unnjin ရဲ့မွေးနေ့ပါတီပွဲထဲမှာအကုန်လုံးပျော်ရွှင်နေကြသည်
ထိုချိန် unnjin နဲ့ Tae တို့အဖေမှစင်ပေါ်တက်ပြီး"ကဲအားလုံးပဲကျွန်တော်ကြေညာစရာလေးရှိလို့ပါ ကျွန်တော့်သမီးငယ်လေး unnjin ဟာဩစီကပြန်လာပြီးဒီလိုပထမဆုံးမွေးနေ့ပွဲကိုခမ်းခမ်းနားနားကျင်းပခြင်းဖြစ်ပါတယ်အားလုံးလဲပျော်ရွှင်ကြမယ်လို့ထင်ပါတယ်"
"ပျော်ပါတယ်"
အောက်ကဧည့်သည်တွေကပြန်ပြောကြသည်
"ဟုတ်ကဲ့ ကျွန်တော့်ရဲ့သားကြီး Kim Taehyung ကိုလည်းသိကြမှာပါ ကျွန်တော်သားကြီးကလာမယ့်နှစ်ကျောင်းပြီးလို့ဘွဲ့ရပြီးရင်ကျွန်တော့်ရဲ့ကုမ္မဏီကိုလက်လွှဲယူတော့မှာပါ အခုပြောချင်တာကတော့ကျွန်တော့်သားကိုဒီက Mr.jeon Jungkook နဲ့စေ့စပ်ဖို့စီစဉ်ထားကြောင်းတရားဝန်အားလုံးရှေ့မှာပြောချင်ပါတယ်"
Tae အဖေရဲ့မိတ်ဆွေတွေဧည့်သည်တွေကတော့လက်ခုတ်တီးပြီး
Tae သူငယ်ချင်းတွေကတော့ ဟင်! ဟမ်!တွေဖြစ်ကုန်သည်
အဲ့ထဲမှာ အအံ့ဩဆုံးကတော့ hobi နဲ့ Jin ပါနှစ်ယောက်လုံးဘာမှမပြောနိုင်ပဲရပ်ကြည့်နေကြတယ် hobi သူ့ဘေးက tae ကိုကြည့်ပြီး"ယောင်း...ဒီကိစ္စဘာလို့ hyung ကိုမပြောရတာလဲ"
"Hyung ကျွန်တော်..."
"Jungkook နဲ့လက်ထပ်ဖို့ကိုလက်ခံထားရဲ့သားနဲ့ဘာလို့
Hyung ကိုတွဲတာလဲ""Hyung ကျွန်တော်လေ hyung ကိုပြောပြမလို့ပါပဲ"
"ယောင်း.....ယောင်း hyung ကိုပွင့်ပွင့်လင်းလင်းပြောလို့ရတယ် ယောင်းပြောသမျှကိုနားထောင်ပေးခဲ့တာပဲ"
"Hyung...."
Tae မျက်ရည်တွေဝဲလာပြီး
"ယောင်းကအခု hyung နောက်ကွယ်မှာလက်ထပ်ပွဲကိုကြိတ်စီစဉ်နေပြီး ပြီးတော့မှ Hyung ကိုလမ်းခွဲခဲ့မှာမလား"
"မဟုတ်ဘူး hyung..."
"Congratulations ပါယောင်း"
Hobi ပြောပြီး ခန်းမထဲကထွက်သွားအပြင်
Tae စင်ပေါ်ကိုကိုအမြန်တက်ပြီး"ဒီ! ဒီကိစ္စက ကျွန်တော်တို့ဆန္ဒမပါပါဘူး အဖေတို့လူကြီးတွေပဲစီစဉ်ခဲ့တာပါ ကျွန်တော့်မှာချစ်သူရှိပါတယ် Hoseok hyung သူကကျွန်တော်ချစ်သူပါ ကျွန်တော်သူ့ကိုသိပ်ချစ်တာပါ"
DU LIEST GERADE
Daffodils_(နှောင်း){ Complete }
Romantikအချစ်ဆိုတာ ကိုယ့်ဖက်ကတစ်ခြမ်းတည်းနဲ့ ပြည့်စုံတဲ့ သက်တန့်မျိုးပဲ ။🌈 ကိုယ့်အချစ်က daffodils ပန်းလေးတွေလိုတစ်ဖက်သတ်ပဲလား?.....🌺. Jinkook,Yoonmin