↬4↫

1.2K 104 118
                                    

-
Size bir bilgi vereyim. Aslında kitabı Levi x Okuyucu yapacaktım fakat konunun Levi'a uygun olmadığını fark ettiğim için bu fikrimden vazgeçtim.

İyi okumalar 🍃
-

İki saatlik çalışmanın ardından ikizin Sasha ile birlikte bakkala doğru yola çıkmıştınız.

"Pijamalarınla çok ateşli duruyorsun (y/n)." Diyor Sasha, seninle alay ederek. Onun üzerinde de gri eşofmanları vardı. En azından onun giyiminde dalga geçilecek bir durum yoktu.

"Bakkala gitmeye sen zorladın!"

"Pijamalarınla gelmeni istediğimi hatırlamıyorum." Dedi Sasha ve gözleri bir anlığına önündeki noktaya takıldı.

"Oi... Bu çocuk sizin okuldaki Eren değil mi?" Diye soruyor sana dönerek. Sen ise Sasha'nın baktığı noktaya bakıyorsun. Evet, bu Eren. Onunla Mikasa dışında hiç konuşmuşluğun olmamıştı.

"Başka bakkala gidelim. Bu halimle birisine rezil olmak istemiyorum." Diyorsun ikizine dönerek. Ama bakışların arada Eren'e kayıyor.

"Hadi ama, yolda yanımızdan geçen insanlar seni gördü." Diyor Sasha bıkkınlıkla ve ekliyor. "Hem... Oha dur bir dakika! Oradaki fırında cipsi mi?! (Y/n) eğer itiraz edersen döverim bak seni!"

"Tamam be." Deyip Sasha ile birlikte bakkala doğru ilerliyorsunuz. Eren, dondurma reonundan kafasını kaldırıp size bakıyor.

"A, merhaba (y/n)." Diye selam veriyor sana. İkizin ise o sırada karşısındaki tüm cipsileri kucağına doldurmakla mesgul.

"Merhaba Eren, görüşmeyeli uzun zaman oldu." Diyorsun üzerindeki pijamalarını umursamamaya çalışarak.

"Mikasa'nın yanındayken biraz konuşurduk. Şimdi ise Mikasa, bana trip atıyor. Haberin olmalı."

Gülümsüyorsun.

"Haberim var, bir ara onun kalbini onarmalısın." Diyorsun.

"Sanırım haklısın. Ben seni tutmayayım. Ha, pijamaların güzelmiş." Diyor pandalı pijamalarını göstererek. Yanakların utançtan kızarmış bir şekilde onun gidişini izliyorsun.

"Oha ne konuştunuz bu kadar? Ben lazım olan şeyleri aldım." Diyor Sasha. Ona dönerek elindeki, içi ağzına kadar dolu olan iki poşete bakıyorsun.

"Ne o? Dünyada aburcubur kıtlığı mı var?" Diye soruyorsun. Sasha, seni umursamayıp önden ilerlemeye başlıyor.

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

Birisinin seni kolundan dürttüğünü geç olmadan fark edip gözlerini yavaşça aralıyorsun.

"Eğer biraz daha uyuklarsan tarih hocası, gözleriyle seni delecek."

Yelena'nın sessizce mırıldanmasıyla kafanı yattığın yerden kaldırıp önüne dönüyorsun. O sırada tarih hocası sana sinirle bakıyor.

"Ne yani? Paşama bak hele. Sen dersi uykulu anlat, biz uyuyunca suç olsun." Diye söyleniyorsun sessizce. Yelena hafiften kıkırdayıp sana bakıyor.

"Derste uykun gelir ama uyumazdın. Dün gece beşik mi salladın?" Diye soruyor Yelena endişeyle.

"Beşik sallasam bu kadar uykum gelmezdi." Diye hayıflanıyorsun ve ekliyorsun. "İkizim Sasha, gece geç saatlere kadar bana film izlettirdi."

"Oh, film tercihinin ne kadar berbat olduğunu biliyoruz." Diyor Yelena burnunu büzerek.

"Komedi ve aşk. Dün romantik komedi izledik." Diyorsun göz devirerek.

Sen ve Yelena, her zaman komedi ve romantizm temalı film ve dizilerden hiç haz etmiyordunuz. Sizin için mükemmel olan şey korku dizileri ve filmleriydi.

"(Y/n)! Ne zaman susacaksın diye bekliyorum!"

Tarih hocasının îkazıyla oflayarak dersin geri kalanını dinlemeye başlıyorsun.

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

Okul bitmiş sen ise odanda oturuyordun. Birazdan biyoloji ve matematik çalışacaktın fakat önce sana atılan mesaja bakman gerekiyordu.

Mesajlar kısmına girdiğinde Mikasa'nın sana yazmış olduğunu gördün.

Mikasa: Sana bir şey söylemem lazım. Eren bana yazdı ve özür diledi!

'Hadi canım.' Diye geçiriyorsun içinden gülerek. Demek Eren Efendi sözümüzü dinlemiş.

Siz: Aaa, ilk defa bir işe yaramış!

Mikasa: Olayın altında senin olduğundan şüpheliyim ama sorgulamayacağım.

Mikasa: Yarın okul çıkışı sinemaya gideceğiz ^^

Siz: Hayırlı olsun.

Mikasa: Hey, bu bir randevu değil. Sadece arkadaşça bir buluşma

Siz: Eminim ki öyledir >_<

Mikasa: Her neyse...

Mikasa: Sana yazan kişiyi bulmak için aklımda bir plan var. Yarın konuşuruz.

Siz: Anlaştık.

(Görüldü: 20.30)

Telefonu bir köşeye koydun ve şarja taktın. Akşamın geri kalanında ise aklında sana yazan çocuk ve önünde çözmüş olduğun ders soruları vardı.

-
bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle🍃

-

ᴍᴀsᴀᴅᴀᴋɪ ɴᴏᴛ (ᴇʀᴇɴ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin