Karácsonyi különkiadás🎄✨

93 7 6
                                    

Reggel egy üzenetet találtam a padomon, az összehajtott papírdarabon ez volt olvasható:  D. Malfoy
Az üzenet tartalma pedig, a következő volt:
"Drága Nolám! Volna kedved eljönni velem a karácsonyi bálba? "
Hatalmas mosoly kúszott az arcomra és azt hiszem egy kicsit el is pirultam. Tekintetemmel megkerestem a terem másik végében lévő Dracoét, a fiú vigyorogva ült a padjában és intett egyet a fejével, olyan "Na?" volt, erre én mosolyogva bólintottam.
Két nap múlva bál, azt hittem sosem kérdezi meg.

~Úúristen!!! Nincs ruhám!!~

Ez a gondolat foglalt helyet a fejembe az elkövetkezendő tanórára.
Amikor vége lett a bájitaltannak, odamentem a szőkémhez.

-Azt hittem mást hívsz meg.

-Kit hívtam volna, ha nem a barátnőmet... bár sok lány eljött volna velem - mászott vigyor az arcára.

-Egoista fasz - mondam, majd, hogy ne szóljon vissza megcsókoltam.

-Most pedig, ha megbocsátasz, elmegyek és szólok anyának, hogy kerítsünk valami ruhát, mivel valaki két nappal a bál előtt hívott - hagytam faképnél egy gyors puszi kíséretében szerelmemet.

Felmentem a szobánkba és felhívtam anyát. Általában fel szokta venni, így biztos voltam benne, hogy most is így lesz.   És újfent igazam lett.

-Szia csajszi! - köszönt bele anya a telefonba.

-Hali! Na az van, hogy 24-én bál van és nekem nincs ruhám...

-Szólok Dumbinak, hogy családi ok miatt elhozlak délután, háromra megyek érted. Majd kerítünk valamit - hadarta a telefonba.

Hát nem ő a legjobb fej anyuka a világon?

                         *time skip*

-De jó, hogy itt vagy - mondtam anyának, mikor beszálltam a kék Suzukibe.

-Ez csak természetes - mosolygott rám.

-Hova megyünk? - gőzöm sem volt, hogy hol árulnak báli ruhákat, nem volt még szükségem ilyenre.

-Meglepi.

Kb fél óra utazás után egy elegáns üzlethez érkeztünk. Amikor beléptünk egy rakat gyönyörű báli ruha fogadott minket. Elsőre furcsának tűnhet, mivel általában nem túl nőiesen öltözködök, mégis megőrülök a "hercegnős" ruhákért.
Csillogó szemmel válogattam a ruhákat, rengeteget felpróbáltam, a végső döntés mégis egy cuki zöld, csipkepillangós rucira esett.

Elégedetten billegtem a tükör előtt, mikor anya szólt, hogy indulni kéne

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Elégedetten billegtem a tükör előtt, mikor anya szólt, hogy indulni kéne. Kifizettük a ruhát, majd visszamentünk a Roxfortba.

                         *time skip*

Eltelt a két nap, már csak egy óra volt a bál kezdetéig, így készülődni kezdtem.
Nem szeretem az erős sminket, de úgy gondolom, minimálisra mindig szükség van, így tettem egy tusvonalat, arcpírt és egy kicsit rózsaszínes szájfényt. A hajamat kiengedve hagytam, csak két oldalsó tincsemet fontam be. Felvettem a boltban vásárolt ruhámat, majd hozzá egy cuki fekete cipőt egy fehér zoknival.

Magamat kerestem, téged találtalak❤️ (Draco x Oc)Where stories live. Discover now