-Λοιπον??Θα πας να ετοιμαστης για το δειπνο?? μου ειπε ο Αρης και συνεχισε να πινει απο τον καφε.
-Γιατι εσυ δεν πρεπει να ντυθεις??του ειπα εφοσων φορουσε μονο το κατω απο την μπιτζαμα και απο πανω ηταν γυμνος διχνωντας μου το ατελειοτο γυμνασμενο του σωμα.
-Εγω σε πεντε λεπτα ειμαι ετοιμος...σε εντιθεση με εσεναα...μου ειπε ειρωνικα και με φιλησε γλυκα στην μυτη. Εκανα ενα βημα πισω και στο προσωπο μου ειχα ενα υφος εκνευρισμου. Τον κοιταζα και αυτος κοιταζε εμενα.
-Καλα παω να ντυθω. ειπα και προχωρησα προς τα πανω. Ο Αρης χαμογελασε και αφου τελειωσε τον καφε του τοποθετησε το φλιτζανι του στον νεροχυτη.
Εβαλα το τζιν μου και την μαυτη μου μπλουζα γιατι δεν ειχα κατι αλλο. Τα μαυρα μου σταρακια και κατεβηκα κατω αφου επιασα πρωτα εναν ελαφρη χαμηλο κοτσο τα μαλλια μου.
-Ετοιμαστηκες κιολας??με ρωτησε απορημενος.
-Μα δεν εχω κατι αλλο να φωρεσω. του ειπα ειρωνικα.
-Καλα θα περασουμε απο τις εστιες. ειπε και μου εδωσε ενα φιλι στο μετοπο. Ανεβηκε πανω και σε δυο λεπτα κατεβηκε κατω.
-Χαχαχαχαχαχα!!! αρχισα να γελαω καθως αντικρησα τον Αρη με ενα ασπρο πουκαμισο και ενα μαυρο παντελονι.
-Το σακακι σου που ειναι??τον ρωτησα και συνεχισα να γελαω. Ηρθε κοντα μου και επιασε τους αγκωνες μου.
-Μην με κοροιδευεις εμενα!! ειπε και χαμογελασε.
-Παμε??προσθεσε στην συνεχεια. Εγνεψα καταφατηκα και βγηκαμε απο το σπιτι. Μπηκαμε στο αμαξι και αρχισε να οδηγαει προς τις εστιες.
-Αντε...και γρηγοραα!! ειπε καθως ακουμπησε πανω στο αμαξι. Αφησα το χερι του και του χαμογελασα. Πηγα μεσα στο δωματιο μου τρεχωντας και ανοιξα βιαστηκα την ντουλαπα μου. Βρηκα μετα απο πεντε λεπτα τι θα βαλω. Ειναι ενα αρκετα κοντο ροζ φουντοτο φορεμα που εχει δαντελα στρον λαιμο. Το συνοδευσα με μαυρες 12ποντες γοβες και απο πανω εβαλα ενα κοντο μαυρο δερματινο μπουφαν. Εβαλα λιγο ροζ κραγιον ,μαυρο μολιβι, μασκαρα και eyeliner. Επιασα καλυτερα τα μαλλια μου σε μια ψυλη αλογοουρα και βγηκα εξω.