ON-BİR

3.3K 291 40
                                    

thy.kim
Namjoon merhaba?

kim.joon
Selam Taehyung, nasılsın?

thy.kim
Iyiyim, bir şey soracaktım da sana.

kim.joon
Nedir?


thy.kim
Jin'in ev adresini biliyor musun?

kim.joon
Evet de ne yapacaksın?

thy.kim
Bende ona ait birşey var.
Ondan sordum vermek için.

kim.joon
Tamam. *****ta oturuyor.

thy.kim
Tamam.
Teşekür ederim.

kim.joon
Rica ederim.

🌹

Taehyung arabasıyla kısa bir sürede, Namjoon'un yazdığı adrese gelmişti. Hızlıca binaya girmiş ve asansöre binmişti. Aklından ne geçtiğini bilmez bir şekilde kendini burda bulmuştu. Altı yazan düğmeye basıp beklemeye başladı, gerginlikten dolayı ayaklarını ritmik bir şekilde yere vuruyordu. Neden bu kadar heyecanlandığını dahi merak etmeden.

Asansörün durduğunda derin bir nefes alıp, sakin birkaç adımda Jin'in dairesinin kapısına gelmiş. Ne yapacağını bilmeden bir süre öylece durdu. Sahi şu anda neden buradaydı. Sanki bunları kendisi değilde alfası yapıyormuş gibiydi. Taehyung kendi kendine çelişki içerisindeyken, sinirle havayı içine çekti.

Yoğun bir koku almıştı. Gözlerinin rengi koyulaşarak mavi olmaya başladı. Burnuna gelen şekerli kokunun çok güzel olduğunu düşündü. İçeriden gelen -Jin'in- feromunlarından gergin olduğunu anlamıştı. Alfası ona yardım etmek istiyordu. Ancak oradaki Jin mi, yoksa değil mi, bilemiyordu. ama alfası oradakinin -Jin- olduğunu hissediyordu.   Sadece bunu kabul etmeyeceğini ve hatta kendine geldiğinde, çok kızacağını bildiği için de bir şey yapmamaya karar verdi.

Taehyung bunları düşünürken zihni uyuşmuş gibi sadece içerden gelen tarifsiz kokuyu algılıyor ve içindeki kurdu uyanmaya zorluyordu. Taehyung istemesede, alfası kendi feromunlarını salgılıyor ve omegasını sakinleştirmek istiyordu. Taehyung kendini zorlukla durdurup, etrafına yaydığı kendi feromunlarını yaymayı bıraktı.

Kaç dakika geçti bilmiyordu. Ama içerden çok az koku gelmeye başlamıştı. Bu sayede kendine gelmek adına başını hızlıca bir kaç kez, iki yana salladı. Zile basmayıp, mesaj atmaya karar verdi. Kapıdan biraz uzaklaştı, ardından merdivenlere oturup telefonunu cebinden çıkartı ve uygulamaya girdi.


🌹

thy.kim
Jin iyi misin?

skj.kim
Daha iyiyim. Ne oldu?
Yeni üsteki mesajları okudum. üzgünüm, lütfen unutalım önceki mesajları.

thy.kim
Önemli bir şey yok.

Seni merak ettim, sanki kötüymüşsün gibi hissettim mesajlarda.

skj.kim
Sen neden merak ettin ki beni?

thy.kim
Bilmem.

Mesajlarıma cevap vermeyince.

skj.kim
Sadece kendimi pek iyi hissetmiyordum o kadar. Hem biz daha birbirimizi bile görmedik tam olarak.
Nerden geliyor bu samimiyeti ve merak?

thy.kim
Evet ama...

skj.kim
Aması falan yok. Lütfen beni artık rahatsız etme!

Görüldü

Görüldü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Omegaverse yarı texting TAEJİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin