9

52 1 0
                                    

Kilka godzin później (godzina 11:38)

Odrazu gdy się obudziłaś wstałaś. Plecy bolały cię przez to, że spałaś na niezbyt wygodnym miejscu. Postanowiłaś sprawdzić w telefonie czy masz zapisany w telefonie numer do chociaż jednego z gangu. Gdy już traciłaś nadzieję zobaczyłaś numer w kontaktach z nazwą ,, 😎Najlepszy lider 😎"

T.I pov

Poprzedni dzień to była jakaś masakra. Najpierw to że jakiś gang mnie porwał, uff.. szczerze nigdy w życiu jeszcze nie czułam tyłu emocji i stresu tak jak wczoraj. Dziwne jest to, że nie zabrali mi telefonu, w końcu przecież jaki normalny gang kiedy porwie kogoś to nie przeszukuje czy ta osoba nie ma jakiejś broni lub np telefonu?Ale ok, nie wnikam w to, przynajmniej mogę teraz zadzwonić do kogoś z mojego gangu. Chciałam już wybrać numer do Bangchana, bo tylko jego numer miałam w tym telefonie,lecz w pewnym momencie dostałam czymś w głowę po czym straciłam przytomność.

Obudziłam sie w swoim pokoju,nie wiem co sie stało  ani nic. Chciałam zobaczyć która jest godzina,nigdzie nie widziałam mojego telefonu. W pokoju nie miałam zadnego zegara,więc jedyne co mi zostało, to ogarnąć się i zejść na dół do chłopaków.

Kilka minut później

Po jakimś czasie,gdy sie ogarnęłam zeszłam na dół

Oo,ktoś tu w końcu wstał- powiedział z lekką ironią Hyunjin

Haha,bardzo śmieszne- powiedziałam

Nic ci nie jest? Wszystko porządku? Mam nadzieje że nic ci sie nie stało- spytał sie troskliwo Bangchan

Tak tak,wszystko w porządku- rzekłam

Porozmawiałam z chłopakami,opowiedzieli mi co i jak sie stało. Zjedliśmy razem kolacje i każdy sie zajął swoimi sprawami















Sory że taki krótki (i troche zjebany) rozdział :/

Mój ideał. Felix x readerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz