( ミ☆ ) NINETEEN
real life.
"És aztán áthelyezed az X-et a másik oldalra, innen pedig kihúzod." - Magyaráztam Jaynek, aki immáron fekete hajjal feküdt hason az ágyamon, előtte a matek füzetével. - "És így kiegyenlítődik mindkét oldal."
"De innen miért tűnt el a 36?" - Mutatott rá az egyenlet egy részére, s szemöldökét összeráncolta értetlenségében.
"Használtam a megoldóképletet és ezért innen is, meg a másik oldalról is eltűntek a számok."
Jay pár másodpercig csak mozdulatlanul pásztázta a papírt, majd fejét lehajtotta az ágyra, blokkolva a füzetét. - "Ez tiszta hülyeség."
Gúnyosan felnevettem, de egyből lehervadt a mosoly az arcomról. Nem, nem szabad azt mutatnom, hogy idegesít ezzel a fajta viselkedésével, mert akkor az egész tervem úgy ahogy van csődöt mondana.
"Mi van a hármas feladattal? Mit nem értesz belőle?" - Kérdeztem meg ignorálva az előző beszólását.
"Semmit!" - Emelte meg picit a hangját, miközben még mindig az ágyon hanyatt terülve felemelte kezeit.
Sóhajtottam egyet, nem baj, türelem rózsát terem. Mondogatom magamnak immáron egy órája, amióta csak Jay betette ide a lábát.
"Jó, akkor kezdjük az elején. A feladat azt írja, hogy--" - Kezdtem el olvasni a szöveget, csakhogy a fiú kikapta a kezemből a könyvet, ezzel elérve, hogy rá emeljem a tekintetem. - "Hé, add vissza!"
"Te komolyan azt hitted, hogy tényleg tanulni jövök át?" - Húzódott oldalmosolyra tökéletes ajka, mire én nyeltem egyet.
"Hát, a jegyeid eléggé a béka segge alatt vannak. Jól jönne egy kis feltornázás."
"Óh, feltornázok én neked valakit szívesen." - Nyúlt a kezem után, s mire kettőt pislogtam, már az ölében ültem. - "Vagy mondjuk úgy, hogy tornázunk egy kicsit, kettesben."
"Jay, hagyd abba." - Próbáltam leállítani, de arca konkrétan fél centire volt az enyémtől, és éreztem a leheletét magamon. Keveredett mentával és a citrommal.
"Igazán?" - Mosolyodott el újra, miközben lenézett ajkaimra. - "Nekem nem úgy tűnik, hogy tényleg ezt akarnád."
"Mi történt az eskünkkel?" - Húztam picit hátrébb a fejemet, hogy szemébe tudjak nézni. - "Csak akkor vagyok hajlandó belemenni ebbe az egészbe, ha rájövök miért is titkolod magad és megmutatod nekem a másik oldalad. De jelenleg ugyanúgy viselkedsz, mint bármely másik fuckboy."
Jay sóhajtott egyet, majd tisztán láttam, hogy álla megfeszül és szorítása is erősebb lett a derekamon. Egy hirtelen mozdulattal lelökött magáról, így alattam az ágy hangosan reccsent. A fiú felállt és az asztalom mellé ledobott táskájáért indul.
VOUS LISEZ
SHADOW ━ jay park. ✔
Fanfiction( jay park. ) ❝Úgy jött, mintha a szél fújta volna ide, s úgy maradt, mintha meg lett volna írva.❞ Maga Lucy se tudja, hogy mire vállalkozott akkor, amikor a többszörös tagadás ellenére mégis felbukkant Jay Park házibuliján. Talán a sor...