↬8↫

1K 83 164
                                    

-
İyi okumalar🍃
-

Gözlerin iki saattir matematik sorularında geziniyordu. Fakat bunun bir saati, aklın başka bir yerdeydi. Sabahki olay aklına her gelişinde yüzün kızarıyordu. Eren'in böyle bir şey yapabileceğini hiç düşünmemiştin. Daha doğrusu duygularını bu kadar iyi sakladığı için onu içten içe tebrik ediyordun.

Kapının açılmasıyla elinde meyve tabağıyla gelen Sasha'yı gördün.

"Sana meyve getirdim (y/n)." Dedi Sasha. Bir yandan da elindeki elmayı ağzına atıyordu.

"Ne yaptın? Yarı yolda tabağın yarısını mı yedin?" Diye sordun gülerek. Sasha, göz devirerek elindeki tabağı çalışma masasının üzerine bıraktı.

"Seni düşündüğüme dua et sen."

"Boş bir tabakla mı?" Diye sorarken hâlâ gülüyordun. Sasha, sana birkaç saniye tip tip baktıktan sonra bir şey demeden odadan çıktı.

Sen ise meyve yiyerek önündeki matematik sorularına yöneldin.

-TİME SKİP-

Aradan geçen bir buçuk saatin ardından telefonuna gelen bildirimle kafanı test kitabından çekip telefonuna baktın.

Eren: Selam👉👈...

Gelen mesajla kalbinin hızlı atmasını umursamamaya çalışarak parmaklarını klavyede hareket ettirmeye başladın.

Siz: Selam...

Eren: Ne yapıyorsun, nasılsın?

Sabahki olayı hatırlatmadığı için ona minnettardın.

Siz: Test çözüyordum, iyiyim. Sen nasılsın?

Eren: Sana yazınca daha iyi oldum.

Yanaklarının kızardığını hissettiğinde oturduğun yerden kalktın ve kapalı olan oda camını açarak kalktığın yere geri oturdun.

Eren: Görüldü yedim sanırım >_<

Siz: Ah, şey.. Sasha, bana meyve getirmişti. Boş tabağı mutfağa götürdüm.

Evet, (y/n). At yalanı, diye düşündün içinden.

Eren: Öyleyse görüldü yemediğime sevindim :)

Tam ne yazacağını düşünecekken bildirim panelinden gelen başka bir bildirimle gözün oraya kaydı.

Jean Kişisi Sizi (TATAKAE) Grubuna Ekledi...

Eren, Mikasa, Connie, Reiner, Bertholdt, Ymir, Historia, Levi, Annie, Armin, Yelena Eklendi...

Jean: Yeni grubumuz vatana millete hayırlı uğurlu olsun.

Connie: Senin yapacağın gruptan da bu beklenirdi Jean.

Jean: Kes sesini Connie.

Reiner: Mikasa, (y/n), Historia, selam kızlar.

Ymir: Kim bu yavşağı gruba aldı?

Connie: JEAN!

Jean: N-ne, hayır!

Reiner: Seninle muhattap olmuyorum Ymir.

ᴍᴀsᴀᴅᴀᴋɪ ɴᴏᴛ (ᴇʀᴇɴ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin