-
İyi okumalar..🍃
-Birazdan olacak matematik dersi için hazırlanıyordun. Tabii, ona hazırlanmak denilirse.
Okula gelmek için saat yedide uyanmış ve o zamandan beri de uykusuzdun.
Her ne kadar Eren'e oyun oynamayalım, demiş olsan da onu kıramamıştın ve sesli aramada korku oyunu oynamıştınız.
Fazlasıyla eğlenmiştiniz ama oyunu perşembe günü oynamanız baştan hataydı. Yarın cuma olduğu için okula uykusuz gidecektin. Tatilde de oynayabilirdiniz. Şimdi de dersleri uyuyarak geçirmeyi planlıyordun.
"(Y/n), coğrafya kitabını çıkarmışsın." Diye dürttü seni Yelena.
"Ha? Fark etmemişim, kapakları çok benziyor."
Yelena, gülerek kucağında duran çantanı aldı.
"Bırak, ben halledeyim." Dedi içinden matematik test kitabını çıkarırken.
"Teşekkürler." Dediğin an kafan sırayla buluşmuştu.
Aradan geçen on dakikanın ardından sınıfa matematik hocası girmişti ve selamlama veriyordu.
"(Y/n)! Sınava da mı uyuyarak girmeyi düşünüyorsun? Ha, ben yaparım, yüksek not alırım, diyorsan uyu. Fakat ilk yazılın aynı şeyi söylemiyor." Dedi matematik hocası gözlüklerini takarken.
"Pardon..." dedin ve yattığın yerden doğrularak hocayı dinlemeye başladın. Daha doğrusu dinlemeyi denedin ama uykun bu durumu engelliyordu.
İlk dersin yarısında hoca da gerçekten uykunun geldiğini fark etmiş olacak ki uyumana izin vermişti.
Huzurlu kırk dakika kestirmenin ardından saçlarında hissettiğin hafif okşamalarla gözlerini araladın ve doğruldun.
Eren, sana ufak bir tebessümle bakıyordu.
"İyi uyuyabildin mi? Benim yüzümden uykunu alamadın." Dedi dudak büzerek. Elleri hâlâ saç tutamlarını okşuyordu.
"Evet, uykum var ama seninle en eğlenceli aktivitelerden birini yapmış olabilirim." Dedin gülüşüne karşılık vererek.
Kafanın üzerindeki saçlarını karıştırdı ve sana sarıldı.
"Anladık be, sevgilisiniz! Az imana gelin, sap olanlar var burada." Dedi Connie kendini imâ ederek.
"Senin kaderinde böyle yazılmış Connie." Dedi Jean kıkırdayarak.
"Sen de sapsın at kafalı!" Dedi Connie göz devirerek.
"Ben istediğimden sapım. Yoksa çoğu kızlar peşimde koşuyor."
"Bu kadar yalan yeter Jean." Diyor kulak misafiri olup sınıfa giren Mikasa. Jean'a garip garip bakışlar atıyordu.
Aralarındaki birkaç saniyelik gergin bakışmaları Eren'in konuşması bölmüştü.
"Kavga etmeyin. Gidiyorum, birazdan zil çalacaktır." Dedi Eren, senden uzaklaşıp oturduğu yerden kalkarak.
"Görüşürüz." Dedin ona el sallayarak. Sana göz kırptı ve sınıftan ayrıldı.
Sen ise 2. Matematik dersinde tekrar uyumak için şans diledin.
-TİME SKİP-
Aradan geçen dört dersin ardından nihayet öğlen olmuştu. Matematik ve bir sonraki ders olan coğrafya hocasını zor olsa da ikna edip iki saat daha uyuyabilmiştin.
Şimdi ise Eren, sana mesaj atmış ve kantine Armin ile onun yanına gelmeni istiyordu.
Kantine indiğinde duvar kenarında oturan Eren ve Armin'i gördükten sonra onların yanına doğru ilerledin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴍᴀsᴀᴅᴀᴋɪ ɴᴏᴛ (ᴇʀᴇɴ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ)
أدب الهواة-> Eren x Okuyucu -> Tamamlandı -> Modern au (Y/n), fransızca dersinde sırasına yazdığı nota gelecek hafta yanıt verildiğini görür. ⬇️En Yüksek Sıralamalar⬇️ #jaeger -> #1 #yeager -> #1 #attackontitan -> #2 #eren -> #2 #erenjaeger -> #3 #shingekinok...