chimmy biraz gül, bu gece çok eğlencez. @skj.kim
8.578 beğen
2.688 yoruma: jin sen çok güzelsin ^_^ bu güne kadar neden bizi kendinden mahrum bıraktın?
↪b++++
↪c+++++
↪f++++++b: çok tatlılar^_^
c: Jin galiba zorla götürülüyor :D
f: bu güzel omegalar hangi bara gidiyor?
🌹
kookie akıyoruz bu gece. @thy.kim
3.859 beğen
Bu gönderi yorumlara kapatılmıştır.
🌹
İki omega içkilerini alıp barın geniş koltuklardan birine oturmuşlardı. Yoldayken Jimin, Jin'e birkaç arkadaşının geleceğini söylemişti. Jin bir an önce içip sarhoş olmak istiyordu.
Jin'le flört etmek için, ellerindeki içki dolu bardağı havaya kaldırmış ve içmişti bir iki alfa. Jin alfaların bakışlarından rahatsız olmuş bir şekilde yerine kıpırdandı. Omega bu gece kimseyle uğraşmayı düşünmüyordu. Sadece eğlenmek istiyordu.
Jin, Jimin'e arkadaşlarının geldiğinde onlarla ilgilenmesini söylemişti. Ama halen ne gelen var ne giden. Bir kaç saat içinde Jin'in canı sıkıldığı için de kendini içkiye vermişti. Bir süre sonra omega ikiden dolayı ve biraz da sarhoşluğun verdiği etkiyle, bardağındaki kalan içkiyi tek dikişte içip yalpalayarak kalkmıştı oturduğu koltuktan.
"Ben biraz dans edicem." Jimin'e diyip, insanların arasına karışmıştı.
Jimin, Jin'i sadece başıyla onaylamıştı.
Jin müziğin ritmiyle vücudu göz alıcı bir şekilde kıvrılıyordu. Piste kendi başına dans ediyordu. Etrafında ki bazı alfalarında gözüne takılmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Omegaverse yarı texting TAEJİN
Fanfictionskj.kim: Benden ne istiyorsun? thy.kim: Omegam olmanı istiyorum. #12- hayrankurgu {20:10:2021} #1-real {24:10:2021} #1-omega {30:10:2021} #1-sope {2:12:2022}