"Hiçbir şey tesadüften ibaret değildir, tıpkı doğum ve ölümüz gibi..."
Edebiyat derslerinin sonuna doğru, normalde okulda yasak olan telefonum titrediğinde zaten dağılan ilgim oraya yönelmişti. Kendimi dersin bitmeye yakın olduğuyla kandırıp elimi cebime attım. Ancak tam o esnada bana bakan öğretmenim, tehditkar bir biçimde bakıp ders işlemeye devam etti ben ise cebime giden elimi tekrardan sıranın üzerine çıkartmıştım.
Ders, on dakika sonra bittiğinde kendimi sınıftan dışarı atmıştım kafamı dağıtmak adına. Bu sırada da telefonu elime aldım.
0535*******: Bir sesli mesajınız var.
Sesi açmadan sınıfa geri girdim.
Ahsen: Neden bir hışımla çıktın sınıftan öyle?
Ben: Çok daralmıştım ama boşver şimdi bunu.
Pamir: Neden ne oldu?
Ben: Bu oldu.
Telefonu önlerine koydum.
Ben: Korkarım böyle şeylerden oğlum.
Sesi açtılar ilk önce. Gelen ses, boş bir ortam sesinden başka bir şey değildi.
Fethi: Boşver, engelle geç. Saçma sapan biridir.
Ömer: Kız her bokluğu üstüne çekiyor lan!
Ben: Sus Ömer, sus. Kafayı yiyeceğim zaten.
Pamir: Kimsin lan it, de.
Siz: Kimsin lan it?!
0535*******: Tanımadığın herkese karşı böyle misindir? Yoksa bana özel mi? Pardon da henüz tanışmıyoruz ve bu hakaret içeren sözcükler söyleme cesareti nereden geliyor? Üslubuna dikkat etmeni öneririm yoksa böyle pek yol kat edemezsin. Ayrıca ses kaydını yanlışlıkla attım, özel bir şey yok ortada.
Ömer: Hayda, buyurun bakalım abdestsiz cenaze namazına!
Pamir: Oğlum bu kim de bizim üslubumuza laf ediyor?
Ahsen: Eee şimdi ne yazacaksın?
Fetih: Off oğlum, siktir et ya! Engelle gitsin işte, onunla mı uğraşacaksın bir de ya?!
Ben: Saçmalama, hakaret etmiş bize, deli misin?
Pamir: Kızım şey yaz; "Senin sorgulayan üslubunu sikeyim!"
Ömer: Off oğlum saçmalama! Şey yaz Aybike; "Sizin kim olduğunuzu bilmiyorum ve bana gereksiz bir ses kaydı atıyorsunuz. Ayrıca bu devirde ne yanlışlığından bahsediyorsunuz? Saçmalamayı kesin isterseniz!"
Fethi: Haklı lan, boş yapmadı bak. Yaz yaz, öyle yaz, tabii illaki bir şey yazacaksan.
Siz: Sizin kim olduğunuzu dahi bilmiyorum ve bana gereksiz bir ses kaydı atıyorsunuz. Ayrıca bu devirde ne yanlışlığından bahsediyorsunuz? Saçmalamayı kesin isterseniz!
0535*******: Az önce kullandığın sözcükler ve üslubun, bu sözcükler ve üslubunla asla uyuşmuyor. Bu da demek oluyor ki akıl hocaların yanında.
Fethi: E yani bir zahmet, ilk önce it dedik ya hani.
Pamir: Oğlum, harbi engelle.
Ömer: Engelle kanka.
Ahsen: Harbiden Aybike, engelle.
Fethi: E zaten onu söylüyorum ya bir saattir.
Ben: Of tamam ya.
Telefonu ellerinden alıp, kapatıp cebime koydum. Hayır engellemeyi unutmamıştım, engellemeyecektim.
Yaklaşık bir saat süren Edebiyat dersinin ardından okuldan çıkmıştık ve eve gidiyorduk Ahsen'le birlikte. Ahsen sürekli bir şeyler anlatıyordu ama onu dinleyecek mecalim yoktu. Ayaklarıma diktiğim dikkatimi telefonumun titreşimi bozmuştu yine.
0535*******: Ee ne oldu? En az sizin kadar zeki olduğum için mi cevapsızlığa mahkum ettin beni?
Siz: Cevapsızlığa mahkum edecek kadar umursadığımı mı sanıyorsun seni?
0535*******: Ee sorgulamayacak mısın beni?
Siz: Yoo, aslına bakarsan müsait olduğum ilk anda engelleyecektim seni.
0535*******: Benimle konuşman bir meşguliyet sebebi yani?
Siz: Anladım kardeşim, Edebiyatı ve Türkçeyi çok iyi anlıyorsun. Ama şu an seninle uğraşamam!
Ahsen: Sen onu engellemedin mi hala? Hemen söyleyeceğim bizimkilere.
Ben: Hayır Ahsen, engellemedim çünkü merak ediyorum. Ama engellemediğimi ben söyleyebilirim onlara, çocuk gibi beni şikayet etmenin lüzumu yok.
Ahsen: Peki ama hızlı ol, ya sen ya ben...
0535*******: Beni tanımıyorsun.
Siz: E sen beni tanıyor musun gerizekalı? Birden bir üslubun değişti senin aslan, hayırdır? Başka arkadaşının yanına mı gittin?
0535*******: Ben seni çok iyi tanıyorum Aybike, hiç merak etme.
Siz: İsmen ya da tip olarak tanıyorsundur, eyvallah. Ama nesin lan sen, FBI ajanı mı?
0535*******: Çok yakında tanışacağız Aybike.
Siz: Lan manyak mısın? Tövbe tövbe... Hep fazla Wattpad okumaktan bunlar, hayal görüyorum sanırım. Lan yoksa...
Siz: Lan sen şimdi Wattpad erkeğisin, ben de Wattpad masum kızı mıyım yoksa? Ahh bayılırımm.
0535*******: Kızım sen manyak mısın ne diyorsun? Wattpad erkeği ne? Masum kız ne? Ayrıca senin neren masum? Sen bayağı şeytan bir şeysin be! Ayrıca tamam, kendimi fazla kaptırmış olabilirim wizçwğxmsosşwğsş. Korkutmak istemem seni makmfkmfkwmfw.
Siz: Hayır, yapma şöyle! Off git bee engelliyorum seni. Bir şey istedik onu da yapmadın. Alt tarafı Wattpad erkeği olacaksın!
0535*******: Aybike dur, neden engelliyorsun? Anlamadım.
Siz: Çünkü hayallerimi yıktın.
Bu kişiyi engellediniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşımdaki Beni Görmüyor ||Texting||
ChickLitEdebiyat dersinin sonlarına doğru titreyen telefonum beni rahatsız etmeye başlamıştı. Nihayet öğretmenimiz bizi bıraktığında sınıftan çıkar çıkmaz telefona sarıldım hemen. 0535*******: Sesli bir mesajınız var. Sesi açmadan hızla sınıfa girip yakın...