alaz heyecanlıydı. okula geldiğinden beri çıkış saatini bekliyordu. çıkışta ali ile beraber imamhatipin çıkışını bekleyecekler sonrasında da kız hakkında bilgi alacaktı ali'den. demirhan ön sıraya eğilip konuştu.
"alaz sen gerizekalı mısın bebeğim? kızı gözetleyeceksin, bu taciz resmen? kız farkedip şikayet etse Allahuekber." alaz arkadaşına bakış atıp konuştu.
"ya han! kötüyü çağırmasana aşkım benim. bir şey olmaz. keşif yapıyorum ben. hayatımın aşkı keşfi." ellerini slogan yapar gibi iki yana kaydırdı havada ve gülümsedi.
"alaz arkadaşlarını da alıp dışarı çıkmak ister misin?" hoca gözlerini alaz ve arkadaşlarının etrafında gezdirdi.
"e hocam siz de hep bizi görüyorsunuz ama." uzay isyan edercesine konuştu.
"kızım çünkü sadece siz konuşuyorsunuz." hoca gülümseyerek cevap verdi sonrasındaysa dersin bitmesini beklemişlerdi sessizce.
.
"arkadaşlar hayatımın aşkı keşfine hoşgeldiniz. umarım onu bulurum. çok güzeldi." kağan sakince cevap verdi.
"sadece güzelliği için kızı istiyorsan şimdiden vazgeç. ben ağzını burnunu kırarım yoksa. oynama kızla." alaz kağan'ın yanına ilişti yürürken.
"agam yemin ederim ki o anlamda değil. beni biliyorsunuz asla birinden etkilenmedim 18 yıllık hayatım boyunca. oynamak istesem dün giderdim yanına. cidden hoş biri." dudaklarını büzdü üzgünce. kağan arkadaşına kıyamayıp kolunun altına aldı.
"hayatım elbette öyledir ama. kızın üzülmesini istemiyorum sana söverken bize de sövüyorlar sonra. ben evde çayımı içiyorum halbuki." güldüler hep beraber.
ali'nin çıkmasını bekliyorlardı. köşeye sinmiş bir şekilde kızı gözlüyorlardı bir de. yani kesinlikle dört tane aptalın okulun çıkış kapısına göz dikip elleri ceplerinde beklemeleri dikkat çekmiyordu.
ali çıkmıştı, alaz'ın yanına gelip hepsiyle teker teker tokalaştı.
"kardeşim yüzünü gören cennetlik ya? işin düşmediği zamanda arasan keşke." ali sitemle konuştu. alaz hem kapıyı gözetleyip hem de ali ile sohbet ediyordu. demirhan da katılmıştı sohbetlerine. uzay ve kağan da kendi aralarında konuşurken alaz çıkış kapısına kilitlendi yine. yanındaki demirhan'ı dürttü.
"demirhan?" arkadaşı heh diyerek ona döndü.
ve hepsi şimdi kıza bakıyordu. alaz tekrar bakakaldı kıza. üzerinde yine okul gömleği vardı. siyah şalı ve eteği. yürüdü okul kapısına aynı şekilde çıktı ve anayola adımladı. yavaşça arabaların geçişini izledi ve sonra gitti. aynı yola girip gözden kayboldu.
"e yine iptal bu amınakoyim." uzay alaz'ı sallıyordu. demirhan uzay'a karşılık konuştu.
"iki tane patlat düzeliyor." alaz hiçbir konuşulanı umursamayıp ali'ye döndü.
"ali kim bu kız, nolur biliyor ol." ali kafa salladı.
"e biliyorum, bizim sınıfta. ikra adı. baksan hiç ihl'de okuyacak tipte bir kız değil. fikirleri ve görüşleri açısından. ama burda okumaktan çok memnun. sınıf grubunda var numarası. az dur." alaz'ın konuşmasına gerek kalmadan söyledi ali her şeyi. alaz gerçekten merak ediyordu kızı.
ali kızın numarasını verip arkadaşlarına veda etti ve üst yola saptı. alaz, uzay, demirhan ve kağan da sessizce gidiyorlardı evlerine şimdi uzay ayrılacaktı.
"hadi eyvallah. yarına kadar ölmeyin." demirhan ve alaz uzay'a öpücük atıp önlerine döndü. üçü kalmıştı şimdi. alaz ikisinin ortasına geçti.
"ee beyler? kızla oynayacağımı düşünüyor musunuz hala?" ikisi de bakmadan kafa salladı.
"çok yanlış düşünüyorsunuz beyler." demirhan ve kağan hı hm diyerek geçiştirdi onu.
demirhan da üst yola sapıp bıraktı iki arkadaşı evine gitmek için.
"alaz?" arkadaşına döndü kız cevap beklercesine.
"kıza yazacak mısın?" alaz evet anlamında başını salladı.
"emin ol önce tamam mı? dedikodun çıksın istemiyorum, bizim okul değil burası." alaz arkadaşına sırnaştı.
"aşkım gerçekten eminim. gaydar'ım ötüyor. kız düz değil. düzse de artık yapacak bir şey yok. hem zaten ilk başta adımı falan vermeyi planlamıyorum. gizliden yazacağım." kağan başını salladı alaz'ı koltuk altına alıp.
aynı sitede oturuyorlardı. güvenliği geçtiler ve kağan kendi binasına girmek için ayrıldı. ayrılmadan önce alaz'ın başına bir öpücük kondurdu.
"dikkatli ol." arkasını dönüp gitti çocuk.
alaz da kendi evine girdi. babası daha gelmemişti. kendi odasına çıktı hemen. çantasını atıp ellerini yıkadı. kıyafetlerini çıkarıp yatağına uzandı ve telefonunu eline aldı. uygulamaya girip numarayı buldu. ilk mesajını attı ve beklemeye başladı. sanki bir aksiyon filminde gibi hissediyordu kendini. güldü bu haline. bildirim sesi gelmişti. sıcaklamıştı birden.
Bilinmeyen:
Merhaba aşk bahçem🤗İkra:
Kimsiniz?Bilinmeyen:
Gelecekteki manitan🤗İkra
Ne?Bilinmeyen:
Gelecekteki eşin🤗İkra:
Ne?Bilinmeyen:
Çocuklarının babası🤗İkra:
Engelliyorum.Bilinmeyen:
Aşk bahçem bu ne haşinlik? Yükseldim.İkra:
Engelliyorumx2Bilinmeyen:
Tamam dur. Söylicem ama engellemek yok.İkra:
BakarızBilinmeyen:
Seni bir kaç gündür okul çıkışında görüyordum da. İlk görünce vuruldum. Numaranı da arkadaşımdan aldım 😭👉🏼👈🏼İkra:
He sapıksın yani. Engelliyorum.Bilinmeyen:
YAHU NEDEN ENGELLİYORSUN BE KADIN BURDA SANA İLANI AŞK EDİYORUMİkra:
Okul çıkışlarımda beni izlemişsin? İznim olmadan numaramı almışsın? Ayrıca bilinmeyenden yazıp adını vermiyorsun?Bilinmeyen:
Yani düşününce biraz şey tabi ama yine de engelleme cidden çok hoşlandım. 😔İkra:
Engellememem için bir sebep söyle.Bilinmeyen:
İlerde manitan olacağım?YA HAYIR AMA AMINAKPYAVAM ENGELLEDİN Mİ?
(bu mesaj iletilemedi.)YA OF YA
(bu mesaj iletilemedi.)Çok haşin neyse halledeceğiz aşk bahçem 😍
Desna
12.08.2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
d.i.a.o (gxg)
Humor"Baba imamhatipliye aşık oldum az önce. Şerefsizim böyle kız görmedim baba. Baba dinime imanıma aşık oldum. " "Kızım, sen ateistsin gerizekalı." Gxg #4 olmuş amk nası ya nası Arkadaşlar girlslove da #1 olmuş biraz Arkadaşlar lezbiyen de #5 amınakoyi...