3. Pofon és cigi

106 9 21
                                    

Valahonnan ismerős volt a férfi, csak nem tudtam honnan... na mindegy lehet csak azt hiszem ismerem, pedig még sosem láttam.
Miután mindenkit beosztottak Dracoékkal felmentünk a klubhelyiségbe, késő estig beszélgettünk mindenféléről, majd mikor már szinte leragadt a szemünk, felmentünk a szobáinkba. Úgy néz ki az én ágyam és Pansyé egymás mellett volt. Elgondolkodtam, hogy vajon miért pont ez az ágy volt szabad. Hirtelen eszembe jutott, hogy Greeny merre lehet.

~Istenem, de rémes gazdi vagyok!~

Elkezdtem kétségbeesetten a macska után kutatni... aztán rápillantottam az ágyamra, ahonnan két nagy zöld szem nézett vissza rám.

-Csakhogy megvagy - suttogtam, miközben kezembe vettem a szőrgombolyagot.

Az ágyam végébe tettem az alvópárnáját, majd ráfektettem a kiscicát, aki nyomban el is aludt. Követtem a példáját és én is álomba merültem.

                         *time skip*

Reggel Pansy fülsiketítő ébresztőjére keltem... fél ötkor... baszki 8:00-kor kezdődik a tanítás felkelsz fél-háromnegyed órával korábban. Mivel már visszaaludni nem akartam, telefonozni kezdtem, animét néztem, meg lecsekkoltam a mai órarendet. A szobatársam vagy már másfél órája elment a fürdőszobába és azóta nem jött ki... biztos lehúzta magát a vécén.
Hat óra körül elkezdtem készülődni, mert már nagyon untam a banánt. Bepakoltam a táskámba és fél hétkor lementem szerencsét próbálni, hátha van más is akit felkeltettek. Lent nem volt senki, így mivel hoztam fülest leültem az egyik kanapéra és elkezdtem zenét hallgatni. Kb a második szám ment amikor hittelen valaki erősen rámarkolt a vállamra... Felugrottam, megpördültem és visszakézből, olyan pofont kevertem le az illetőnek, hogy szó szerint a fal adta a másikat.
Mikor megfordultam a szám elé kaptam a kezemet, és röfögő hangokat kiadva magamból, próbáltam visszafojtani feltörő vihogásomat.

-Boh-gh-cshi - mentem oda az arcát szorongató Draco Malfoyhoz - reflexh volt.

-Nem szóltál, hogy ilyen kurva erős vagy.

-A szívbajt hoztad rám te vadbarom - még mindig szakadtam a röhögéstől.

Annyira vihogtam, hogy ő is elnevette magát.

-Gyere te balfasz - mondtam, majd megölelgettem a kis szerencsétlent - mutasd csak.

A fiú leemelte kezét az arcáról amin egy piros tenyérnyom éktelenkedett.

-Uhh, jó piros.

-Na ne mond mindjárt leszakad a a pofám.

-Várj itt hozok valamit amivel bekenjük - mondtam, aztán felrohantam a szobánkba, ahol már az emberek készülődni kezdtek.

Előkotortam a ládámból a krémet amit anya adott. Főnix könnyes cucc, úgyhogy elvileg meg kell tőle gyógyulnia.
Lementem a lépcsőn, a klubhelyiségbe és megláttam, ahogy Draco a telefonommal babrált.

-Ha nem akarsz még egy foltot a másik mellé sürgősen leteszed - mordultam rá - gyere kend be azt a hülye fejedet - mondtam neki, majd kihalásztam a táskámból a kis sminkes tükrömet.

Miután eltüntettük a pofon nyomát elindultunk az első óránkra, ami sötét varázslatok kivédése volt.
Mikor helyet foglaltunk a sötét szobában, kb öt perc után egy fekete, zsíros hajú férfi viharzott be a terembe. Palástjával majdnem lecsapta a fejemet, mivel a padsor szélé ültem.

-Könyv 7. oldal pajzsbűbáj, Potter olvas - a tanár szinte mozdulatlan szájjal, mély orrhangra hasonlító hangon mondta mindezt.

Hosszas szenvedés árán túléltük azt a 45 percet. Igaz, még csak egy órám volt Pitonnal, de nem nőtt túlságosan a szívemhez.
A bűbájtan és a bájitaltan gyorsan lement, McGalagony és Lumpsluck professzorokat egész elviselhetőnek találtam.

Magamat kerestem, téged találtalak❤️ (Draco x Oc)Where stories live. Discover now