bevezető.

611 31 9
                                    


╔═════════════════╗

SHADOW
❝Úgy követsz, mint az árnyékom!❞

╚═════════════════╝

❝Téged hívnak a suli királyának, most mégis fel akarsz hagyni mindezzel az én kedvemért

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❝Téged hívnak a suli királyának, most mégis fel akarsz hagyni mindezzel az én kedvemért.❞

— Shadow, AU

( Egy univerzum, ahol a hierarchia szabályai szerint élünk. )




JAY egy menő.

Vicces, mivel belegondolva hívhatnánk A menőnek is, tekintve népszerűségét a Szöuli Gimnáziumban, és azon kívül. Amint valaki meghallja azt a nevet, hogy Jay Park, első gondolata az lesz, hogy ❝Áh igen, a menő gyerek.❞ Nem viccelek, a barátai egyszer kíváncsiságból megkérdeztek járókelőket az iskolából, és tízből nyolcan ugyanezt felelték. 

Tehát igen, abban az iskolában, Jay a király. Most gondolhatjátok, hogy óh, ő biztos az a fajta menő, aki mellette rohadt jófej és nem száll el azért, mert mindenki isteníti. Hát rosszul gondolod. Jay Park igenis el van szállva, továbbá nem fogja fel, hogy azért, mert van egyfajta hírneve, nem lesz több másoknál. De hát, ezt teszi az emberrel a népszerűség...


LUCY az új lány.

Igen, utálja ha így hívják, de a tény az tény. Nemrég költözött vissza egyenesen Texasból, mivel előző hét évét ott töltötte édesapjával. Próbál a legjobban beilleszkedni és visszaszokni az itteni szokásokhoz, csakhogy nem is ő lenne, ha nem botlana bele egyből a méhkirályba. 

Az elején egyfajta macska-egér játékot játszanak egymással, de  még ha nem is tűnik úgy — idővel az utálatot/marcangolást egy teljesen más érzés cseréli le. Jay se hiszi el, hogy sikerült az "idegesítő Texasi lányba" beleszeretnie, de ahogy a mondás tartja, az érzéseinknek nem lehet parancsolni. 


Maga Lucy se tudja, hogy mire vállalkozott akkor, amikor a többszörös tagadás ellenére mégis felbukkant Jay Park házibuliján. Talán a sors akarta így, talán csak nem gondolta át eléggé, de azon az estén sok minden megváltozott. És a fordulatok még csak most kezdődnek! Bonyodalmak bonyodalmak után, néha pislogni is alig van ideje a lánynak, annyi minden történik körülötte.

SHADOW ━ jay park. ✔Where stories live. Discover now