Μια καινουρια χρονια ξεκιναει και ειμαι παρα πολυ ενθουσιασμενη. Ειναι το πρωτο μου ετος στο κολλεγιο και πραγματικα δεν ξερω πως θα ειναι. Καινουρια παιδια, καινουριοι καθηγητες, καινουριος χωρος. Ομως πανω απο ολα καινουριος συγκατηκος.
Ξυπναω με το ξυπνητηρι μου στις 7. Μπορει το μαθημα να ξεκιναει στις 9 αλλα θελω ολα να ειναι τελεια. Αφου σηκωθηκα σαν συφουνας απο το κρεβατι πηγα στο μπανιο. Επλενα τα δοντια μου και σκεφτομουνα το πως θα μπορουσε να ειναι το καινουριο μου σχολειο. Αφου τελειωσα απο το μπανιο πηγα στο δωματιο μου και διαλεξα να βαλω ενα μπλε σορτσακι, διοτι ειναι ακομα καλος ο καιρος και ενα ασπρο κοντομανικο μπλουζακι απο πανω. Συνοδευομενο με τα μαυρα μου ψυλα allstar. Επειδη ειναι ακομα πρωι εβαλα απο πανω μια μαυρη πλεκτη ζακετα. Πηγα μπροστα στον καθρευτη και χτενισα τα μαλλια μου. Εβαλα λιγο αρωμα, αποσμητικο και ειμαι ετοιμη. Αποφασησα να μην βαφτω διοτι δεν ηταν και πολυ του γουστου μου. Βαλιτσες δεν πηρα τα πραγματα μου εξαλου ειναι ηδη εκει. Τα βιβλια θα τα παρουμε σημερα, οποτε κατεβηκα κατω να πιω λιγο καφε. Η μητερα μου, ο πατερας μου και η αδελφη μου Λαουρα ηταν ηδη εκει.
-Αντε Ροουζ τι κανεις τοση ωρα??
Ειπε η Λαουρα. Η Λαουρα ειναι η μικρη μου αδελφη. Ειναι 3 χρονια μικρουτερη και εχει καστανα μαλλια και καστανα ματια. Σε αντιθεση με εμενα που εχω καστανοξανθα μαλλια και γκριζοπρασινα ματια.
-Τωρα ...τωρα μην φωναζεις.
Ειπα χαμογελωντας στην Λαουρα καθως κατεβαινα τα σκαλια. Μολις εφτασα κατω η μητερα μου με πηρε αγκαλια και αρχισε να κλαιει. Ενω αντιθετος ο πατερας μου την κοροιδευε χαμογελωντας μου.
-Σιγα, σιγα θα την φοβησεις την κοπελα, ειπε ο πατερας μου και γελασε με αυτο που μολις ειπε.
-Εε τι να κανω...μεγαλωσε η κορουλα μου, ειπε και αμεσως πεταχτηκα
-Η μια απο τις δυο, τωρα θα βασανιζεις την Λαουρα
ειπα και γελασαμε ολοι.
-Μπαμπα θα με πας??ρωτησα καθως ξεφευγα απο την σφιχτη αγκαλια της μητερας μου.
- Θες να σε παω τωρα?? με ρωτησε και ανοιξα το κινητο μου να ελενξω την ωρα. Ειχε παει ηδη 7:30 και η σχολη ηταν 2 ωρες μακρυα.
-Μπορεις να με πας τωρα??θα αργησω...
του απαντησα χαμογελωντας.
-Ενταξη. Αντε αποχαιρετα την μητερα σου και την αδελφη σου και παμε
μου ειπε και αυτο ακριβως εκανα. Πηρα μια σφιχτη αγκαλια την αδελφη μου και μια την μητερα μου. Επειτα προχωρησα προς την πορτα.
Στο αμαξι δεν μιλαγα και πολυ με τον πατερα μου ετσι ειχε αρκετη ησυχια ωστε να αρχησω να σκεφτομαι τα παντα. Το σχολειο, τους καθηγητες, ομως πανω απο ολα ειχα τεραστια περιεργεια για τον η την συγκατηκο μου. Ειναι μαλλον το μονο πραγμα που σκεφτομαι.
-Εδω ειμαστε!!
Ειπε ο πατερας μου χαμογελωντας και εγω εξεταζα με το ματι μου τα παντα. Υπηρχαν αρκετα ομορφα αγορια αλλα και κοριτσια, απο οσα ειχα προλαβει να δω τουλαχηστων.
-Ενταξη ευχαριστω που με εφερες!!
ειπα στον πατερα μου φιλωντας τον στο μαγουλο και επειτα απομακρυνθηκα απο το αμαξι.
Αρχησα να προχωραω προς το εσωτερικο της σχολης, ηταν ενα αρκετα μεγαλο και εντυποσιακο κτηριο μπορω να πω.
Καθως προχωρουσα κοιταζα δεξια και αριστερα εξεταζωντας τον χωρο.
-Εε...συγνωμη
ειπα καθως επεσα πανω σε ενα ατομο.Οταν κοιταξα πανω να δω ποιος ειναι ειδα ενα αρκετα εντυπωσιακο αγορι. Ηταν αρκετα ψυλος, μελαχρινος με γκριζα ματια, και απο οτι καταλαβα ειναι και αρκετα γυμνασμενος, μιας και επεσα πανω στον θωρακα του.
.....
......
.....
.....
......
......
......
Λοιπον αυτο ηταν το πρωτο μου κεφαλαιο καο το πρωτο μου βιβλιο. Θελω να ζητησω συγνωμη εαν εχω κανα λαθος αλλα το ανεβαζω απο κινητο. Ελπιζω να σας αρεσε και να συνεχεισετε να διαβαζετε. Το επομενο κεφαλαιο θα μπει αυριο ημερα Παρασκευη μεχρι τοτε φιλιαα!! <3