Ik word wakker door een arm die om me heen word geslagen. Ik open mijn ogen en kijk om me heen. Ik ben nog steeds in 'mijn' kamer. Dan kijk ik links van mij. Daar ligt hij dan. Jace. Ik kan het bijna niet geloven dat ik hem hier naast mij heb laten slapen. Maar aan de andere kant had ik gisteren niet de kracht of energie om er wat tegen te doen. En ik had het nodig. Hij ziet er erg zacht uit wanneer hij slaapt. Dan zie ik dat hij wakker word. Snel doe ik alsof ik slaap, ik heb geen zin om er achter te komen of hij vandaag een goede bui heeft of niet. "Ik weet dat je wakker bent" hij heeft nog een schorre ochtendstem en to be honest het is best knap. Ik open mijn ogen weer en kijk hem aan. Even kijken we elkaar recht in de ogen aan. "Hoe komen we erachter dat ik echt jou mate ben?" ik zie dat hij iets is geschrokken van mijn vraag. Ondanks dat ik vaak erg erop tegen was en hem niet geloofde heb ik mezelf er nu al bij neer gelegd. Ik zie dat hij zich herpakt. "We moeten het mate ritueel beginnen." "En dan?" "Als je het overleeft ben je mijn mate" "Wat als ik het niet overleef?" "Dan ben je niet mijn mate" "En wat gebeurd er dan met mij?" "Je gaat dood" "Wat?" "Het eerste gedeelte van het proces is dat ik je mijn bijt geef. Hierna zal het of te erg zijn voor jou lichaam of je lichaam accepteert het en je overleeft het" "En stel dat ik het overleef dan wat?" "Dan moeten we het mate proces afmaken. Als we dit niet snel genoeg doen dan zal je in heat gaan" "Wat is dat?" "Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Als je mijn mate bent zal ik je daar geen tijd voor geven." Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen. Dus of ik overleef dit of ik ga dood. Dan komt me iets te binnen. "Wacht zei je nou jou beet?" hij moet lachen. "Dat vraag je nu pas? Ja mijn beet" "Als in jou tanden in mij?" "Ja, hierzo" hij gaat met zijn vingers zacht over mijn nek en op een plek krijg ik de rillingen. Hij moet glimlachen. "ho wacht is even. Je denkt toch niet dat ik jou mij laten bijten?" "Dat is het proces" "haha echt niet" Ik gooi zijn arm van mij af en ga rechtop zitten.
Na een tijdje sta ik op van het bed en loop ik naar de kast. Ik open hem en kijk wat ik vandaag aan zou kunnen doen. Dan kijk ik naar wat ik op dit moment aan heb. Het shirt van Jace en zijn ondergoed. Ik pak wat kleding en draai me dan om. Jace ligt half onder de dekens. Hij heeft geen shirt aan. Met zijn handen onder zijn hoofd kijkt hij me grijnzend aan. Weet je wat? Fuck it. Ik trek het shirt uit en zie hem vragend naar mij kijken. Als ik ook zijn onderbroek uit doe moet hij lachen. Ah niet helemaal de reactie die ik wou. Het wat leuker geweest als hij verbaasd was. Hij draait zich om en gaat met zijn gezicht in het kussen liggen. Ik haal mijn schouders op en loop de badkamer in. Nee ik ben geen slet. Maar aangezien hij me toch al naakt heeft gezien, who cares. Ik doe de douce aan en stap eronder. Ik was snel mijn haar en mijn lichaam. Als ik hem om wil draaien hoor ik de deur open en dicht gaan. "Wat was de bedoeling van net?" Ik draai me snel om en kijk in de ogen van Jace. Oh okay dit is niet de bedoeling van net. "Wat doe jij hier?" "Ik neem een douche" "Ik ben nu in de douche" "Okay, en?" Ik kijk hem nu vragend aan. "Kan ik wat privacy krijgen?" "Net had je er geen probleem mee" Ik zucht en draai me weer om. Ik was de laatste beetjes shampoo uit mijn haar. Dan voel ik twee handen op mijn rug. Hij begint met het masseren van mijn schouders. Ik zou liegen las dit niet heel fijn was. "weet je hoe sexy je er nu uit ziet" ik kijk hem aan. Op de een of andere manier lijkt het net alsof zijn ogen een andere kleur hebben. Normaal zijn ze een al een donkere kleur bruin, maar het lijkt nu wel alsof ze zwart zijn. Ik breng mijn handen naar zijn gezicht. "Je ogen, ze zijn zwart" "Dat komt door jou" "Wat?" "de kleur van de ogen van een wolf kunnen veranderen door de emoties die zij voelen. Dit kan verschillen per wolf." Ik knik. Nooit van gehoord dat dat kon. Ik ga met mijn vingers over zijn gezicht. Eerst langs zijn voorhoofd, zijn wenkbrauwen, ogen, neus en als laatste kom ik bij zijn lippen. Hij moet glimlachen. Ik zelf ook. Ik had namelijk niet verwacht dat wij zo'n normaal moment zouden kunnen hebben. Terwijl ik hem aanraak voel ik duizenden vonkjes in mijn vingers. "Voel jij het ook?" "Ja" op dit moment fluisteren we. Het enige wat ik wil doen is mijn lippen op die van hem drukken. Hij denkt er hetzelfde over want hij komt steeds dichterbij. Als hij zo dichtbij is dat ik zijn adem kan voelen moet hij glimlachen. Hij kijkt van mijn lippen weer in mijn ogen. Ik doe mijn ogen dicht en voel zijn lippen op die van mij. Ik zei dat ik net duizenden vonkjes voelde, vergeet dat maar het zijn er nu zoveel dat het lijkt alsof ik uit elkaar spat. Ik ga met mijn handen naar zijn haar en voel zijn tong tegen mijn lippen. Ik geef toegang en onze tongen spelen een gevaarlijk spel. Hij kreunt en ik moet grijnzen. Dat ik dit bij hem kan aanrichten. Hij gaat met zijn lippen naar mijn nek en geeft me overal kleine kusjes. Als hij bij een bepaalde plek op mijn nek komt krijg ik overal kippenvel.
Dan doet hij iets wat het allemaal verkloot. Ik voel zijn tanden tegen mijn nek maar denk er niet echt over na. Maar dan voel ik ineens een enorme pijn door mijn nek gaan. Het lijkt alsof het steeds erger word. Is hij mij nou op dit moment aan het bijten? Ik zak bijna door mijn knieën van de pijn, maar hij houd me overeind. Als hij zijn lippen van mijn nek haalt kijkt hij er trots naar. WTF. Ik krijg tranen in mijn ogen. Net nu ik dacht dat het zo goed is verkloot hij het. "Waarom deed je dat?" ik kan het bijna niet uitspreken en ik ben ook verbaasd als hij het heeft gehoord. "Iedereen moet weten dat je van mij bent. Van mij en van niemand anders!" Met dat als zijn laatste woorden laat hij me achter en loopt de douche uit. Ik zak door mijn knieën en hoor na een paar minuten de badkamer deur open en dicht gaan. Als ik iets later ook de kamer deur dicht hoor vallen begin ik te huilen. Hoe kon hij dat doen zonder mijn toestemming?
Laat in de comments achter wat je ervan vind en of je tips hebt :)!
JE LEEST
Human Mate NL
WerewolfSofia verhuist samen met haar vader naar een klein stadje in Amerika. Hier ontmoet ze iemand die haar hele leven zal veranderen. Maar is ze hier ook klaar voor...