)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omegaverse yarı texting TAEJİN
Fanfictionskj.kim: Benden ne istiyorsun? thy.kim: Omegam olmanı istiyorum. #12- hayrankurgu {20:10:2021} #1-real {24:10:2021} #1-omega {30:10:2021} #1-sope {2:12:2022}