|Yalan|

23 7 6
                                    

"Yalanlar, kendine söylendiğinde masum durur. Ancak yalanların en tehlikelisi kendine söylenenidir..."

Eczaneden ilacımı almış, kötü bir ruh haliyle otobüs durağına ilerliyordum. Telefonum art arda titremeye başlayınca bakmak zorunda kalmıştım.

At-Avrat-Pusat Grubu

Yan Sanayi Polat Alemdar: Kızım, bu çocukların ikisi de yok okulda.

Yürüyen Ego: Beraber iş çeviriyor olmasınlar?

Yangına Körükle: Oha, daha tehlikeli.

Ruh Öküzüm: Bunları sonra yüz yüze konuşun derim, hocalar telefonları görürse kızabilirler.

Yangına Körükle: Şu an daha önemli bir mesele var Ahsen, dur şimdi.

Siz: Arkadaşlar, kafam çok karışık şu an. Sonra konuşalım.

Siz: Ama Ahsen, yaptığının saygısızca olduğunu bil. Oyun oynamıyoruz, birini bulmaya çalışıyoruz. Hem de bu biri, her şeyimize kadar biliyor. Sadece ben değil, siz de tehlikedesiniz. Bencilliği bıraksan iyi olur.

Ruh Öküzüm: Peki Aybike, haklı ol bakalım.

Siz: Her zaman haklı olduğumu belirtip durmana gerek yok. Kendinden soğutma beni.

Yürüyen Ego: Arkadaşlar, ne oluyor ya? Saçma sapan şeyler yapmanızı gerektiren ne?

Siz: Neyin ne olduğunu gören birine açıklama yapmak istemiyorum Pamir. Herkesin saygısını bildiği bir yerde durmak istiyorum.

Yangına Körükle: Aybike, tamam kızım. Sakin ol ya, gerilmeyin.

Siz: Ben gidiyorum, otobüsüm geldi.

Otobüse bindiğimde telefonum tekrar titremeye başlamıştı.

Mahmut Dayı kişisinden bir yeni mesaj.

Cahil Cühela kişisinden iki yeni mesaj.

At-Avrat-Pusat adlı gruptan üç yeni mesaj.


Mahmut Dayı: Aybik, gittin mi psikoloğa? Ne oldu?

Siz: Gittim, sanırım kötüye giden şeyler var Anka. Ama anlayamadım, çok garip şeyler oldu yani.

Mahmut Dayı: Ne gibi? Ne oldu?

Siz: Hastalığımın depresyon olmadığını söyledi.

Siz: Ve babamın insanları aldatmadığını söyledi. O da inanmadı bana, biliyor musun?

Mahmut Dayı: Ama aldatmadı Aybik'im. En azından halam öyle diyor ve doğru söylediği de aşikar. Eniştem iyi biridir.

Siz: Her iyiliğin içinde biraz olsun kötülük vardır Anka.

Mahmut Dayı: Pekala bakalım, öyle olsun. Sana güveniyorum Aybike.

Siz: Sağ ol, iyi ki varsın.

Mahmut Dayı: Hastalığın neymiş peki?

Siz: Bilmiyorum ki bunu hemen anlayamazmış.

Mahmut Dayı: Ciddi bir şey yoktur ya, yoksa illaki bilgilendirirdi.

Siz: Aynen ya, bence de.

Karşımdaki Beni Görmüyor ||Texting||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin