1. Szürke szempár

214 12 16
                                    

Éppen az ágyamon fetrengtem és telefonoztam mikor anya felszólt, hogy levél jött a nevemre. Lementem és egy piros pecsétes küldeményt tartott a kezében. Mikor megláttam a címert a sárgás papíron, kiragadtam a kezéből az irományt. Olyan gyorsan téptem fel a borítékot, hogy kis híján a benne lévő üzenetnek is annyi lett. Buzgón, hangosan olvastam a kacifántos kézírást:

"Kedves Nola Audrey Nelson örömmel értesítjük, hogy felvételt nyert a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola hatodik évfolyamába.
Néhány információ a tanévkezdéssel kapcsolatban:
Az iskolakezdés szeptember 1.
A 9 és 3/4-es vágányról 11:00-kor indul a Roxfort Express, amely egészen az iskoláig szállítja a gyerekeket.
Az iskolában a nagyteremben megérkezés után fél órával osztják be a házakba a gyerekeket. "

Emellett az üzenet mellett volt egy másik lap is amin a tanévhez szükséges tankönyvek és egyéb kellékek listája volt.

Villám léptekkel felszaladtam a kis padlásszerűségbe ami történetesen a szobám volt. Kivágtam a szekrényem ajtaját és annak egész tartalma a nyakamba borult. Lázasan kerestem a listán lévő dolgokat. Mivel ezelőtt is varázslósuliba jártam, a cuccok nagy része már megvolt. Mikor nagy nehezen megtaláltam a keresett holmikat a nagy kupacban, az ágyamra halmoztam őket, majd lerohantam anyához.

-AAAANYAAA!! - visítottam mint egy kismalac. - Nincsenek tankönyveim!!

-Nyugi van csajszi - nyugtatott - minden meglesz még van egy hetünk kezdésig. Különben is pont az összeszedettségedről vagy híres - mutatott a boci mintás pizsamámra - dél múlt 24 perccel - nevetett rám.

-Te pedig nem sötétben öltözködtél - nyelvet nyújtottam rá, majd csintalan mosoly kúszott az arcomra mikor megláttam mulatságos öltözékét: egy fakult, lila póló, egy rosszul összecsatolt, festékfoltos kantáros nadrág, egy felemás zokni és hozzá mindenféle összevissza ékszer. Nekem tetszett amúgy az outfit, de az is biztos, hogy sötétben kereste ruhadarabjait.

-Holnap beszerezzük a cuccaidat, de ahelyett, hogy itt civakodunk inkább öltözz fel és gyere kajálni.

Annak ellenére, hogy aranyvérű család vagyunk, senki nem viselkedik a "rangjához" méltóan. Anya egy örök művész aki mindent máshogy lát, mint a többi ember, én pedig egy pattanásos, zsíros hajú tizenhat éves vagyok aki sehogyse találja meg a helyét a világban.
A különcségünk a kinézetünkben is megmutatkozik.

Anyának (Ramona Lindsey Nelson) derékig érő, barna, göndör haja van, amit kiengedve szokott hordani. Nagy lencséjű fémkeretes szemüvege van, ami mögül vidáman kukucskál nagy barna szemeivel. Általában festékfoltos, kantáros nadrágot és valamilyen színes pólót hord és mindig felemás zokni van rajta.

Nekem (Nola Audrey Nelson) is derékig érő, barna, viszont egyenes hajam van, amiben sokszor színes gyöngyszemeket fűzök amik szerintem baromira illenek a kék szemeimhez. Sokszor hordok bő, hosszú ujjú pulcsikat, viszont ha esetleg nem a legnagyobb pulcsit viselem akkor biztos, hogy a legszűkebb bordás felsőt. Az én zoknijaim általában rendben vannak mivel feketét hordok.
Anyával mindketten imádjuk a különféle gyöngysorokat, gyűrűket és nyakláncokat.

Mikor leértem az ebédlőbe anyával beszélgettünk amíg megterítettünk.

-Holnap ha megyünk az Abszol-útra, akkor nekem be kell mennem a Grinngotsba - mondta anya miközben két tányért vett elő.

-Mi dolgod van ott? - érdeklődtem.

-El kell intéznem néhány dolgot. Úgyhogy valószínűleg egyedül kell megvenned a dolgokat - zárta le a témát, majd elkezdett az új ötleteiről magyarázni. Tiszta dili, de olyan jófej, imádom.

Magamat kerestem, téged találtalak❤️ (Draco x Oc)Where stories live. Discover now