-
Final bölümü.Smut sayılacak bir sahne var, rahatsız olanlar o kısmı atlayabilirler...
İyi okumalar🍃
-Eren'in evine vardığınızda etrafa göz geçirdin. Her yer temiz ve ferahtı.
"Film izleyelim. Oturabilirsin." Dedi Eren, sana bakarak. Kafanı salladın ve üzerindeki kot ceketi ve çantanı düzgün bir şekilde kenara bıraktıktan sonra ikili koltuğa oturdun.
"İstediğin filmi seçebilirsin. Televizyonda netflix var. Korkuya bile razıyım." Dedi Eren mutfaktan sana seslenirken.
Televizyonu açtın ve bir süre netflixte gezinmeye başladın.
"Seçtin mi?" Diye sordu elinde tepsiyle gelen Eren.
"Seçtim. Alive izleyeceğiz, çok korkunç değil. Gerilimli." Dedin gülümseyerek.
"Pekâlâ..."
Eren, elindeki tepsiyi önünüzdeki sehpaya bırakarak yanına oturdu. Cips ve limonata getirmişti. Yanında çerezlik şeyler de vardı.
Sen filmi başlattığın zaman Eren'de sol kolunu senin omzuna atmış, saçlarınla oynuyordu.
Yaklaşık bir saattir filmi izliyordunuz. Eren, bazı sahnelerde filmin hoş ve sürükleyici olduğunu söylüyordu. Kore yapımı bir korku filmiydi. Oyunculukları da iyiydi.
"Bir an ölecekler sandım." Dedi Eren ve ekledi. "Sen bazı sahnelerde hiç şaşırmadın. Eskiden izlemiş miydin?" Diye sordu sana dönerek.
"Evet, ikinci defa izlemek için hoş bir film olduğunu düşündüm."
"Hani diyorum ki.. Hep sesli konuşarak bilgisayar oyunu oynadık. Bu sefer de yan yana mı oynasak?" Diye sordu Eren, senden bir cevap beklerken.
"Olur, bu harika fikir." Dedin Eren'in elinden tutup ayağa kalkarken.
Beraber Eren'in odasına girdiğinizde şaşkınlıkla gözlerini araladın.
"Attack on Titan hayranı mısın?!" Diye sordun odayı incelerken.
Yatağın yanındaki duvarda Attack on Titan animesinden bir duvar halısı bulunuyordu. Kitaplıkta ise tamamlanmış manga serisi vardı. Komidinin üzerindeki figürler ortama şahane bir etki yaratıyordu.
"Evet, ilk animem.." dedi seni seyrederken.
"Başka hangi animeleri izledin?" Diye sordun ona dönerken.
"Jujutsu Kaisen, Kakegurui, High-Rise Invasion, Another.."
"Hep de kızların dolu olduğu animeler izlemişsin." Dedin şaşkınlıkla bakarak.
"Trip atmayacağını umarak söylüyorum. Anime kızları hayranıyımdır."
Ufak bir kahkaha atarak, "Pekâlâ..." dedin.
Beraber bilgisayar ekranına geçtiniz ve oturdunuz.
"Among us oynayalım. Her ne kadar güncellenmiş olsa da eğlenceli bir oyun." Dedin Eren'e. Kafasını salladı ve oyunu açtı.
Önce Eren oynamıştı ve katili hemen bulmuştu. Eren'den sonra sen oynamıştın ve katil olmuştun. Fakat birisi, senden şüphelenmişti ve oyundan elenmiştin.
Bu şekilde sıra sıra ikiniz de 5 tur oynamıştınız.
"Gözlerim yoruldu." Dedin arkana yaslanırken. Eren, seni gülümseyerek seyrediyordu. Her gün seni bu şekilde izleyebilirdi.
"Çok düşündüm ve kararımı verdim..." diye mırıldandı Eren sessizce. Sen ise şaşırmış ve anlam verememiş bir şekilde ona bakıyordun.
Eren, senin ellerinden nazikçe tutup ayağa kaldırdı ve arkanızda duran yatağa doğru oturmanı sağladı.
Alnını alnına yasladı ve bir süre öyle kaldınız.
"İstemiyorsan duracağım..." dediğinde Eren, sen sessiz kaldın.
Elleri belinde dolanmaya başlamıştı bile. Bu dokunuş yüzünden yanaklarında ufak pembelikler oluşmuştu. Doğru düzgün düşünemiyordun.
"Seni istiyorum (y/n)..." diye mırıldandı. "Sen de istiyorsun ama bunu kendine inandırmak istemiyorsun."
Durdu ve ellerini belinden çekerek seni yatağa doğru itince yatağa düştün. Düşmenle Eren'in üzerine gelmesi bir olmuştu. Kollarını kafanın üzerinden iki yana sabitledi ve dudaklarınızı birleştirdi.
Uzun sayılacak öpücüğünden sonra geri çekilip boynuna yönelmişti.
Boynuna sert öpücükler konduruyordu. İçinden kesin iz bırakacak diye geçirdin.
Öpücükleri boynunda devam ederken bir eli çoktan tişörtünün altından girmişti.
Beyaz tişörtünü üstünden çekip kenara atarken tekrar dudaklarına yönelmişti. Eren'in ellerinden biri karnında düz bir daire çizerken ürperdiğini hissetmiştin.
Yavaş hareket ediyordu ve hareketleri nefes kesiciydi.
Son anda aklından geçen şeyi dışarı salmıştın.
"Seni... Ben de seni istiyorum Eren..." derken zafer kazanmışçasına gülümsedi ve dudağını yavaşça ısırdı. Ağzından çıkan ufak ses Eren'in dudaklarında kaybolmuştu.
Bacaklarına inen elleri yavaşca bulunduğu yeri sıkmıştı.
Tüm bedenini ona adamıştın. Artık bu işin geri dönüşü yoktu. Odadaki tek şey sizin tutkulu seslerinizdi.
Bedenlerinizin birleşmesinin ardından yarım saat geçmişti. Bir olmuştunuz. Artık sen Eren'e aittin ve bu düşünce istemsizce gülümsemene neden oluyordu.
Yanında huzurla uyuyan Eren'e kaydı bakışların. Çıplak bedeninin üstünde beyaz bir çarşaf vardı ve çok tatlı duruyordu. Saçları hafiften dağılmıştı.
Ellerin yavaşça Eren'in yumuşak saçlarını okşarken sessizce konuştun.
"Ben, ona aitim. O da bana ait. Biz birbirimize aitiz..."
.
.
....The End...
❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴍᴀsᴀᴅᴀᴋɪ ɴᴏᴛ (ᴇʀᴇɴ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ)
Fanfic-> Eren x Okuyucu -> Tamamlandı -> Modern au (Y/n), fransızca dersinde sırasına yazdığı nota gelecek hafta yanıt verildiğini görür. ⬇️En Yüksek Sıralamalar⬇️ #jaeger -> #1 #yeager -> #1 #attackontitan -> #2 #eren -> #2 #erenjaeger -> #3 #shingekinok...