( ミ☆ ) TWO
real life + instagram.
- És érted, aztán mintha nem is léteznék, leignorált! Mármint oké, lehet hogy nem tetszem neked, értem, de akkor mond a szemembe! - akadt ki Keeho, ahogyan ebédszünetünket töltöttük az egyik asztalnál, kettesben.
- A szerelmi életed elég sivár, csak mondom. - löktem oda neki, miközben beleharaptam a szendvicsembe.
- Rohadj meg, neked se jobb. - lökte meg a vállam, mire mindketten felnevettünk.
- Mi a jókedv okozója? - hallottam meg egy idegen hangot, majd amikor odafordítottam a fejem, megpillantottam egy magas, világos barna hajú srácot, mellette pedig egy fekete hajút.
- Eyy, szevasz Jake! Csá Sunghoon! - állt fel egyből Keeho és köszöntötte őket egy kézfogással.
Végül a két fiú lehuppant az asztalunkhoz, Jake került mellém, Sunghoon pedig Keeho oldalára.
- Ezek szerint te vagy Lucy? - fordult felém Jake és semmi szégyen nélkül végigmért.
- Az első és egyetlen. - vigyorogtam rá, ahogyan dobtam egyet hajamon.
- Sokat hallottunk már rólad. Talán túl sokat is. - nézett az utolsó mondatnál legjobb barátomra a fekete hajú srác és elkezdte húzogatni a szemöldökét.
- Kussolj, én nem te vagyok aki crusholja a legjobb barátját. - vágott vissza Keeho, mire Jake egy "o"-t formált ajkaival.
- Eyy, kapta halt, Sunghoon. - szóltam én is közbe, majd hirtelen eszembe jutott valami. - Várjunk, nem Jake a legjobb barátod?....
A két fiú hangos nevetésben tört ki, a fekete hajú pedig elfordult egy gúnyos mosoly kíséretében, majd megforgatta szemeit.
- Najó, mostantól imádlak! - karolta át egy kézzel a vállamat Jake, még mindig röhögve.
- Engem csak azt lehet.
- Pff, egyetlen vicces dolog amit ma mondtál.
Gyengéden megütöttem Keeho felkarját, majd éppen készültem volna visszaszólni, de megszólalt a jelző csengő.
- Na jólvan, majd fociedzésen találkozunk Keeho. - álltak fel az asztaltól a fiúk, és még egyszer hátrafordultak hozzám. - Te jössz? Megnézhetnél minket.
- Még meggondolom. - rántottam meg a vállam, majd én is pakolni kezdtem a dolgaim.
- Látod, mondtam hogy nekem csak jófej haverjaim vannak. - mosolygott rám büszkén Keeho, miközben a termünk felé igyekeztünk.
- Vettem észre. Bár én erre a Jayre lennék nagyon kíváncsi.
- Ne legyél. Mondtam, hogy egy világi tuskó.
YOU ARE READING
SHADOW ━ jay park. ✔
Fanfiction( jay park. ) ❝Úgy jött, mintha a szél fújta volna ide, s úgy maradt, mintha meg lett volna írva.❞ Maga Lucy se tudja, hogy mire vállalkozott akkor, amikor a többszörös tagadás ellenére mégis felbukkant Jay Park házibuliján. Talán a sor...