10

1.7K 137 48
                                    

"sen taşak geçmiyor muydun? Ya oğlum durduk yere saç mı boyanır? Babandan azar mı işiteceksin?" alaz arkadaşının dediklerini pek umursuyor gibi durmuyordu. Haftasonu tatilini kullanıp kuaföre gelmişlerdi ve şimdi ise saçını kırmızı yapacaktı.

"nerde kaldı bu adam ya, sadece saçımı boyayacak amı-?" uzay, alaz'ın kafasına vurup susturdu onu.

"sus gelecek şimdi küfretme adama." onlar konuşurlarken adam gelmişti. Açıcıyı hazırlamıştı ve fırçayı eline alıp saçlarına bakmıltı biraz alaz'ın.

"açıcıyı sürelim sonra 25 dk bekleyelim olur mu? Saçın hemen açılır zaten diye umuyorum bu sefer? Başlayalım bakalım."

.

Alaz kendine bakıyordu aynadan. Taş gibi olmuştu. Uzay etrafında onu sürekli pohpohlarken götü kalkmıştı iyice.

"olum tamam yeter bu kadar amına. Çok laf yapıyon." uzay mala bakar gibi bakıp arkasını döndü arkadaşına.

"seni öven de kabahat yemin ederim. Sus yürü eve gidelim. Yoruldum." alaz kafa sallayıp arkadaşının peşine takıldı ve ödemeyi yapıp çıktılar kuaförden. Yürüyerek gitmeyip planlayarak yokuştan indiler sakince.

Caddeye çıktıklarında ayrıldılar uzay ablasının yanına gidecekti. Alaz da evine doğru yola koyuldu.

.

"alaz bu ne?" alaz sakince içeri girip annesine bakmadan odasına yöneldi. Annesi onu bırakmamış, peşinden geliyordu.

"sen iyice zıvanadan çıktın. Biz sana bunun için mi para veriyoruz? Ne bu halin? İyice kızlıktan çıktın. Kendine çeki düzen ver. Babandan güç buldukça her şeyi yapabileceğini düşünüyorsun. Yakında dövme de yaptırırsın sen. Bu ne böyle iyice sınırlarını aş-" alaz bir hışımla arkasını döndü.

"bana sınırlarımı öğretecek değilsin. Sana saygısızlık etmek istemiyorum. Çıkar mısın odamdan?" annesi kapıyı kapatıp onun dibine girdi. Yüzüne iğrenircesine baktı.

"keşke benim kızım olmasaydın." alaz gülümsedi şirince.

"senin değil babamın kızıyım zaten."

Annesi odadan çıkınca kendini yorgunca yatağına attı. Morali çok fazla yerindeymiş gibi aşk bahçesine yazmaya başladı.

Bilinmeyen:
Aşk bahçemmm
Nasılsın hayatımın anlamı iyi misin yazamadım sabahtan beri
14.47

İkra:
İyiyim sen nasılsın
15.32

Bilinmeyen:
Seni gördüm daha iyi oldum
Ne kadar şirinsin sen ya
Ölcem aşkından

İkra:
Ölme mümkünse

Bilinmeyen:
Agu bugu ya
Sen manitanı mı düşünüyorsun sen
Seni yerim ben
Küçücük de bebekçik
Şirin ya bayılcam

İkra:
Fazla aşk dolusun
İğrenç

Bilinmeyen:
Kalbimi kırıyorsun minik sevgilim ya...
Üzüldüm bak şimdi
Gönlümü al hadi

İkra:
Niye

Bilinmeyen:
Yemin ederim bu kadar kalas bi insan görmedim ben aq
Senin yüzünden ilişkimiz başlamadan bitecek

İkra:
Napim ben şimdi benim suçum mu
Allah Allah

Bilinmeyen:
Aşkım valla öyle demedim sen niye şey oldun ki
Gergin misin biraz hm
Bir sorun mu var
İstersen anlatabilirsin bana

İkra:
İstemiyorum
Bu gece beni biraz rahat bırak
Tanımıyorum etmiyorum seni
Biraz sıkmaya başladı bu olay beni
Her neyse
İyi günler sana

Bilinmeyen:
Görüldü
Yazıyor...
Sen nasıl istersen güzel bebeğim
Görüşürüz elbet sonra
Kendine dikkat et
İletildi
16.13

.

Alaz o gece pek uyuyamamıştı. Hem kendi sorunları hem de aşk bahçesinin gerginliği sebebiyle biraz sıkıntılı bir gece geçirmişti. Genelde de rahat uyuyabilen biri değildi. Uyuduğu saatler bir elin parmağını geçmezdi. Sürekli irkilerek uyanır ve geri uyuyamazdı. Kendi bildi bileli böyleydi bu.

Şimdi ise okuldan çıkmış beraber aşağı iniyorlardı arkadaşları ile beraber itişerek. Ama alaz'ın pek tadı olmadığı için arkadaşları sakince ilermeye karar vermişlerdi. Ufak ufak alaz'a takılıyorlardı sadece.

Kağan elini alaz'ın kırmızı saçlarına atmış karıştırıyordu. Elini omzuna koymuştu.

İmamhatipin önüne gelmişlerdi. Alaz'ın gözü sadece sevdiceğini arıyordu. Adımlarını yavaşlatmak üzereyken onu gördü.

Bugün taktığı siyahlı beyazlı şalı siyah eteği beyaz gömleği ve üstüne giydiği gri süveter ona çok yakışmıştı.

Sakince iç çekti alaz. Onu süzmedi her zamanki gibi, farkeder ve rahatsız olur diye. Düşünceli biriydi alaz genelde. Adımlarını iyice yavaşlattı, araya haftasonu girmişti, iki gün boyunca görmemişti onu. Kağan yanında gülümseyerek arkadaşına bakıyordu.

Derken alaz'ın yine pek beklemediği şey oldu.

Sevdiceği ile gözleri kesişti. Alaz ne yapacağını bilememiş. Bir kaç kere gözlerini kırpıştırmış, başını önüne eğmiş yürümeye başlamıştı.

Alttan alttan kaçamak bakışlar atıyordu. Her baktığında kaşları çatık görüyordu sevdiceğini. Arkasından ona bakmadan geçti alaz. Yapılabildiği kadar kağan'a yapışarak.

.

İkra:
Sensin değil mi
Bugün gördüğüm o kız
Yukarıdan gelen
Yanında bir erkek vardı
Siyah ceketli
Çantanda lgbt flag kemeri var
Kırmızı saçlı
Sensin
17.12
Görüldü
























Desna
11.12.2021
Vaktim olmadı pek.
Teşekkür ederim bekleyenlere.

d.i.a.o (gxg) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin