Gelukkig komt er na een kwartier iemand mijn kamer binnen met eten. Ik kijk haar aan. "Ik heb nooit om uw naam gevraagd, mijn excuses" "oh u hoeft nooit uw excuses naar mij te geven. Ik ben Addison" "oh wat een mooie naam" "Dankuwel, hier is uw eten. Het is niet heel veel. Maar het is wat ik zo snel mee kon nemen voordat Jace nog bozer werd" "Oh geweldig. Dankuwel!" Ze kijkt me streng aan. "Dankjewel!" Als ik dat zeg lacht ze weer. "Eet maar lekker. Als je straks nog meer wil zal ik wel wat in de koelkast voor je achterhouden. Dan geef ik je wel een sein wanneer ze weer weg zijn vanavond zodat je ongemerkt nog wat kan eten" ze geeft me een knipoog. Ik glimlach naar haar. Misschien dat ik het met haar nog wel kan overleven.
Als ik het op heb zit ik toch nog best vol. Ik weet niet hoeveel ze denkt dat ik eet, maar dit was ontzettend vullend. Ik leg het bord op mijn kastje en laat me dan naar achteren vallen op het bed. Ik ben ook best moe. Misschien door het eten. Ik sta toch op van het bed. Ik heb zin om me te douchen. Ik loop de badkamer in. Of zal ik een bad nemen? Ik twijfel nog even en besluit dan om een bad te nemen. Ik zet het water aan en laat het bad volstromen. Ondertussen kijk ik in de kastjes voor een handdoek. Als ik er een heb leg ik die alvast klaar over een verwarming. Ik pak ook wat zeepjes en zie dat er een bruisbal in een bakje lig. Ik pak die ook en laat hem in het water zakken. Na een tijdje is het bad vol en doe ik de kraan uit. Ik kleed me snel uit en laat me in het hete water zakken. Eerst is het veel te warm maar al snel ben ik eraan gewend. Dit had ik echt even nodig. Ik ga lekker liggen en sluit mijn ogen. Er is een steuntje voor mijn nek, dus ik kan niet helemaal onder water gaan.
"DOE DE DEUR OPEN!" Ik schrik wakker. Wie the heck is dat? "Wie is daar?" "IK BEN HET, DOE VERDOMME OPEN!" Oh het is Jace. "Nee ik lig in bad" "Als je binnen 5 seconden niet open doet dan schop ik de deur open!" Jezus. Ik stap snel uit bad en kan nog net de handdoek om mijn lichaam gooien als hij al naar binnen stampt. Hij kijkt me van top tot teen aan. "Kan je het zien?" Hij grijnst en komt mijn kant op. Oh dat is niet goed. Ik loop naar achter tot ik niet verder kom. Hij komt nog steeds dichter bij mij en net voor mij stopt hij. "Je maakt me gek" "Hoezo?" Hij gromt en pakt mijn heupen vast. Dan tilt hij mij op de wastafel. WTF denkt hij dat er gaat gebeuren. Ik zet mijn handen op zijn schouders en probeer hem weg te duwen. "Niet doen". Hij luistert niet. Hij komt heel dicht bij mijn gezicht en glimlacht. "Je hebt geen idee wat dit met mij doet" "hoe bedoel je?" Ik kijk hem aan. "Alles voelt twee keer zo sterk, ik voel kleine vonkjes overal waar je me aanraakt." Hij haalt zijn hand zachtjes over mijn arm. Dan voel ik weer de vonkjes. Ik schrik en trek mijn arm terug. "Dus jij voelt ze ook" "Nee!" Hij lacht en gaat mijn zijn gezicht naar mijn nek. Daar begint hij mij kleine kusjes te geven. Nee, dit wil ik niet. Ik probeer hem weer terug te duwen maar hij natuurlijk 10 keer zo sterk als dat ik ben. "Stop asjeblieft" Maar hij gaat door. Misschien heeft hij me niet gehoord. "Stop!" Ik begin inmiddels te zweten en ik begin te beven. Ik krijg een paniek aanval. Fuck. Ik begin te huilen. Dan stopt hij. "Wat is er? Wat gebeurt er?" Ik kijk hem in paniek aanval. "Je stopte niet" "FUCK" Hij pakt me vast en trekt me met handdoek en al in de douche. Dan doet hij hem aan. Gelijk komen er warme stralen over ons heen. Ik beef nog steeds maar voel me wel gelijk rustiger worden. Hij heeft me nog steeds vast en trekt me dichter tegen hem aan. Ik voel dat hij kleine kringen maakt op mijn rug. Ik weet dat hij niet de leukste is, maar dit helpt. "Rustig maar, het spijt me" Ik ben bang om helemaal in huilen uit te barsten als ik iets zeg dus hou ik me stil. Dus alles wat ik doe is mijn hoofd op en neer halen. "Het spijt me zo, ik hoor je te beschermen en dan doe ik dit. Fuck" Ik krimp ineen wanneer hij harder praat. "Zullen we naar bed doen?" Ik knik. Hij zet de kraan uit en helpt me uit de douche. Dan pakt hij een nieuwe droge handdoek. "Ik ga je handdoek van je afhalen. Okay?" Ik knik weer alleen.
Ik voel dat hij de handdoek van mij afhaalt, maar het doet me niks. Hij droogt me zo goed als af en dan loopt hij de badkamer uit. Ik sta daar maar, naakt in het midden van de badkamer. Na een paar minuten komt hij weer terug met twee setjes met kleding vast. Hij legt er een aan de kant. "Okay stap er maar in" Ik stap in het ondergoed en hij doet het shirt over mijn hoofd heen. Als ik hem aan heb merk ik dat het zijn shirt is. Het ruikt best lekker. Het ruikt vertrouwt. Dan tilt hij me op. Hij loopt naar het bed en legt me neer. Daarna loopt hij weer terug. Ik hoor wat gerommel en na een paar minuten komt hij ook weer terug de kamer in. Hij loopt naar de andere kant van het bed en even wil ik protesteren. Maar ik weet ook dat zijn aanwezigheid mij rustig kan maken. Misschien is een mate nog helemaal niet zo erg als dat ik eerst dacht.
JE LEEST
Human Mate NL
WerewolfSofia verhuist samen met haar vader naar een klein stadje in Amerika. Hier ontmoet ze iemand die haar hele leven zal veranderen. Maar is ze hier ook klaar voor...