✧3.0✧

66 7 119
                                    

kartanesi: Sana ihtiyacım var.

kartanesi: Sana çok ihtiyacım var Mert.

kartanesi: Yanımda olmana,

kartanesi: Belki de sarılmana.

kartanesi: Sana dokunmaya ihtiyacım var. Saçlarını okşamaya, elini tutmaya.

kartanesi: Beraber yağan karı izlememize...

kartanesi: Ama bunların hepsi hayal, değil mi?

kartanesi: Asla gerçekleşmeyecekler.

kartanesi: Çünkü ben bunları hak etmiyorum. Benim bazı şeyler için hiç şansım yok.

kartanesi: Değil mi Mert?

kartanesi: Canım yanıyor, karşına çıkmak istediğim kadar istemiyorum bir yandan.

kartanesi: Kendim için istiyor, senin için istemiyorum.

kartanesi: Karşına çıkmamın bencillik olduğu bir dünyada yaşamak istemiyorum.

kartanesi: O yüzden lütfen, lütfen Allah'ım.

kartanesi: Belki başka bir hayatta.

kartanesi: Çünkü ne zamanım ne de şansım var.

kartanesi: Keşke böyle olmasaydı.

kartanesi: Ben bunu hak edecek ne yapmış olabilirim? Böylesine bir cezayı neden çekiyorum?

kartanesi: Dayanamıyorum ama sonuna kadar dayanmak zorundayım.

kartanesi: Aslına bakarsan Mert, ne ölmek istiyorum ne yaşamak.

kartanesi: Sadece seninle olmak istiyorum. Seninle yaşamak, seninle ölmek, seninle gülüp ağlamak, seninle eğlenmek. Ben her şeyi seninle yaşamak isterken karşına bile çıkamıyorum.

kartanesi: Tek bildiğim, bize yazık oldu Mert.

kartanesi: Bize çok yazık oldu.

mertozdemir (görüldü)

mertozdemir (yazıyor...)

kartanesi: Bir şey demek zorunda değilsin.

kartanesi: Sana yazman için yalvarmayacağım.

kartanesi: Sen beni unutabilirsin. Hatta lütfen unut.

kartanesi: Sadece ben, kendimi ne kadar tutmaya çalışırsam çalışayım bir şekilde buraya yazarken buluyorum kendimi.

kartanesi: Hem okumanı istiyorum hem de beni unutmanı.

kartanesi: Dengesizim sanırım biraz. Hı, ne dersin?

kartanesi: Aklına mesaj yoluyla bile olsa bir köşesinden iliştiğim için, beni düşündüğün daha doğrusu düşünmek zorunda kaldığın tüm anlar için özür dilerim.

kartanesi: Hem beni tanıma hem de beni en iyi sen tanı istiyorum. Çıldırmak üzereyim.

kartanesi: Delirseydim her şey çok daha kolay olurdu değil mi?

kartanesi: Bazen düşünüyorum, delirseydim bu kadar acı olur muydu her şey diye...

kartanesi: Aldırma sen bana, kendi kendime konuşuyormuş gibi yazıyorum buraya.

kartanesi: Dediğim gibi, senden bir cevap beklemiyorum Mert. Çok istiyorum ama beklemiyorum.

kartanesi: Lütfen hep iyi ol, olur mu? Hep gül, sevdiklerine sarıl. Doya doya yaşa. Mutlu olduğunu bilmek beni çok güzel hissetiriyor.

kartanesi: Hayatıma girdiğin için çok teşekkür ederim Mert, iyi ki varsın.

mertozdemir: Ben; sana bunları yazdıracak, sana bunları yaşatacak kadar ne yapmış olabilirim hiçbir fikrim yok ama yine de böylesine bir acıya sebep olduğum için özür dilerim.

mertozdemir: Gerçekten çok özür dilerim. Ben ne diyeceğimi bilemiyorum. Bu cümlelere ne söylenir ki...

kartanesi: Hayır hayır, sakın bu acıya senin sebep olduğunu düşünme. Sen benim en güzel yanımsın. Sakın kendini suçlama, böyle düşünme. Tamam mı?

kartanesi: Sadece, senden bir şey isteyebilir miyim?

kartanesi: Eğer o zamana dek hâlâ burada olursam, beraber yağan karı izleyebilir miyiz?

mertozdemir: Karşıma bile çıkmadan nasıl yapacağız bunu?

kartanesi: Kim bilir...

kartanesi: Belki başka bir hayatta. :)

〰️
bir texting bölümü ve içimdeki kocaman özlem ile geldim :")

3.1'de görüşmek üzere!♡

𝚈i𝚃i𝚁𝙼𝙴𝙳𝙴𝙽 ↬ 𝔱𝔢𝔵𝔱𝔦𝔫𝔤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin